Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Ενας άτυπος Ο.Α.ΕΔ από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για τα μέλη της

Φωτογραφία του χρήστη ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ.
   Σε κλίμα έντονης συγκίνησης ,αλλά και πικρίας διεξήχθη η Τακτική Γενική Συνέλευση των μελών της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συγκίνηση ,για τον απολογισμό της δράσης της, όπου με την συμβουλευτική της και υποστήριξη της, οδηγήθηκαν χιλιάδες Κρητικά νοικοκυριά να ρυθμίσουν τα τραπεζικά τους χρέη και κάποιοι να απαλλαχθούν από αυτά, να βρουν την ησυχία τους ,από τις εισπρακτικές εταιρείες, να γνωρίσουν τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές και να τα διεκδικήσουν.
 Συγκίνηση έφεραν τα μέλη που συμμετείχαν στη συνέλευση και ευχαρίστησαν το Δ.Σ ,ιδιαίτερα την Πρόεδρο κ.Μελάκη ,για τους συνεχείς αγώνες της , μέσα και έξω από την΄Ενωση.Κάποιοι ακόμα δεν δίστασαν να αναφερθούν στην προσωπική τους εμπειρία και  βοήθεια και την στήριξη από μεριάς Ένωσης, αλλά και το θετικό αποτέλεσμα που πέτυχαν μέσω των Δικαστηρίων.
Πικρία και απογοήτευση ένιωσαν πολλά από τα συμμετέχοντα μέλη, για την μεγάλη αποχή , των μελών στην Συνέλευση και δεν δίστασαν να εκφράσουν το παράπονο τους ,προς  το Προεδρείο της Συνέλευσης , καλώντας το Προεδρείο να εισηγηθεί μέτρα αυστηρά , για την "αχαριστία" κάποιων μελών.Θέλοντας η κ.Μελάκη να αλλάξει την διάθεση του σώματος, έκανε την παρέμβαση της, τονίζοντας ότι η μορφή της ΄Ενωσης έχει κοινωνικό χαρακτήρα, και δεν αξίζει να παρθούν αυστηρά μέτρα, διότι θα πρέπει να κατανοήσει το σώμα της συνέλευσης, ότι τα μη συμμετέχοντα μέλη, ίσως δεν έχουν καταλάβει τις υποχρεώσεις τους, απέναντι στην ΄Ενωση, διότι το ενδιαφέρον τους πρωτίστως επικεντρώνεται στην επίλυση και μόνο του δικού τους προβλήματος που είναι ο δανεισμός .Η κ. Μελάκη κλείνοντας το θέμα είπε: "Είμαι σαυτόν τον Φορέα για να βοηθήσω, και ένας να βοηθηθεί ικανοποιημένη είμαι"
Σε συνέχεια  το Δ.Σ της ΄Ενωσης επικεντρώθηκε στα
Την δημιουργία άτυπου ΟΑΕΔ για τα μέλη της, ανακοίνωσε η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,
Δυναμικά σχέδια και δράσεις ,έχει η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στο προγραμματισμό της , για το έτος 2016, όπως αποτυπώθηκε χθες, 28 -5-2016, κατά την διάρκεια της Γεν.Συνέλευσης του Φορέα από τα μέλη του Διοικητικού της Συμβουλίου. Με τα ποιο σημαντικά από αυτά είναι η συνέχιση στήριξης όλων των δανειοληπτών, "το πάντρεμα" ανεργίας -απασχόλησης, μέσα από τις υπάρχουσες δομές (Ο.Α.Ε.Δ -Προγράμματα ΕΣΠΑ)

Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Ε.Π.Κ.Κρήτης " Ελπίδα σε άνεργο, ανάπηρο δανειολήπτη, από το Ειρηνοδικείο Βάμου"


 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  26-05-2016

Αρ.απόφασης 8/2016 του Ειρηνοδικείου Βάμου  Χανίων.
  Ευνοικότατη και ελπιδοφόρα  είναι , σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,  η υπ’ αριθμ. 8/2016 ,απόφαση του Ειρηνοδικείου Βάμου   ,που δικαιώνει πλήρως,  άνεργο δανειολήπτη, από χωριό του Δήμου του Αποκορώνου ρυθμίζοντας το χρέος του μέχρι το έτος 2017, με καταβολή μηνιαίας δόσης 50 ευρώ, σώζοντας όλα του τα περιουσιακά του στοιχεία.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση  ,  με την  υπ’ αριθμ. 8/2016 απόφαση του Ειρηνοδικείου Βάμου,  έχουμε πλήρη διάσωση του συνόλου της περιουσίας του δανειολήπτη, ρυθμίστηκε το χρέος του ,ορίστηκε δόση σύμφωνα με το οικονομικό του "μπορώ " και  σε χρονικό διάστημα 16 μηνών θα πληρώσει συνολικά 800 ευρώ. Η υπόθεση του ,θα επανεξεταστεί σε νέα ημερομηνία του έτους 2017 και εφόσον διαπιστωθεί βελτίωση των οικονομικών  του στοιχείων του εν λόγω δανειολήπτη, η απόφαση θα μεταρρυθμιστεί υπέρ των πιστωτών του, πράγμα που δεν φαίνεται εφικτό, λόγω της υπάρχουσας αναπηρίας του, αλλά και της γενικότερης ύφεσης και επικρατούσας ανεργίας.Επομένως η απόφαση αυτή θα παραμείνει ως έχει, διαγράφοντας του το Δικαστήριο το  υπόλοιπο χρέος του, των 19.635,43 θα διαγραφεί , δηλαδή θα έχουμε "κούρεμα " του χρέους του κατά 96%.
Αναλυτικά, πρόκειται για  δανεολήπτη άνεργο ,με σοβαρά προβλήματα υγείας,  (αναπηρία 67%)ηλικίας 42 ετών , άγαμο, χωρίς τέκνα ,με μόνιμη αδυναμία πληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών του,
Εισόδημα που διαθέτει : Λάμβανε σύνταξη αναπηρίας, μέχρι  στις 1-2-2016, όμως ,έπαψε να του καταβάλλεται και δέχεται οικονομική ενίσχυση από τα αδέλφια του και τους γονείς του, ύψους 150 ευρώ μηνιαίως.
Περιουσιακά στοιχεία που διαθέτει :
-Αρκετά αγροτεμάχια,  αλλά χωρίς σημαντική χρηματική  αξία.
Το δικαστήριο του Βάμου, εξέδωσε  την υπ’ αριθμ. 8/2016απόφαση με την οποία:
•Δέχεται την αίτηση.
•Ρυθμίζει τα χρέη του δανειολήπτη, με τον ορισμό  μηνιαίας δόσης των 50 ευρώ,  για 16 μήνες και επανεξέταση στις 25-9-2017
Συμπερασματικά: H υπαρ.8/2016 απόφαση, πρέπει να θεωρηθεί  ευνοικότατη και ελπιδοφόρα  για τον άνεργο , ανάπηρο δανειολήπτη, με περιουσιακά στοιχεία, με χρέος 20.435,43 ευρώ σε τέσσερις τράπεζες , σε (καταναλωτικά δάνεια και από κάρτες) καθώς ουσίας, καλείται να καταβάλλει ΜΌΝΟ 800 ευρώ.

