Σελίδες

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Κούρεμα" χρέους κατά 99% σε οφειλέτη ,από το Ηράκλειο"


 
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 27-02-2018
Νέο!!! Το Ειρηνοδικείο  του Ηρακλείου  ,με την υπαρ.1629/2018 απόφαση του, ρύθμισε το χρέος οφειλέτη, συνολικής οφειλής 239.397 ευρώ,  διασώζοντας όλα τα περιουσιακά του στοιχεία , από τη ρευστοποίηση, ρυθμίζοντας συνάμα το χρέος του, με καταβολή μηνιαίας δόσης των 40 ευρώ , για 60 μήνες , δηλ. θα καταβάλλει συνολικά,  ΜΟΝΟ 2.400 ευρώ και για τις δύο  πιστώτριες τράπεζες.
Ο εν λόγω οφειλέτης, από την περιοχή του Δήμου του Ηρακλείου , είναι άνεργος ,πρώην Ιδιωτικός υπάλληλος , παντρεμένος με δύο  τέκνα,  σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και την συνεργαζόμενη μαυτή  δικηγόρο, του Ηρακλείου.
Αναλυτικά : πρόκειται , για οφειλέτη ηλικίας 52 ετών , έγγαμο , πατέρα δύο παιδιών, ο  οποίος  είχε  χρεωθεί  σε  δύο τράπεζες,  καταναλωτικό δάνειο -πιστωτικές κάρτες, ως οφειλέτης.
  Εισοδήματα που διαθέτει : To  εισόδημα που διαθέτει είναι,το επίδομα  ανεργίας των 450 ευρώ,.
 Περιουσιακά στοιχεία που έχει στην κυριότητα του.
Διαθέτει Ι.Χ αυτοκίνητο, κατά 50% κυριότητας με την σύζυγο του.
Δεν διαθέτει κατοικία
 Επί των παραπάνω, το Δικαστήριο του  Ηρακλείου, παρά τις αιτιάσεις και ενστάσεις των αντιδίκων τραπεζών,  "περί καταχρηστικής άσκησης  του δικαιώματος κατάθεσης, περί αοριστίας ",
,με την υπαρ.1629/2018 απόφαση του, όρισε:
-Δέχεται,  την αίτηση
-Ρυθμίζει ,τα χρέη  του  οφειλέτη ,σε μηνιαίες καταβολές πενταετίας , των 40,00 ευρώ , μηνιαίως.
-Σώζει όλα τα περιουσιακά στοιχεία .του αιτούντος.
-" κουρεύει" το χρέος των 239.397 ευρώ,  κατά 99% δηλ. θα πληρώσει  ΜΟΝΟ 2.400 ευρώ

Συμπερασματικά: Για την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, θεωρείται μια απόφαση ,"ανάσας", καθώς αν συνεχίσει η ίδια δυσμενή οικονομική κατάσταση του οφειλέτη, ο εν λόγω οφειλέτης , αφού τηρήσει τις επιταγές της υπαρ.1629/2018 απόφασης ,θα έχει απαλλαχτεί από το χρέος των 236.997ευρώ, δηλ. θα έχει πετύχει "κούρεμα" 99% του χρέους του και θα μπορεί να αρχίσει μια νέα οικονομική και κοινωνική ζωή , με την οικογένεια του.
 Τέλος, ως πιστοποιημένη ΄Ένωση Προστασίας  Καταναλωτών Κρήτης, καλούμε τους καταναλωτές, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των δανείων τους, και επιθυμούν ρύθμιση, εξωδικαστικά ή με τον ν.3869/2010 (ν.Κατσέλη-Σταθακη) είτε να επισκεφθούν τα γραφεία της ΄Ένωσης,  καθημερινά ,από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 09.00 - 13.00,  ή να επικοινωνήσουν μαζί μας:
Δ/νση: Πλατ.1866 αρ.2   731 00 Χανιά Λακέρδας 11 Ιεράπετρα.
Τηλ. : 282109266 -2821092306- 2842020140  Φαξ : 2821092306-2842020140
e-mail: epkxan@gmail.com


