Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, με αφορμή τη λήξη των χειμερινών εκπτώσεων ,σήμερα 28-2-2010 ,αλλά και την ενημέρωση που είχε από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (συμπτωματικά) σήμερα , αναφερόμαστε σε παλαιότερη καταγγελία καταναλωτή που κοινοποιήθηκε στην Γεν.Γραμματεία Καταναλωτή, μέσω της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, για Πολυεθνική αλυσίδα Σούπερ-Μάρκετ, που το 2009,που δεν είχε διαχειριστεί όπως όφειλε τον καταναλωτή σε περίοδο εκπτώσεων, θέλει να ενημερώσει τους καταναλωτές στα εξής:
1)Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, έστω και ετεροχρονισμένα, καλεί την Πολυεθνική Αλυσίδα που δραστηριοποιείται στον τόπο μας, να απολογηθεί, θυμίζοντας της το ποσό του προστίμου που θα της καταλογίσει, πράγμα που απέφυγε η πρώην Νομαρχιακή Αρχή, να πράξει ως εκ του Νόμου είχε δικαίωμα, και αρκέστηκε σε απλή σύσταση στην την εταιρεία,με την αιτιολογία ότι δεν διέκρινε "δόλο".
2)Καλούμε τους καταναλωτές να προβαίνουν σε καταγγελίες, στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, όταν τα δικαιώματά τους θίγονται .
3)Επισημαίνουμε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, η περίοδος των εκπτώσεων στην ντόπια αγορά κύλισε ομαλά, διακρίναμε ποσοστά εκπτώσεων αρκετά ικανοποιητικά για τον καταναλωτή, πιστεύουμε ότι βοηθήθηκαν οι καταναλωτές ώστε να κάνουνε τις αγορές τους σε προϊόντα εποχής που εκείνοι έκριναν ότι είχαν ανάγκη, υπήρξε καλή διαχείριση των καταναλωτών από μεριάς επιχειρήσεων,πλην ελαχίστων περιπτώσεων που κληθήκατε να παρέμβουμε .
4) Επισημαίνουμε την "Προσοχή των καταναλωτών " καθώς το επόμενο χρονικό διάστημα στις εμπορικές επιχειρήσεις ,έρχονται τα" δεκαήμερα προσφορών" γνωρίζοντας ότι, εδώ στα προϊόντα που θα επιλέξουμε να αγοράσουμε δεν επιτρέπονται οι αλλαγές.
5) Στα προϊόντα που εκτίθενται σε "προσφορές" υπάρχουν δύο τιμές, παλαιά διαγραμμένη και νέα τιμή των προϊόντων, "τιμή προσφοράς" σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου εκτίθενται τα προσφερόμενα προϊόντα.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
--
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ν. ΧΑΝΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
1)Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, έστω και ετεροχρονισμένα, καλεί την Πολυεθνική Αλυσίδα που δραστηριοποιείται στον τόπο μας, να απολογηθεί, θυμίζοντας της το ποσό του προστίμου που θα της καταλογίσει, πράγμα που απέφυγε η πρώην Νομαρχιακή Αρχή, να πράξει ως εκ του Νόμου είχε δικαίωμα, και αρκέστηκε σε απλή σύσταση στην την εταιρεία,με την αιτιολογία ότι δεν διέκρινε "δόλο".
2)Καλούμε τους καταναλωτές να προβαίνουν σε καταγγελίες, στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, όταν τα δικαιώματά τους θίγονται .
3)Επισημαίνουμε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, η περίοδος των εκπτώσεων στην ντόπια αγορά κύλισε ομαλά, διακρίναμε ποσοστά εκπτώσεων αρκετά ικανοποιητικά για τον καταναλωτή, πιστεύουμε ότι βοηθήθηκαν οι καταναλωτές ώστε να κάνουνε τις αγορές τους σε προϊόντα εποχής που εκείνοι έκριναν ότι είχαν ανάγκη, υπήρξε καλή διαχείριση των καταναλωτών από μεριάς επιχειρήσεων,πλην ελαχίστων περιπτώσεων που κληθήκατε να παρέμβουμε .
4) Επισημαίνουμε την "Προσοχή των καταναλωτών " καθώς το επόμενο χρονικό διάστημα στις εμπορικές επιχειρήσεις ,έρχονται τα" δεκαήμερα προσφορών" γνωρίζοντας ότι, εδώ στα προϊόντα που θα επιλέξουμε να αγοράσουμε δεν επιτρέπονται οι αλλαγές.
5) Στα προϊόντα που εκτίθενται σε "προσφορές" υπάρχουν δύο τιμές, παλαιά διαγραμμένη και νέα τιμή των προϊόντων, "τιμή προσφοράς" σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου εκτίθενται τα προσφερόμενα προϊόντα.
--
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ν. ΧΑΝΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306