Για ενημέρωση και συμβουλευτική αλλά και ένταξη στο νέο νομικό πλαίσιο, του τροποποιημένου "ν.Κατσέλη",  μπορεί ο κάθε δανειολήπτη,ς να επικοινωνεί καθημερινά, με  τα γραφεία της Ένωσης  που λειτουργούν στην πλατεία 1866 στα Χανιά (τηλ. – φαξ: 2821092306 και στην οδό Λακέρδας 11 στην Ιεράπετρα τηλ.2842020140.

                       Η Πρόεδρος της 'Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
                                                Ιωάννα Μελάκη


Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Να γίνει θεσμός αποκαταστατικής αποζημίωσης, στον δανειολήπτη, από τις παραβιάσεις των τραπεζών"

Γράφει η Ιωάννα Μελάκη *,

Ακούσαμε πολλά τον τελευταίο καιρό!!! Μέτρα από τα αρμόδια Υπουργεία για την Προστασία του Ιδιωτικού χρέους -Ουσίας ,προστασία των Τραπεζών , δημιουργία κρατικών υποστηριχτηκών μονάδων για να μη ,μειωθούν τα κέρδη των Τραπεζιτών. Βροχή, οι οικονομικές πιέσεις για τον ΄Ελληνα πολίτη .Όμως κανείς μα κανείς δεν είπε τούτο "Εισαγωγή θεσμού (Κρατικής Αρχής)
" θεσμός της αποκαταστατικής αποζημίωσης στις παραβιάσεις των τραπεζών. '''.
Τα "θύματα" των αυθαιρεσιών των Τραπεζών και των συνεργατών αυτών (εισπρακτικές )αμέτρητα,...καθημερινά , ανυπολόγιστα, γιατί αφορούν, τον αξιοπρεπή ΄Ελληνα καταναλωτή, τον αξιοπρεπή ΄Ελληνα πολίτη, που ακόμα και σήμερα δέχεται τα παράνομα και "ληστρικά " επιτόκια των Τραπεζών για πιστωτική κάρτα 16% και εάν μείνει η δόση σε καθυστέρηση αυτόματα η τραπεζική εταιρεία το επιτόκιο το αναβαθμίζει σε 19,15 % ως να πρόκειται για μετρητά!!!
'Ελεος πια!!! Αντι να θεσμοθετηθεί Φορέας προστασίας των "προβάτων" συνεχώς θεσμοθετούνται φορείς και παίρνονται μέτρα έναντι όχι των τσομπανέων , αλλά των λύκων!!!Εκατοντάδες οι νομιμοποιήσεις των καταχρηστικών χρεώσεων με το "συχωροχάρτι" 'ενταξης στο ν.3869/2010. Δηλαδή , πιέζεται ο δανειολήπτης, να δεχτεί "παράνομες" χρεώσεις ,γιατί τον έχουν φέρει στο μονόδρομο.Η δέχεται το χρέος ,όπως αυτό αποτυπώνεται στην βεβαίωση οφειλών του κάθε πιστωτικού φορέα, ή οφείλει να καταθέσει Αγωγή αμφισβήτησης του βεβαιωμένου χρέους του.
Τα περισσότερα δημοσιογραφικά ρεπορτάζ, αποτυπώνουν τους χιλιάδες δανειολήπτες που προσφεύγουν στην νομοθεσία των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, ελάχιστα είναι εκείνα που αποτυπώνουν τις καταχρηστικές χρεώσεις, την μη αποδοχή χρέους και τις σχετικές Αγωγές, ακόμα ελαχιστότεροι είναι εκείνοι οι δανειολήπτες που στρέφονται με Αγωγές αμφισβήτησης χρέους, αφενός φοβούμενοι του αποτελέσματος , αφετέρου δεν τους έχει δοθεί η πρέπουσα καθοδήγηση και υποστηρικτική ενθάρρυνση ούτε από την πολιτεία ,ούτε από τα συλλογικά όργανα που τους κουράρουν, με αποτέλεσμα να δέχονται υποτακτικά την μοίρα τους, που είναι ο λαβύρινθος της υπερχρέωσης.
Επειδή η αλήθεια "καίει" καλό είναι να λέγεται, ιδιαίτερα όταν κάποιοι προβαλλόμενοι ως Σωτήρες , να αποκαλυφθούν.
Τα βήματα είναι δύσκολα, επώδυνα , αλλά ο λαός πρέπει να σωθεί,πρέπει να τινάξει από πάνω του τον φόβο, που οι "Σωτήρες" καθημερινά τον φορτώνουν.Η πολιτεία οφείλει να το δει αλλιώς.Να βάλλει προτεραιότητα το ΣΥΜΦΕΡΟΝ των πολιτών και όχι των τραπεζών.Να στηρίξει τους πολίτες με θεσμούς " θεσμός της αποκαταστατικής αποζημίωσης στις παραβιάσεις των τραπεζών"
Να καταργήσει από τον Κώδικα Τραπεζικής Δεοντολογίας, της Τράπεζας της ΄Ελλάδος την δυνατότητα κρίσης "μη συνεργάσιμου δανειολήπτη" ή αφού τον δέχεται να εισαγάγει αντίστοιχο υπέρ του δανειολήπτη"Μη συνεργάσιμης Τράπεζας" βεβαίωση που θα χορηγείται από τον υποστηρικτικό Φορέα του δανειολήπτη(Πιστοποιημένη ΄Ενωση Καταναλωτών , δικηγόρο).
* Μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Αγοράς και Καταναλωτή

Ε.Π.Κ.Κρήτης:"Προσωρινή Διαταγή, για πρώην έμπορο, καλλυντικών προιόντων "