                 Η Πρόεδρος  της
Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                Ιωάννα   Μελάκη

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Ε.Π.Κ.Κρήτης : "Νέες καταβολές για τους πρώην ασφαλισμένους των ασφαλιστικών εταιρειών, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, από 23 Φεβρουαρίου"









Δελτίο  Τύπου  23-02-2018















Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ενημερώνει τα μέλη της, πρώην ασφαλισμένους στις ασφαλιστικές  εταιρείες  ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής, ότι όπως ανακοίνωσε ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των  εν λόγω εταιρειών , στις 23 Φεβρουαρίου 2018 "δόθηκαν ,νέες  εντολές  πληρωμής χρημάτων στους δικαιούχους  για 1.263 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 1.134 για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 129 ,γιατην COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ .
Ουσίας, επί της ανακοίνωσης νέα ποσά προσωρινών διανομών έχουν πιστωθεί στους λογαριασμούς των τραπεζών ,που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών.
'Συμπληρωματικά, όπως διευκρινίζεται  από την εκκαθάριση, η διαδικασία προσωρινής διανομής, είναι σε εξέλιξη και θα είναι, έως ότου καταβληθεί, στο σύνολο των πιστοποιημένων δικαιούχων, το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης – επαλήθευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα των υπό εκκαθάριση εταιρειών και και για  διευκόλυνση , τα μέλη της ΄Ένωσης, μπορούν να απευθύνονται σαυτή, στα γνωστά τηλέφωνα 2821092306 και 2821092666
Έπειτα από τα παραπάνω,  η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καθησυχάζει τα μέλη της, που μέσω αυτής πιστοποιήθηκαν , να μην ανησυχούν.
Για περισσότερη ενημέρωση στα τηλ.της ΄Ένωσης 2821092306, 2821092666
 Σημείωση σημαντική επείγουσα: Ενημερώνουμε  τους πολίτες της Κρήτης, που δεν έχουν δηλώσει δικαιούχοι από ασφάλιση ζωής , και θέλουν να συμμετέχουν στο μέρισμα , να επικοινωνήσουν άμεσα με την ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για την  σχετική πιστοποίηση.

Η Πρόεδρος της ΄Ένωσις Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα   Μελάκη












--
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35               
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866  Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com                                                         
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Οχι στον φόβο των πλειστηριασμών,Ο πλειστηριασμός διενεργείται κατόπιν ανάρτησης αναγγελίας

 

 ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ 21-2-2018

  Με αφορμή  την εφαρμογή των διατάξεων  του  Νόμου 4512/2018  και την διασπορά  φόβου στους οφειλέτες, για τους πλειστηριασμούς, καταργείται   από 21/02/2018 η φυσική διεξαγωγή των πλειστηριασμών κάθε Τετάρτη .στα Ειρηνοδικεία, ανεξάρτητα από τον χρόνο επίδοσης της επιταγής και επιβολής της κατάσχεσης, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,ενημερώνει τους καταναλωτές οφειλέτες, ότι το ίδιο ισχύει και για τις οφειλές του Δημοσίου πλειστηριασμοί),με ημερομηνία έναρξης τους ,την 01/5/2018. όπου η διεξαγωγή των πλειστηριασμών, θα λαμβάνει χώρα ,αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικών μέσων, (πλατφόρμας)

Επίσης η Ένωση ,πρόσθετα ενημερώνει ότι, Για τους πλειστηριασμούς που έχει ήδη οριστεί να πραγματοποιηθούν με φυσικό τρόπο οποτεδήποτε μετά τις 21/02/2018 και έχει ήδη συντελεστεί η σχετική προδικασία του πλειστηριασμού, αυτοί διενεργούνται με ηλεκτρονικά μέσα, από τις 14:00 έως τις 18:00, εφόσον δεν αλλάζει η ημερομηνία διενέργειας και ο υπάλληλος του πλειστηριασμού (συμβολαιογράφος).

 ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Ο πλειστηριασμός διενεργείται κατόπιν ανάρτησης αναγγελίας από τον συμβολαιογράφο, στο ηλεκτρονικό σύστημα δέκα (10) εργάσιμες ημέρες, πριν την ημερομηνία διενέργειας.

Εφόσον αλλάζει η ημερομηνία διενέργειας, ή ο υπάλληλος του πλειστηριασμού (συμβολαιογράφος), ο επισπεύδων δανειστής (πχ η Τράπεζα) ,είναι υποχρεωμένος να γνωστοποιήσει τη μεταβολή του τρόπου και του χρόνου διενέργειάς του, στον οφειλέτη με επίδοση προς αυτόν νέου αποσπάσματος κατασχετήριας έκθεσης , το αργότερο δέκα (10) ή είκοσι (20) εργάσιμες ημέρες (εξαρτάται αν πρόκειται για κατάσχεση κινητών ή ακίνητων περιουσιακών στοιχείων) , πριν από την ορισθείσα αρχικά ημερομηνία διενέργειας του φυσικού πλειστηριασμού.

H περίπτωση κατάσχεσης περιουσιακών στοιχείων (επομένως και της κύριας κατοικίας) υφίσταται στις περιπτώσεις ύπαρξης ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τις Τράπεζες, το Δημόσιο (ΔΟΥ), τα Ασφαλιστικά Ταμεία και τους Ιδιώτες , μη νόμιμης  ρύθμισης αυτών και μη ένταξης στο ν.Κατσέλη-Σταθάκη

Υπενθυμίζεται ότι η κύρια κατοικία προστατεύεται από τον Νόμο 3869/2010,

α)Εάν οι οφειλέτες έχουν καταθέσει αίτηση ένταξης, στο Ειρηνοδικείο 

 β)για όσους έχουν τις προϋποθέσεις, να υπαχθούν στον Ν.3869/2010 (Νόμος Κατσέλη), όπως ισχύει και μεχρι , τον Δεκέμβριο του 2018.

Η Ένωση  Προστασίας  Καταναλωτών Κρήτης ,διαπιστώνοντας ότι πολλοί δανειολήπτες(οφειλέτες -εγγυητές) δεν γνωρίζουν τον τρόπο άσκησης των δικαιωμάτων τους, έναντι των καταχρηστικών μέτρων . τραπεζών, Ταμείων , Κράτους ιδιωτών(επιβολής κατάσχεσης- πλειστηριασμό), παρέχει  ΔΩΡΕΑΝ  ενημέρωση και συμβουλευτική καθημερινά ,από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 09.00 - 13.00,  ή να επικοινωνήσουν μαζί μας:

 Τέλος, ως πιστοποιημένη ΄Ένωση Προστασίας  Καταναλωτών Κρήτης, καλούμε τους καταναλωτές, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των δανείων τους, αλλά και ρύθμιση των οφειλών τους  και επιθυμούν ρύθμιση, εξωδικαστικά ή με τον ν.3869/2010 (ν.Κατσέλη-Σταθακη) είτε να επισκεφθούν τα γραφεία της ΄Ένωσης,  καθημερινά ,από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 09.00 - 13.00,  ή να επικοινωνήσουν μαζί μας:

Δ/νση: Πλατ.1866 αρ.2   731 00 Χανιά Λακέρδας 11 Ιεράπετρα.
Τηλ. : 282109266 -2821092306- 2842020140  Φαξ : 2821092306-2842020140
e-mail: epkxan@gmail.com


                 Η Πρόεδρος  της ΄
Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                Ιωάννα   Μελάκη




Συγκρότηση Επιτροπών Φιλικού Διακανονισμού (Ε.Φ.Δ)