ΔΕΛΤΊΟ  ΤΎΠΟΥ  24/5 /2016

  
 Το Ειρηνοδικείο Ηρακλείου , με την ημερ.18/11/2015 Προσωρινή Διαταγή του ,  ενέταξε στο ν.3869/2010  και διέταξε πλήρη προστασία της ακίνητης περιουσίας και ρύθμιση των οφειλών πρώην εμπόρου, έναντι  των εφτά  πιστωτριών τραπεζών ,με συνολικό ποσό χρέους  ,προς αυτές  του ποσού των 187.431,94 ευρώ.
Επί της ουσίας της υπόθεσης και σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ο  εν λόγω  δανειολήπτης, ηλικίας 34 ετών, δεν δίστασε να καταθέσει αίτηση υπαγωγής του, στις ευνοϊκές διατάξεις του ν.Κατσέλη, αφού διαπίστωσε ότι είχε περιέλθει σε αδυναμία , εκπλήρωσης των ληξιπρόθεσμων χρεών του  (λόγω οικονομικής ύφεσης)  πρόκειται για δανειολήπτη ο οποίος διέκοψε την λειτουργία της  εμπορικής επιχείρησης του ( πώληση καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού),το έτος 2014 και έχει διαγραφεί από τα μητρώα του Ο.Α.Ε.Ε και όσο διατηρούσε την επιχείρησή του κατέβαλε κανονικά τις οφειλές του, προς όλους τους πιστωτές του.
 Εισοδήματα  που διαθέτει: 400 ευρώ, από περιστασιακή απασχόληση,συν τις μηνιαίες απολαβές της συζύγου που ανέρχονται στο ποσό των 1.443,56 ευρώ.
Περιουσιακά στοιχεία που ο ίδιος διαθέτει: Μοναδικό περιουσιακό στοιχείο ένα Ι.Χ
Ειδικότερα το Ειρηνοδικείο του Ηρακλείου  , αφού μελέτησε το φάκελλο της δικογραφίας ,τα έγγραφα που προσκόμισε η πληρεξούσια δικηγόρος της αιτούσης, σε συνδυασμό με όσα εξέθεσαν προφορικά  οι πληρεξούσιοι Δικηγόροι των διαδίκων ,εξέδωσε   την ημερ  16/10/2015 ,Προσωρινή Διαταγή, όπου ορίζεται:   
α)Δέχεται την αίτηση για χορήγηση προσωρινής διαταγής.
β)Διατάσσει, α) την αναστολή των  καταδιωκτικών μέτρων κατά της κινητής και ακίνητης περιουσίας  μέχρι τη συζήτηση της αίτησης και β) Απαγορεύει προσωρινά κάθε μεταβολή της πραγματικής και νομικής κατάστασης της περιουσίας  του , 'οπως αυτή περιγράφεται στην αίτηση, όπως επίσης απαγορεύει κάθε μορφής πράξη εκτέλεσης σε βάρος του καθώς και την εγγραφή προσημείωσης στην περιουσία του  μέχρι τη συζήτηση της αίτησης
 γ)Ορίζει ,για την ικανοποίηση των  Τραπεζών . την καταβολή  μηνιαίας δόσης ,400 ευρώ, διανεμομένη συμμέτρως ,προς στις πιστώτριες τράπεζες . μέχρι το έτος 2018 
Για την Νομολογία: Ο ισχυρισμός  των τραπεζών ότι ,ο αιτών έχει την εμπορική ιδιότητα απορρίφθηκε από το Δικαστήριο του Ηρακλείου, καθώς υπήρξαν τεκμηριωμένα αποδεικτικά στοιχεία  επί του αντιθέτου (Διακοπή δραστηριότητας από την ΔΟΥ, διακοπή ασφαλιστικού φορέα)    Για ενημέρωση και ένταξη στον νόμοο Κατσέλη, κάθε υπερχρεωμένος ,μπορεί να έρχεται σε επαφή με την Ένωση, στα τηλ.2821092306, 2821092666 και 2842020140  
 

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
 Ιωάννα Μελάκη




Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Υπερχρεωμένο νοικοκυριό , νίκησε τις Τράπεζες με απόφαση του Ειρηνοδικείου Μοιρών"" "

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 23-05-2016

dikastirio 
 Αρ.απόφασης 6/2016 του Ειρηνοδικείου Μοιρών
  Ευνοικότατη ,είναι η υπ’ αριθμ.6/2016 απόφαση του Ειρηνοδικείου Μοιρών  ,σύμφωνα με σχετική  ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ,όπου δικαιώνει πλήρως, οικογένεια δανειοληπτών,  από τις Μοίρες Ηρακλείου.Χρώσταγαν  ως  νοικοκυριό, 279.994,56 ευρώ, θα πληρώσουν ΜΟΝΟ 91.200 ευρώ συνολικά.Το χρέος  του συζύγου "κουρεύτηκε" κατά  98% και της συζύγου. 41% κατά  μέσο όρο υπήρξε "κούρεμα" στο χρέος του νοικοκυριού κατά 70% περίπου.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση  ,  με την  υπ’ αριθμ. 6/2016 απόφαση του Ειρηνοδικείου Μοιρών,  έχουμε πλήρη διάσωση του συνόλου της περιουσίας της οικογένειας των δανειοληπτών ,ρυθμίστηκε το χρέος τόσο για τον σύζυγο όσο και για την σύζυγο.
Αναλυτικά, πρόκειται για υπερχρεωμένο νοικοκυριό, με δανειολήπτες και τους δύο συζύγους,  ηλικίας ετών  41 και 47 ετών αντίστοιχα, γονείς ενός ανήλικου τέκνου, ο σύζυγος  διατηρεί καφενείο,η  δε σύζυγος είναι ιδιωτική υπάλληλος, με μηνιαίο  μισθό ύψους 991,29 ευρώ , με μόνιμη αδυναμία πληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους , καθώς   έχουν ,συνολικό ποσό οικογενειακού  χρέους 279.994,56  ευρώ, σε δυο πιστώτριες Τράπεζες.
Εισόδημα που διαθέτουν : 
Ο μισθός της συζύγου ύψους 991,29 ευρώ, συν 200 ευρώ από τα έσοδα του συζύγου , συνολικά το εισόδημα τους ανέρχεται , στο ποσό των 1.191,20 ευρώ, μηνιαίως.
Περιουσιακά στοιχεία που διαθέτουν:
-Διώροφη οικοδομή, ισόγειο διαμέρισμα 135 τ.μ.και  υπόγειο -αποθήκη 92,30 τ.μ (η σύζυγος)
-Αυτοκίνητο
Το δικαστήριο των Μοιρών Ηρακλείου, εξέδωσε  την υπ’ αριθμ. 6/ 2016  απόφαση με την οποία:
•Συνεκδικάζει τις δυο αιτήσεις των συζύγων
•Ρυθμίζει τα χρέη α)του συζύγου, με τον ορισμό  μηνιαίας δόσης των 50 ευρώ,  για πέντε  χρόνια, β)
Επιβάλλει στην σύζυγο την καταβολή δόσης  1)300 ευρώ για 60 δόσεις, και  390 ευρώ επί 180 δόσεις  και για την διάσωση της κατοικίας 
•Εξαιρεί της εκποίησης, την κύρια κατοικία.
•Χορηγεί “περίοδο χάριτος ”πενταετία".
-"Κουρεύει"  το χρέος  α) του  συζύγου των 129.884,29  ευρώ , κατά 98 %, δηλ. θα πληρώσει ΜΟΝΌ 3.000 ευρώ ,του "κουρεύεται" χρέος ευρώ. συνολικά κατά 126.884,29 ευρώ.και της συζύγου  των 150.110,37 ευρώ  κατά 61.910 ευρώ σε ποσοστό 41%.
Για ενημέρωση και συμβουλευτική αλλά και ένταξη στο νέο νομικό πλαίσιο, του τροποποιημένου ν.Κατσέλη» μπορεί ο κάθε δανειολήπτης  είτε απλός δανειολήπτης, είτε επαγγελματίας , ακόμα και μικροέμπορος ,να επικοινωνεί με  τα γραφεία της Ένωσης  που λειτουργούν στην πλατεία 1866 στα Χανιά (τηλ. – φαξ: 2821092306 και στην οδό Λακέρδας 11 στην Ιεράπετρα τηλ.2842020140 .

                       Η Πρόεδρος της 'Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                                                Ιωάννα Μελάκη

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Ε.Π.Κ.Κρήτης:Διευκρινίσεις ,σχετικά με δεσμεύσεις καταθετικών λογαριασμών δανειοληπτών"

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ 20-05-2016

Ενημέρωση δανειοληπτών  ενταγμένων στον ν.Κατσέλη για δεσμεύσεις χρημάτων, διευκρινίσεις.
Όταν ο δανειολήπτης ,έχει προσφύγει ενώπιον Ειρηνοδικείου, με αίτημα τη δικαστική ρύθμιση των οφειλών του, αρ.4 του  Ν.3869/2010 και έχει εκδοθεί Προσωρινή Διαταγή, με το εξής περιεχόμενο "...χορηγεί προσωρινή διαταγή με την οποία απαγορεύει την έναρξη ή συνέχιση διαδικασίας  αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της περιουσίας  των αιτούντων, 'οπως επίσης απαγορεύει στους αιτούντες  κάθε πραγματική και νομική μεταβολή της περιουσιακής τους κατάστασης μέχρι τη συζήτηση της κύριας αίτησης"
Στο πλαίσιο του Ν.3869/2010 Προσωρινή Διαταγή, που χορηγείται με το ως άνω περιεχόμενο λειτουργεί  δεσμευτικά, για  όλα τα  εμπλεκόμενα στη δικαστική  διαδικασία του Ν.3869/10 ,μέρη , με την έννοια ότι, απαγορεύεται τόσο στον ίδιο τον οφειλέτη όσο στους πιστωτές του να προβαίνουν σε πράξεις απομείωσης της περιουσιακής κατάσταση του πρώτου.Τούτο,διότι σκοπός του Νόμου 3869/2010 είναι η διατήρηση και ο μη κατακερματισμός των περιουσιακών στοιχείων του οφειλέτη, που έχει προσφύγει στη συλλογική αναγκαστική διαδικασία του ν.3869/2010 για τη δικαστική ρύθμιση των χρεών του, καθότι το σύνολο των οικονομικών και περιουσιακών του δεδομένων με το άνοιγμα της διαδικασίας τίθεται πλέον στη κρίση του δικαστή (δηλ.του αρμοδίου κατά τόπον Ειρηνοδίκη) για τον σχηματισμό της οριστικής του κρίσης και εν τέλει τη διαμόρφωση της δικαστικής ρύθμισης των χρεών.
 Για ενημέρωση και ένταξη στον νόμο Κατσέλη, κάθε υπερχρεωμένος ,μπορεί να έρχεται σε επαφή με την Ένωση, στα τηλ.2821092306, 2821092666 και 2842020140   

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Ε.Π.Κ.Κρητης : "Πολύτεκνη μητέρα "κούρεψε" το χρέος της, κατά 82%"



ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ  19-05-2016

 Σημαντική  είναι η υπαρ.6/2016 απόφαση του Ειρηνοδικείου Βάμου, με  την οποία πέτυχε η ΄Ενωση Προστασία Καταναλωτών Κρήτης, την ένταξη στο ν.3869/2010, (ν.Κατσέλη) βάσει της  οποίας ακόμα μία δανειολήπτης (πολύτεκνη μητέρα) δικαιώνεται και ρυθμίζει οριστικά τις οφειλές της, "κουρεύοντας" το χρέος της κατά 82%.
Συγκεκριμένα και  σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΄Ενωσης, πρόκειται για μία οφειλέτρια, ηλικίας 65 ετών, η οποία  εργάζεται  ως λαντζιέρα σε ταβέρνα και τα εισοδήματα της ,  ανέρχονται κατά μέσο όρο , στο ποσό των 535 ευρώ,μηνιαίως. Η εν λόγω δανειολήπτρια ,είναι  σε διάσταση με το σύζυγο της, χωρίς οικονομική ενίσχυση από εκείνον. Από το γάμο της ,έχει αποκτήσει τέσσερα τέκνα, που είναι ενήλικα και δεν εξαρτώνται οικονομικά από τους γονείς τους. Το εισόδημά της έχει μειωθεί δραματικά συνεπεία των τεράστιων περικοπών στα πλαίσια των δημοσιονομικών μέτρων που έχουν ληφθεί κατά την τελευταία πενταετία.
Περιουσιακά  στοιχεία δεν έχει η αιτούσα στην  κυριότητα της.
Το συνολικό ύψος των οφειλών ,της εν λόγω δανειολήπτριας ανερχόταν στο ποσό των 26.625,72 ευρώ, σε δύο Τράπεζες. Το Ειρηνοδικείο Βάμου ,σύμφωνα με τα κατατεθέντα δικαιολογητικά , αναγνώρισε τη δραματική μεταβολή των συνθηκών η οποία συνέτρεξε με τη ουσιαστική μείωση του εισοδήματος της δανειολήπτριας. Το Δικαστήριο, λοιπόν, αποφάσισε να κάνει δεκτή την αίτησή της και να ρυθμίσει τις οφειλές της, Συγκεκριμένα, το δικαστήριο αποφάσισε να καταβάλει συνολικά ΜΟΝΟ  το ποσό των 4.800 ευρώ, διαγράφοντας το υπόλοιπο των 26.625,72 ευρώ.