Στις Περιφερειακές Ενότητες της χώρας  η Συγκρότηση Επιτροπών Φιλικού Διακανονισμού σύμφωνα με το υπαρ. 4226/25.1.2018 έγγραφο του Συνηγόρου του Καταναλωτή όπου αναφέρεται:.
Στο άρθρο 11 του ν.2251/2014 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει προβλέπεται  ότι:
"1.Στην έδρα κάθε Περιφερειακής Ενότητας, καθώς και στην έδρα κάθε επαρχείου, συστήνεται από τον οικείο Αντιπεριφερειάρχη επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού για την εξώδικη επίλυση διαφορών ανάμεσα σε προμηθευτές και σε καταναλωτές ή ενώσεις καταναλωτών.
2.Οι  επιτροπές είνει τριμελείς και αποτελούνται α) Έναν δικηγόρο μέλος του οικείου δικηγορικού συλλόγου, που προτείνεται με τον αναπληρωτή του από το διοικητικό συμβούλιο του δικηγορικού συλλόγου, ως Πρόεδρο. β) Έναν εκπρόσωπο του τοπικού εμπορικού και βιομηχανικού επιμελητηρίου,που προτείνεται με τον αναπληρωτή του,, από το διοικητικό συμβούλιο του Επιμελητηρίου γ)έναν εκπρόσωπο των τοπικών ενώσεων καταναλωτών
  Ο γραμματέας της επιτροπής με τον αναπληρωτή του προέρχονται  από το Τμήμα Εμπορίου της \Διεύθυνσης Ανάπτυξης της οικείας Περιφερειακής Ενότητας και προτείνονται στον Συνήγορο του Καταναλωτή από τον οικείο Αντιπεριφερειάρχη.
Η Θητεία των μελών των Επιτροπών φιλικού διακανονισμού είναι διετής και μπορεί να ανανεώνεται μια ή περισσότερες φορές


Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Δήλωση συμμετοχής μερίσματος για ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ-COMMERCIAL VALUE

 ΕΠΕΙΓΟΝ 










ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 15-02-2018

  Ενημερώνουμε  τους πολίτες της Κρήτης, που δεν έχουν δηλώσει δικαιούχοι από ασφάλιση ζωής ,Ασπίς Πρόνοια-Commercial value, και θέλουν να συμμετέχουν στο μέρισμα , να επικοινωνήσουν άμεσα με την ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για την  σχετική πιστοποίηση και εν συνεχεία , αίτηση απαίτησης από την εκκαθάριση για την χορήγηση της δικαιούμενης διανομής χρημάτων .
Επίσης, διευκρινίζεται  από την εκκαθάριση, η διαδικασία προσωρινής διανομής, είναι σε εξέλιξη και θα είναι, έως ότου καταβληθεί, στο σύνολο των πιστοποιημένων δικαιούχων, το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης – επαλήθευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι, μπορούν να απευθύνονται στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης  ,  μέλη της ή μη,στα γνωστά τηλέφωνα 2821092306 ,2821092666 και 2842020140
Έπειτα από τα παραπάνω,  η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καθησυχάζει τα μέλη της, που μέσω αυτής πιστοποιήθηκαν , να μην ανησυχούν ,ο έλεγχος των διαβιβαζομένων   αιτήσεων απαιτήσεων, από τα συμβόλαια τους, ελέγχονται από την εκκαθάριση και εν  συνεχεία πιστώνονται τα χρήματα στους τραπεζικούς  λογαριασμούς που έχουν δηλωθεί.
Για περισσότερη ενημέρωση στα τηλ.της ΄Ένωσης 2821092306, 2821092666


Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη


--














--
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35               
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866  Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com                                                         
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Οι συμβουλές της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για τα Σαρακοστιανά .Τι πρέπει να προσέξετε ως καταναλωτές


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  13-2-2018

 
Ενόψει της Σαρακοστής, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, παραθέτει τις συμβουλές της προς τους καταναλωτές συστήνοντας την προσοχή τους στις αγορές σχετικά με την ποιότητα των ειδών που κατ΄ εξοχή καταναλώνονται κατ έθιμον εκείνες τις ημέρες.
Οι συμβουλές της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης είναι:

(1) ΛΑΓΑΝΑ: Παραδοσιακό προϊόν της Καθαρής Δευτέρας, με πρωταγωνιστικό ρόλο στις αγορές μας. Λόγω της μεγάλης ζήτησης που έχει την Καθαρή Δευτέρα, συνιστάται στους καταναλωτές να προσέχουν ιδιαίτερα το ψήσιμό της. Γιατί μια άψητη και όχι καλής κατεργασίας λαγάνα, προκαλεί στομαχικές διαταραχές, Επίσης θα πρέπει να γίνει έρευνα αγοράς, καθώς η τιμή παίζεται από Αρτοποιείο και Πρατήρια ΄Αρτου, αλλά και Ζαχαροπλαστεία ή Σούπερ Μάρκετ. Θα πρέπει να αγοράζουμε την ποσότητα που χρειαζόμαστε, καθώς η τιμή της είναι υψηλή.

(2) ΧΑΛΒΑΣ: Προσέχουμε η ημερομηνία ανάλωσης. τις ενδείξεις επί της συσκευασίας, α) τα συστατικά του (ταχίνι, ζάχαρη, σοκολάτα, βανίλια, κακάο, ξηροί καρποί κ.λ.π.) β) την τιμή πώλησης, γ) ημερομηνία ανάλωσης.

(3) ΤΑΡΑΜΑΣ: Στην αγορά διατίθεται χύμα ή τυποποιημένος. Προσέχουμε ώστε η γεύση του να είναι ευχάριστη και όχι ξινή και να μη προκαλεί δυσοσμία. Μπορούμε να φτιάξουμε σπιτική ταραμοσαλάτα η οποία και ασφάλεια μας παρέχει, αλλά θα είναι φτιαγμένη και με τις δικές μας διατροφικές ανάγκες.

(4) ΤΟΥΡΣΙΑ: Είναι λαχανικά διατηρημένα σε λάδι, ξύδι και άλμη. Κατά προτίμηση στα τυποποιημένα όπου αναγράφεται ο τρόπος συντήρησης, το βάρος και η κατηγορία του λαχανικού.

(5) ΕΛΙΕΣ: Κυκλοφορούν χύμα ή συσκευασμένες σε διάφορα είδη όπως τσακιστές, θρούμπες, Αμφίσσης, Καλαμών κ.α.. Απαγορεύεται η ανάμιξη ελιών διαφόρου είδους. Διατηρούνται σε άλμη, ξύδι ή σε λάδι. Αν αγοράσουμε χύμα θα πρέπει να πλυθούν καλά.

(6) ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ: Σ΄αυτή την κατηγορία αναφερόμαστε κυρίως σε χταπόδι, καλαμαράκια, μαλακόστρακα και οστρακοειδή.

ΧΤΑΠΟΔΙ: Κυκλοφορεί σε δύο (2) τύπους. Το μοσχοχτάποδο ή μελιδόνα και το χταπόδι που είναι καλύτερο ποιοτικά. Η μελιδόνα ή μοσχοχτάποδο έχει μια σειρά βεντούζες σε κάθε πλοκάμι ενώ το χταπόδι δύο. Τα φρέσκα χταπόδια έχουν ωραίο σκληρό και υγρό δέρμα και η μυρωδιά τους είναι ευχάριστη. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στο ψήσιμο

ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ: Στην αγορά κυκλοφορούν διάφορα είδη όπως τα θράψαλα, σουπιδάκια κ.α. που μοιάζουν με καλαμαράκια. Το πραγματικό καλαμάρι έχει χρώμα λευκό που ροδίζει. Τα πτερύγια πιάνουν τα 2/3 περίπου του σώματος το οποίο είναι κυλινδρικό. Ενώ τα θράψαλα έχουν χρώμα περισσότερο προς το μπλε και τα πτερύγιά τους είναι μικρότερα. Τα καλαμαράκια και το χταπόδι κυκλοφορούν στην αγορά σε νωπή και κατεψυγμένη μορφή.
ΟΣΤΡΑΚΟΕΙΔΗ: Μύδια, στρείδια, κυδώνια, αχινοί, αχιβάδες κ.α. Το όστρακο πρέπει να είναι καλά κλεισμένο. Στα πολύ φρέσκα όταν είναι λίγο ανοιχτό με το άγγιγμα αντιδρούν και κλείνουν. Η μυρωδιά να είναι αυτή του ιωδίου της θάλασσας. Να αποφεύγεται η συλλογή οστρακοειδών από περιοχές για τις οποίες δεν είναι βέβαιη η καθαριότητά τους.
ΜΑΛΑΚΟΣΤΡΑΤΑ: Γαρίδες, καραβίδες, καβούρια, αστακοί. Τα μαλακόστρατα ανήκουν στην κατηγορία των θαλασσινών που χαλάνε πολύ γρήγορα. Τα φρέσκα διακρίνονται από ζωηράδα σε μάτια και χρώμα και είναι σφικτά.
ΣΑΛΑΤΕΣ: Από φρέσκα λαχανικά, τα οποία μπορούμε να τα προμηθευτούμε από τις Λαϊκές Αγορές που λειτουργούν στην πόλη μας, ενισχύοντας οικονομικά τους αγρότες μας.
ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ: Καλό θα είναι από τώρα να αρχίσουμε να τον φτιάχνουμε σε συνεργασία με τα παιδιά μας, για να είναι έτοιμος την Καθαρή Δευτέρα,έτσι και την χαρά της δημιουργίας θα τους περάσουμε ,αλλά και θα αποφύγουμε μια έξτρα δαπάνη του οικογενειακού μας 
προϋπολογισμού.Βασικό μέλημά μας θα πρέπει κατά το πέταγμα να οδηγούμε τον Χαρταετό σε ανοιχτό χώρο, μακριά από τα καλώδια της ΔΕΗ προς αποφυγή κινδύνων τόσο εμάς των ίδιων όσο και των παιδιών μας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Και για τα σαρακοστιανά μας, αγοράζουμε από τις τοπικές (ντόπιες επιχειρήσεις) εφενός για να βοηθήσουμε τους δικούς μας ανθρώπους, αφετέρου να στηρίζουμε την τοπική οικονομία ,την Ελληνική Οικονομία.

Σημαντική Συμβουλή προς τους καταναλωτές: όσοι από μας έχουν προγραμματίσει να στραφούν σε κατεψυγμένα θαλασσινά, καλό θα είναι να αρχίσουν την έρευνα και την αγορά αυτών τώρα, ας αποφύγουμε τον συνωστισμό της τελευταίας στιγμής, και ακριβότερα θα τα αγοράσουμε αλλά και θα αποφύγουμε την πίεση, που συνήθως παρατηρείται όταν οι καταναλωτές συναντηθούμε όλοι μαζί ,στα καταστήματα για τις αγορές μας.
 Για περαιτέρω διευκρινήσεις και καταγγελίες ,  στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) αλλά λαι στην Ε.Π.Κ.Κρήτης τηλ. 2821092666, 2821092306 και email epkxan@gmail.com


 Η Πρόεδρος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη

Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Κούρεμα" χρέου,ς κατά 99%μ σε οφειλέτη ,από την Σητεία