Για ενημέρωση και ένταξη στον νόμο Κατσέλη, κάθε υπερχρεωμένος ,μπορεί να έρχεται σε επαφή με την Ένωση, στα τηλ.2821092306, 2821092666 και 2842020140    


Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη


Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Οφειλέτες, πάψτε να επαναλαμβάνετε...δεν ήξερα

 Γράφει η Ιωάννα Μελάκη μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Αγοράς και Καταναλωτή


Ο νόμος 3869/2010  ναι μεν τροποποιημένος, αλλά εξακολουθεί να υφίσταται και  να βοηθάει χιλιάδες πολίτες να ορθοποδήσουν οικονομικά και να διευθετήσουν οριστικά τα χρέη τους.Η άγνοια μάλιστα  πολλών δανειοληπτών, για την ύπαρξη του εν λόγω νόμου, και ο φόβος μη το μάθουν οι άλλοι , ιδιαίτερα σε πολύ κλειστές κοινωνίες, τους οδήγησε να υπογράψουν ασύμφορες τραπεζικές ρυθμίσεις, με αποτέλεσμα να καλούνται να πληρώνουν επ΄ αόριστον δόσεις, χωρίς η οφειλή τους να μειώνεται ουσιαστικά, λάθος που το ξαναεπαναλαμβάνουν στις μέρες μας.
Ήδη, οι πρόσφατες τροποποιήσεις του ανωτέρω νόμου , με τους νόμους 4336/2015 και 4346/2015, δίνουν τώρα τη δυνατότητα συμμετοχής σε περισσότερες ομάδες φορολογούμενων, αλλά και της συμπερίληψης περισσότερων περιπτώσεων χρεών, όπως χρέη προς το Δημόσιο και Ασφαλιστικά Ταμεία, με παράλληλη προστασία της κύριας κατοικίας από την κατάσχεση και τον πλειστηριασμό.
  Ως Φορέας (Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης), έχουμε πλέον "κουραστεί" να αντιμετωπίζουμε φοβισμένους καταναλωτές, που  ενώ επανειλημμένα τους έχουμε απευθύνει πρόσκληση ενημέρωσης "καραμέλα" 'εχουν δεν ήξερα... και ζητούν βοηθητική στήριξη αφότου υπέγραψαν νέα σύμβαση ,με δόση που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν.Εμείς  τους λέμε ,ελάτε να ενημερωθείτε....πριν και όχι  μετά.....
Ο κάθε καταναλωτής  δύναται να έρθει σε επαφή με την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης καθημερινά στα τηλ.2821092306, 2821092666 και 2842020140
Έτσι, μπορούν να ρυθμιστούν ή να διαγραφούν (ολικά ή μερικά) ανά περίπτωση χρέη προς:
  • Τράπεζες
  • Ασφαλιστικά Ταμεία
  • Δημόσιο, Δήμους και Περιφέρειες
  • Τρίτους (ιδιώτες- εταιρίες τηλεφωνίας-ρεύματος κτλ.) 

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

"Ευχές " της Προέδρου της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , στους μαθητές για τις αυριανές εξετάσεις


                                                            "Αύριο Δευτέρα 16 Μάιου 2016, δίνουν τον αγώνα των 
Εξετάσεων, χιλιάδες κρητικόπουλα , χιλιάδες δικά μας παιδιά, παιδιά του νησιού μας, της Κρήτης μας. Εύχομαι από καρδιάς ,δικαίωση των προσπαθειών τους. τόσο των ίδιων των παιδιών αλλά και των οικογενειών τους, που τα εμψυχώνουν στον αγώνα τους, αλλά και στο εκπαιδευτικό προσωπικό που συμπάσχουν στον αγώνα τους   .Καλή δύναμη στην μάχη των εξετάσεων σε όλους!!!"


                              Ιωάννα Μελάκη

Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Θυμός και αγανάκτηση για τις Τράπεζες, από δανειολήπτες με νικηφόρες αποφάσεις"

 
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 11/5/2016
 
Σε ένα δριμύ κατηγορώ, γεμάτο από αγανάχτηση και θυμό, των δανειοληπτών, των ενταγμένων στο ν.3869/2010, (υπερχρεωμένα νοικοκυριά) με νικηφόρες αποφάσεις , μεταφέρει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δια της Προέδρου της κ.Ιωάννας Μελάκη, σε επιστολή της , που απέστειλλε προς την Πρόεδρο της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών κ.Λούκα Κατσέλη και κοινοποιεί στον Γενικό Γαμματέα Αγοράς και Καταναλωτή ,κ.Αντώνη Παπαδεράκη
Μεταξύ των άλλων αναφέρει :
"κ.Πρόεδρε ,ζητάτε δημοσίως σε τοποθετήσεις σας, την εμπιστοσύνη των πολιτών προς το Τραπεζικό σύστημα, αφού εκείνο που δεν έχετε ακόμα καταφέρει είναι ο εσωτερικός συντονισμός των οργάνων της κάθε μιας Τράπεζας, ώστε να μη προκαλείτε τον θυμό και την αγανάκτηση , μα περισσότερο την αναξιοπιστία του Τραπεζικού συστήματος στα μάτια των δανειοληπτών.Είναι τραγικό να αποστέλλονται επιστολές ρύθμισης χρέους,σε δανειολήπτες οι οποίοι έχουν προσφύγει δικαστικώς ,να ρυθμίσουν τις οφειλές τους και έχουν εκδοθεί υπέρ τους, δικαστικές αποφάσεις που τους δικαιώνουν, και τραγικότερο ακόμα να προσπαθούν οι Τράπεζες με διάφορα "τερτίπια" να απορυθμίσουν τους δανειολήπτες.
κ.Πρόεδρε ,
 Επειδή γνωρίζουμε τις καλές σας προθέσεις , την επιστημονική σας κατάρτιση , το "στοίχημα¨" προς τον εαυτό σας ,να φέρετε κοντά τράπεζες-καταναλωτές, ζητάμε να βοηθήσετε ώστε οι πολίτες να ξαναέρθουν στις Τράπεζες και για την ισορροπία του Τραπεζικού συστήματος ,αλλά και για την ανόρθωση της οικονομίας της Χώρας,γιαυτό αλλάξτε το διαχειριστικό προφίλ της επικοινωνίας των Τραπεζών με τους καταναλωτές (πελάτες), επεμβαίνοντας προσωπικά δια των Διοικήσεων των τραπεζών, περνώντας σαυτές, την κοινωνική ευαισθησία ,την ανθρώπινη επικοινωνία των καιρών, από τα ανώτερα τραπεζικά στελέχη, ως τον τελευταίο τραπεζικό κλητήρα, ώστε οι καταναλωτές της κρίσης ,να το νοιώσουν, να ξαναπροσεγγίσουν τα τραπεζικά καταστήματα, χωρίς φόβο,αλλά με εμπιστοσύνη.
Επειδή τα "κρούσματα " της καταχρηστικότητας των ενεργειών των Τραπεζών ,τον τελευταίο καιρό έχουν αυξηθεί, ιδιαίτερα με αποστολή επιστολών από τις τράπεζες, σε δανειολήπτες που δικαστικώς έχουν ρυθμίσει τις οφειλές τους , να τρέξουν στα υποκαταστήματα, να ξαναρυθμίσουν....
κ.Πρόεδρε , αφού ενημερωθήκατε επί του προβλήματος , ευελπιστούμε ότι   θα ενεργήσετε δεόντως.
Τέλος , σας υποσχόμαστε ότι,αφού δούμε εμπράκτως την διαχειριστική αλλαγή των Τραπεζών ,θα προσπαθήσουμε και εμείς από την μεριά μας ,ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, να συμβάλλουμε ,ώστε τραπεζικό σύστημα -καταναλωτές, να βρουν την ισορροπία τους, στην Αγορά, για την ανόρθωση της οικονομίας της Πατρίδας μας ".
Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη

Ε.Π.Κ.Κρήτης : "Ετήσια Γενική Συνέλευση ,μελών της ΄Ενωσης "



 Πρόσκληση
 
Τακτική Γενική Συνέλευση (Απολογιστική)
Καλούνται όλα τα μέλη της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
στην Τακτική Γενική Συνέλευση (Απολογιστική),  ύστερα από την υπαρ.4/2016 απόφαση  Διοικητικού Συμβουλίου της

η οποία θα πραγματοποιηθεί
 
το Σάββατο 28 Μαίου  2015 και ώρα 19:00,
στην αίθουσα εκδηλώσεων στην Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων Ελ.Βενιζέλου 28-32
με θέματα:

Διοικητικός και οικονομικός απολογισμός, έτους 2015
Προγραμματισμός δράσης έτους 2016

                               Πορεία  υποθέσεων υπερχρεωμένων νοικοκυριών (επικαιροποίηση)
                               Τροποποίηση του ν.3869.2010 νέα δεδομένα

                       Η Πρόεδρος                                       Η  Γεν. Γραμματέας

                 Ιωάννα  Μελάκη                                 Μαρία Μακρόγλου

Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Πολύτεκνος Χανιώτης "κούρεψε" το χρέος του κατά 72% "

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 5-05-2016

dikastirio 
 Αρ.απόφασης 664/215 του Ειρηνοδικείου Χανίων
Μεταρρυθμιστική  και ευνοικότατη ,είναι η υπ’ αριθμ. 664/215 απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων ,σύμφωνα με σχετική  ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ,όπου δικαιώνει πλήρως, πολύτεκνο  ( με 5 παιδιά) δανειολήπτη, από τα Χανιά.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση  ,  με την  υπ’ αριθμ.  664/215 απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων,  έχουμε πλήρη διάσωση του συνόλου της περιουσίας του δανειολήπτη, ρυθμίστηκε το χρέος του ,ορίστηκε δόση μικρότερη από την ορισθείσα δόση στην πρώτη απόφαση (αρ. 92/2013) και "κουρεύτηκε" το χρέος του κατά 72%.
Αναλυτικά, πρόκειται για Ιδιωτικό υπάλληλο , ηλικίας ετών  52 ετών, είναι έγγαμος , και έχει πέντε ανήλικα τέκνα, με μόνιμη αδυναμία πληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών του, καθώς   έχει  ,συνολικό ποσό χρέους 117.441,67  ευρώ, σε τρις  πιστώτριες Τράπεζες και μειώθηκε σημαντικά το εισόδημα του.
Εισόδημα που διαθέτει : 619 ευρώ μηνιαίως ,από τον  μισθό του.
Περιουσιακά στοιχεία που διαθέτει :
-Οικία, 112 τ.μ.και 90 τ.μ
-Αρκετά αγροτεμάχια και ένα ακίνητο παλαιό.
-Αυτοκίνητο
Το δικαστήριο εξέδωσε  την υπ’ αριθμ. 664/ 29-1215  μεταρρυθμιστική απόφαση με την οποία:
•Δέχεται την αίτηση μεταρρύθμισης.
•Ρυθμίζει τα χρέη του δανειολήπτη, με τον ορισμό  μηνιαίας δόσης των 50 ευρώ,  για  τέσσερα  χρόνια, με αναδρομική ισχύ από το χρόνο υποβολής της ένδικης αιτήσεως τροποποίησης της υπαρ.92/2013
•Εξαιρεί της εκποίησης, την κύρια κατοικία.
Εξαιρεί της εκποίησης τη λοιπή ακίνητη αγροτική περιουσία του αιτούντος και το όχημα ιδιοκτησίας του,
•Χορηγεί “περίοδο χάριτος ”τετραετία".
•Επιβάλλει στον δανειολήπτη την υποχρέωση  για την διάσωση της  κύριας κατοικίας, την καταβολή μηνιαίας δόσης 125 ευρώ, για 20 χρόνια σε  240 ισόποσες μηνιαίες.
-"Κουρεύει"  το χρέος των 117.441,67  ευρώ , κατά 72%. δηλ. θα πληρώσει ΜΟΝΟ 32.400 ευρώ ,του "κουρεύεται" χρέος 85.042 ευρώ συνολικά.
Το σπουδαίο σαυτή την απόφαση είναι ότι, ορίστηκε δόση μικρότερη, από την ορισθείσα δόση στην Πρώτη απόφαση (Σημ.στην υπαρ.92/2013  απόφαση είχε , οριστεί  δόση 350 ευρώ, για μια τετραετία , ενώ με την μεταρρυθμιστική ορίστηκε δόση  50 Ευρώ) και επίσης για την διάσωση της κατοικίας ,είχε οριστεί δόση 354 ευρώ ,με την μεταρρυθμιστική απόφαση 125 ευρώ/μηνιαίως
Για ενημέρωση και συμβουλευτική αλλά και ένταξη στο νέο νομικό πλαίσιο, του τροποποιημένου ν.Κατσέλη» μπορεί ο κάθε δανειολήπτης  είτε απλός αδανειολήπτης, είτε επαγγελματίας , ακόμα και μικροέμπορος ,να επικοινωνεί με  τα γραφεία της Ένωσης  που λειτουργούν στην πλατεία 1866 στα Χανιά (τηλ. – φαξ: 2821092306 και στην οδό Λακέρδας 11 στην Ιεράπετρα τηλ.2842020140 .