 
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2-02-2018
Νέο!!! Το Ειρηνοδικείο  της Σητείας ,με την υπαρ.4/2018 απόφαση του, ρύθμισε το χρέος οφειλέτη, συνολικής οφειλής 50.245,45 ευρώ, και διέσωσε όλα τα περιουσιακά του στοιχεία , από τη ρευστοποίηση,ρυθμίζοντας συνάμα το χρέος του, με καταβολή μηνιαίας δόσης των 50 ευρώ , για ένα χρόνο , δηλ. θα καταβάλλει συνολικά, 600 ευρώ,και για τις τρεις πιστώτριες τράπεζες.
Ο εν λόγω οφειλέτης, από την περιοχή του Δήμου της Σητείας, είναι Ιδιωτικός υπάλληλος (οδηγός),  σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στην οποία απευθύνθηκε  ,   ζητώντας την συνδρομή της.
Αναλυτικά : πρόκειται , για οφειλέτη ηλικίας 50 ετών , έγγαμο , ο  οποίος  είχε  χρεωθεί  σε  τρεις τράπεζες,  καταναλωτικό δάνειο -πιστωτικές κάρτες, ως οφειλέτης.
  Εισοδήματα που διαθέτει : To  εισόδημα που διαθέτει είναι,ο μισθός του που φθάνει  στα 619,56 ευρώ,μηνιαίως  και 687,36 ευρώ ,από επιδότηση.
 Περιουσιακά στοιχεία που έχει στην κυριότητα του.
Διαθέτει α) αγροτικό  ακίνητο  με ελιές, έκτασης 6.741,37,88 τ.μ β) αγροτεμάχιο με ελιές, επιφάνειας 1.978,30 τ.μ γ)Ι.Χ αυτοκίνητο.Δεν διαθέτει κατοικία, φιλοξενείται στο σπίτι της μητέρας της συζύγου του.
 Επί των παραπάνω, το Δικαστήριο της  Σητείας , παρά τις αιτιάσεις και ενστάσεις των αντιδίκων τραπεζών,  "περί καταχρηστικής άσκησης  του δικαιώματος κατάθεσης, περί αοριστίας ",
,με την υπαρ.4/2018 απόφαση του, όρισε:
-Δέχεται,  την αίτηση
-Ρυθμίζει ,τα χρέη  του  οφειλέτη ,σε μηνιαίες καταβολές πενταετίας , των 50,00 ευρώ , μηνιαίως.
-Σώζει όλα τα περιουσιακά στοιχεία .του αιτούντος.
- Καθορίζει επανεξέταση των οικονομικών στοιχείων του οφειλέτη, μετά την πάροδο ενός έτους από την κοινοποίηση της εν λόγω απόφασης.
Συμπερασματικά: Για την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, θεωρείται μια απόφαση ,"ανάσας", καθώς αν συνεχίσει η ίδια δυσμενή οικονομική κατάσταση του οφειλέτη, ο εν λόγω οφειλέτης , αφού τηρήσει τις επιταγές της υπαρ.4/2018 απόφασης ,θα έχει απαλλαχτεί από το χρέος των 49.400 ευρώ, δηλ. θα έχει πετύχει "κούρεμα" 99% του χρέους του και θα μπορεί να αρχίσει μια νέα οικονομική και κοινωνική ζωή , με την οικογένεια του.
 Τέλος, ως πιστοποιημένη ΄Ένωση Προστασίας  Καταναλωτών Κρήτης, καλούμε τους καταναλωτές, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των δανείων τους, και επιθυμούν ρύθμιση, εξωδικαστικά ή με τον ν.3869/2010 (ν.Κατσέλη-Σταθακη) είτε να επισκεφθούν τα γραφεία της ΄Ένωσης,  καθημερινά ,από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 09.00 - 13.00,  ή να επικοινωνήσουν μαζί μας:
Δ/νση: Πλατ.1866 αρ.2   731 00 Χανιά Λακέρδας 11 Ιεράπετρα.
Τηλ. : 282109266 -2821092306- 2842020140  Φαξ : 2821092306-2842020140
e-mail: epkxan@gmail.com


                 Η Πρόεδρος  της ΄
Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                Ιωάννα   Μελάκη

Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Συμβουλές ,πως να επιλέξουμε αποκριάτικα είδη "

  Επειδή βρισκόμαστε σε περίοδο Αποκριών ,περίοδο χαράς και διασκέδασης για ανήλικους αλλά και για ενήλικες , και επειδή  θα κάνουμε σχετικές αγορές ,η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , οφείλει να ενημερώσει τους καταναλωτές ,για τους κινδύνους που ελλοχεύουν  ,  τους οποίους θα πρέπει να γνωρίζουμε, ώστε η διασκέδαση να παραμείνει μόνο χαρά .αλλά και νά κάνουμε ασφαλείς αγορές. 