                       Η Πρόεδρος της 'Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
                                                Ιωάννα Μελάκη

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Διοικητικός απολογισμός Ε.Π.Κ.Κρήτης , έτους 2015


Ο Απολογισμός  μας, για το έτος 2015 είναι αρκετά μεγάλος , καθώς ο ρόλος μας, ως Ένωση Καταναλωτών, λόγω της σημερινής κατάστασης του καταναλωτή, έχει αυξηθεί, σήμερα ο καταναλωτής βιώνει πρωτοφανείς  καταστάσεις ,σε γεγονότα που καλείται να αντιμετωπίσει, λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης και ύφεσης, της μείωσης του εισοδήματος του, της ανεργίας, της  ακρίβειας των αγαθών και υπηρεσιών .

Τα θέματα με τα οποία ασχοληθήκαμε, ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, είναι :
  Πολιτική Προστασία,Τιμές προϊόντων  και υπηρεσιών, Εκπτώσεις ,Αγορές καταναλωτικών προϊόντων μέσω διαδικτύου,  Αλλοιωμένα τρόφιμα, Ανάδειξη εκπροσώπων Ενώσεων Καταναλωτών για το Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτών και Αγοράς (ΕΣΚΑ), Αναθεώρηση Ν. 3869/2010, Αναστροφή πώλησης,  Ιδιωτική Ασφάλιση, Ινσιτούτα Αισθητικής, Ασφάλεια παιχνιδιών, Δάνεια σε ελβετικό φράγκο, Δικαιώματα ταξιδιωτών στην Ε.Ε.,Δικαίωμα ενημέρωσης, Δικαίωμα υπαναχώρησης,Δικαιώματα καταναλωτών στις αγορές μέσω διαδικτύου,  Εγγυήσεις αγαθών μακράς διάρκειας, Εγγυήσεις και ελαττωματικά προϊόντα, , Ενεχυροδανειστήρια και επιχειρήσεις αγοράς χρυσού,Επικαιροποίηση στοιχείων υπερχρεωμένων νοικοκυριών, Καταναλωτική πίστη, Καταχρηστικοί όροι συναλλαγών,Κοινό Ευρωπαϊκό Δίκαιο για τις Πωλήσεις, Κόκκινα δάνεια, Κώδικας Δεοντολογίας Τραπεζών για τα κόκκινα δάνεια,  Νομοθεσία για τις εταιρίες ενημέρωσης οφειλετών,  Οδηγία για τα δικαιώματα των καταναλωτών, Οδηγία για την προστασία προσωπικών δεδομένων,  Ορισμός δικαιολογητικών για τις αιτήσεις υπερχρεωμένων νοικοκυριών στα Ειρηνοδικεία, Όροι και προϋποθέσεις για την ένταξη των καταναλωτών στο Ν.3869/2010, Παραπλανητικές διαφημίσεις, , Πιστοποίηση Ενώσεων Καταναλωτών, Πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας, Πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος,Σεμινάρια και ημερίδες για τη νομοθεσία προστασίας των υπερχρεωμένων νοικοκυριών,

Παρεμβάσεις
Κατά τη διάρκεια του 2015, πραγματοποιήσαμε παρεμβάσεις, για τη δημιουργία, αναμόρφωση και συμπλήρωση του θεσμικού πλαισίου, που διέπει την προστασία των καταναλωτών, σε εθνικό επίπεδο. 
Για τα παραπάνω θέματα, έγιναν παρεμβάσεις, ανάλογα με το θέμα σε:
Τοπικό επίπεδο, προς:
Σε Δήμους, Περιφέρεια  και Αρχές
Εθνικό επίπεδο, προς:
  • Πρωθυπουργό της Ελλάδας, κ. Αλέξη Τσίπρα
  • Υπουργείο Οικονομικών
  • Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού
  • Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.)
  • Συνήγορο Καταναλωτή
  • Ένωση Ελληνικών Τραπεζών (Ε.Ε.Τ.)
  • Μεσολαβητή Τραπεζικών & Επενδυτικών Υπηρεσιών
  • Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή (Ε.Κ.Κ.)
  • Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή  
  •       
  • Εκπροσώπηση των Καταναλωτών
Η εκπροσώπηση των Καταναλωτών, σε διάφορα όργανα, επιτροπές και φορείς, στην Ελλάδα. Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, το 2015, εκπροσώπησαν τους καταναλωτές, σε όλους τους φορείς και τις επιτροπές, όπου έχουν εκλεγεί.
Ενημέρωση Καταναλωτών – Φορέων
Δελτία Τύπου
Εκδώσαμε 213 δελτία τύπου, με σκοπό να ενημερώσουμε τους καταναλωτές, για τα ακόλουθα θέματα: Ενοίκια  κατοικιών και καταστημάτων,Αποκριάτικα είδη, , Κόκκινα Δάνεια και Πλειστηριασμοί, Οδηγίες για Χριστουγεννιάτικες Αγορές, Οδηγός για αγορές μέσω διαδικτύου, Οι επιπτώσεις της κρίσης στους καταναλωτές, Οργανωμένα ταξίδια,  Παραπλανητικές τιμές τροφίμων, "Παράπονα – καταγγελίες καταναλωτών,Ποια τρόφιμα επιτρέπεται να πωλούνται στα  κυλικεία  των σχολείων Προφύλαξη σπιτιού από διαρρήκτες, Π Σαρακοστιανά,  Συμβουλές για τις σχολικές αγορές, Συμβουλές για τους φοιτητές,Τιμές Σαρακοστιανών,
Τα περισσότερα Δ.Τ μας  περιεχόμενο είχαν ,δικαστικές αποφάσεις δικαίωσης δανειοληπτών μελών μας και σε θέματα ενημέρωσης περιβαντολλογικών δράσεων της Εθελοντικής Ομάδας Πολιτικής Προστασίας.
Διατηρούμε Μπλοκ  με συνεχή ανανέωση επίσης τηρούμε λογαριασμούς, στο Facebook και στο Twitter, όπου δημοσιεύουμε όλα τα δελτία τύπου μας. Στους λογαριασμούς αυτούς, δεχόμαστε ερωτήματα και καταγγελίες καταναλωτών, κυρίως, μη μελών της  ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης τους οποίους προσπαθούμε να ενημερώσουμε άμεσα Οι φίλοι της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης  στο Facebook και στο Twitter, στο τέλος του 2015, ανέρχονταν, σε περισσότερους, από 204.471 επισκέπτες.
Μ.Μ.Ε.
Από τις αρχές του έτους 2015, τα μέλη του Δ.Σ. της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης . συμμετείχαν, σε συνεχείς  τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές σε επίπεδο Κρήτης, ιδιαίτερα στους Νομούς Ηρακλείου, Χανίων και Λασιθίου. Επίσης  πετύχαμε όλα τα Δ.Τ να καταχωρούνται  τόσο σε Παγκρήτιο επίπεδο , αλλά και σε τύπο Πανελλαδικής Κυκλοφορίας
67  ιστοσελίδες ανάρτησαν σύνδεσμο, με την ιστοσελίδα της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.  Έχουμε σταθερή συνεργασία, με περισσότερα από 60 blogs, τα οποία αναδημοσιεύουν τα δελτία τύπου μας.
Ενημερωτικές εκστρατείες
H  Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης κάθε χρόνο, υλοποιεί ενημερωτικές εκστρατείες, για να ενημερώσει τους καταναλωτές, για τα δικαιώματά μας, σε διαφορετικές περιόδους της χρονιάς και σε διαφορετικούς τομείς της οικονομίας. Έτσι, το 2015, πραγματοποιήσαμε τις παρακάτω εκστρατείες: Αποκριές, Ασφαλής διατροφή για την Καθαρή Δευτέρα και τη Σαρακοστή, Ασφαλές Πάσχα, Ασφαλείς καλοκαιρινές διακοπές, Σχολικά είδη και σχολική διατροφή,Καταναλωτές και οικονομική κρίση,  Κόκκινα δάνεια κ.α
Εκπαίδευση
Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,συμμετείχε, είτε ως ομιλητής, είτε ως συντελεστής, ανέλυσε τους προβληματισμούς, τις απόψεις και τα αιτήματα των καταναλωτών και ενημέρωσε τους καταναλωτές, που τις παρακολούθησαν, για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας, σε τουλάχιστον 5 ημερίδες. Συνολικά, το 2015, εκπαιδεύσαμε πάνω από 1500 μικρούς και ενήλικες καταναλωτές. σε Παγκρήτιο επίπεδο, ιδιαίτερα σε συναντήσεις σε μεγάλες πόλεις της Κρήτης.
Ειδικές δράσεις
Κάποια θέματα, με τα οποία ασχολήθηκε η  Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.,  χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής καθώς η  Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,είναι η μόνη Πιστοποιημένη ΄Ενωση Πολιτικής Προστασίας, από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ,που παρέχει στήριξη της Πυροσβεστικής υπηρεσίας σε πυροανίχνευση και πυροπροστασία για όλη την αντιπυρική περίοδο, αλλά και σε άλλες καταστάσεις κρίσης όπως χιονοπτώσεις, πλημμύρες κ.λ.π (γιατί το περιβάλλον ανήκει σε όλους μας και οφειλουμε να το προστατεύουμε) Οι περισσότερες δράσεις μας,απαίτησαν πολύ χρόνο και επανειλημμένες προφορικές και γραπτές παρεμβάσεις, προς πολλούς φορείς. Τα θέματα αυτά είναι:
  • Κόκκινα δάνεια (Υπερχρεωμένα νοικοκυριά, Κώδικας Δεοντολογίας Τραπεζών, Αναθεώρηση Ν. 3869/2010, Επικαιροποίηση στοιχείων υπερχρεωμένων καταναλωτών, Ορισμός δικαιολογητικών για τις αιτήσεις στο Ειρηνοδικείο, Όροι και προϋποθέσεις για την ένταξη στο Ν.3869/2010, Σεμινάρια για τη νομοθεσία προστασίας των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, Πλειστηριασμοί κύριας κατοικίας κ.λπ.)
  • Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (Υψηλά επιτόκια δανεισμού, Ενυπόθηκη πίστη, Καταναλωτική Πίστη, Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέσω συσκευών ασύρματης επικοινωνίας, Λιανική τραπεζική, Εταιρίες ενημέρωσης οφειλετών,  Δάνεια σε ελβετικό φράγκο κ.λπ.)
  • Τρόφιμα (Παραπλανητικές τιμές τροφίμων, Σήμανση Τροφίμων, Χώρα προέλευσης γάλακτος, Χώρα προέλευσης κρέατος στα συσκευασμένα τρόφιμα, Χώρα προέλευσης γαλακτοκομικών,
  • ν.3869/2010 (υπερχρεωμένα νοικοκυριά),
Καταγγελίες- Παράπονα
Μέσα στο 2015,η Ένωση  Προστασίας Καταναλωτών  Κρήτης δέχθηκε
800  καταγγελίες, 1200  παράπονα,1500 ερωτήματα καταναλωτών. Οι περισσότερες καταγγελίες στρεφόταν κατά των Τραπεζών (μη χορήγηση βεβαίωσης οφειλών) Τα ερωτήματα αφορούσαν  για την ένταξη στο ν.3869 /2010 , τηλεπικοινωνίες, ινστιτούτα αισθητικής.

  1. Οι καταναλωτές – μέλη της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης  ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση της., με το ποσό των ευρώ. Αναλυτικά από:
  2. Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συνδράμει τα μέλη της , στη διαδικασία ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών. Στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας: 
    • Περισσότεροι, από 2300  καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές, από την ΄Ενωση  Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, είτε τηλεφωνικά, είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία μας.
    • 404   καταναλωτές γράφτηκαν μέλη, στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (Ε.Π.Κ.Κ)
    • 1500 καταναλωτές συναντήθηκαν, με τους ειδικούς της  Ε.Π.Κ.Κρήτης , οι οποίοι τους συμβούλευσαν, για την καλύτερη αντιμετώπιση του προβλήματός του 
    • -Κοινωνική συμμετοχή  Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στήριξε  στάσεις και απεργίες των εργατικών Ομάδων, των αγροτών αλλά και των κοινωνικών.