Ως  καταναλωτές οφείλουμε:
  • Να επιλέγουμε προϊόντα, που φέρουν ενδείξεις και τις τυχόν οδηγίες ασφαλούς χρήσης και προφύλαξης, στην Ελληνική γλώσσα, καθώς και τα στοιχεία του υπευθύνου διάθεσης, στην αγορά.
  • Να διαβάζουμε, προσεκτικά και να ακολουθούμε τις οδηγίες χρήσης και προφύλαξης, πριν από τη χρήση των σπρέι.
  • Να μην ψεκάζουμε απευθείας, στο πρόσωπο και στα μάτια, προκειμένου να αποφευχθούν πιθανές βλάβες, στην υγεία μας.
  • Επειδή τα συγκεκριμένα προϊόντα ενδέχεται να περιέχουν εύφλεκτες ουσίες, να αποφεύγουμε να ψεκάζουμε, στην κατεύθυνση της φλόγας ή σε πυρακτωμένο σώμα.
  • Να μην καπνίζουμε, συγχρόνως, με τη χρήση του προϊόντος.
  • Να τα διατηρούμε, μακριά από παιδιά μικρής ηλικίας.
  • Να τα χρησιμοποιούμε, κατά προτίμηση, σε ανοικτούς και καλά αεριζόμενους χώρους.
  • Αποκριάτικα σπρέι, που φέρουν την ένδειξη «Μόνο για επαγγελματική χρήση», δεν πρέπει να αγοράζονται, από το ευρύ καταναλωτικό κοινό και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται, για ψυχαγωγικούς ή διακοσμητικούς σκοπούς, από μη επαγγελματίες και κυρίως, από παιδιά, επειδή παρουσιάζουν μεγάλη επικινδυνότητα (όπως π.χ. ευφλεκτότητα) και πρέπει να τυγχάνουν ανάλογης χρήσης, από επαγγελματίες 
  • Να προτιμούμε τοπικές επιχειρήσεις, και να παίρνουμε κάρτα αλλαγής,για τυχόν αλλαγή. 
    Τα αποκριάτικα σπρέι, 
    θα πρέπει να φέρουν, υποχρεωτικά, στην ελληνική γλώσσα, μεταξύ άλλων και τις ενδείξεις:
    • δοχείο υπό πίεση
    • το δοχείο να προφυλάσσεται από τις ακτίνες του ήλιου
    • να μην εκτίθεται σε θερμοκρασία μεγαλύτερη των 50οC
    • να μην τρυπηθεί ή καεί ακόμα και μετά τη χρήση   
    •  
    • Οι αποκριάτικες στολές,
    •  είναι πιο εύφλεκτες, από τα συνηθισμένα ρούχα. Για το λόγο αυτό, στους χώρους, που γίνονται αποκριάτικα πάρτι, δεν πρέπει να υπάρχουν εστίες φωτιάς (τζάκια, κεριά, τσιγάρα αναμμένα) και επίσης πρέπει να υπάρχουν πυροσβεστικά μέσα. 
    •  Τέλος, η ΄Ένωση λειτουργεί ,  καθημερινά ,από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 09.00 - 13.00,  ή να επικοινωνήσουν μαζί μας:
      Δ/νση: Πλατ.1866 αρ.2   731 00 Χανιά Λακέρδας 11 Ιεράπετρα.
      Τηλ. : 282109266 -2821092306- 2842020140  Φαξ : 2821092306-2842020140
      e-mail: epkxan@gmail.com


                       Η Πρόεδρος  της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                      Ιωάννα   Μελάκη