Σελίδες

Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

Ευχαριστούμε την εφημερίδα anaitolika για την στήριξη της Ενωσης μας

Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων

Οι καταναλωτικές οργανώσεις απαιτούν από την πολιτεία άνοιγμα ειλικρίνειας.

anaitolika.gr
(16-04-2008)

ΑΡΘΡΑ - ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΑΠΟΨΕΙΣ


Ο Έλληνας καταναλωτής θέλει και οφείλει να γνωρίζει, την προέλευση του κρέατος που καταναλώνει. Σωστή η ατάκα αλλά ανεπαρκής.
Η απάτη που έχει στηθεί στην διακίνηση - εμπορία του κρέατος εις βάρος των συμφερόντων του καταναλωτή, δεν έχει αφετηρία τον λιανοπωλητή (κρεοπώλη),όσο αφορά την προέλευση (ελληνοποίηση).
Ο λιανοπωλητής (κρεοπώλης) δεν μπορεί να κάνει τα μεγάλα βαφτίσια, αλλού γίνονται τέτοιου είδους τελετές.
Οι εμπλεκόμενοι παράγοντες με το κρέας,(παραγωγός, εισαγωγέας - χονδρέμπορος), κρατούν την άκρη του μίτου.

Η Κυβέρνηση στην προσπάθεια της να δείξει παρούσα, πρότεινε κατ’ αυτήν, μέτρα ανακούφισης, για τον παραγωγό του κρέατος, και τα συνδύασε και σε προστασία του καταναλωτή.(με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια)σκέφθηκε.

Ο Καταναλωτής δεν ωφελείτε από το μέτρο της αναγραφής από τον λιανοπωλητή, το είδος και η προέλευση του κρέατος στην απόδειξη λιανικής πωλήσεως. Συνεχίζει να είναι υποψιασμένος, δεν πιστικέ " η παραπλάνηση, τώρα πιστοποιημένη και από τον κρεοπώλη".
Οι καταναλωτικές οργανώσεις, απαιτούν από την πολιτεία άνοιγμα ειλικρίνειας εδώ και τώρα.
Ο Έλληνας καταναλωτής πιστός τοπολάτρης σε ποσοστό 90% επιλέγει ελληνικά κρέατα.
Τα κριτήρια επιλογής του είναι: η προέλευση, η ποιότητα, η γεύση, η τιμή, η εντοπιότητα, η πιστοποίηση και η ασφάλεια αυτών. Το πρόβλημα είναι κρατικό και εύκολα επαληθεύσιμο και ο καταναλωτής παγιδευμένος.
Ο Έλληνας καταναλωτής σήμερα, οργανωμένος σε καταναλωτικές οργανώσεις μπορεί να δώσει αξιοσημείωτη ερμηνεία που το κράτος δεν τολμά να την εκφράσει.
Η ερμηνεία έχει βγει από γκάλοπ της εταιρείας GPO, για λογαριασμό του Υπουργείου

Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, και τα στοιχεία είναι τα εξής:
To 65% του κρέατος που πωλείται στην ελληνική αγορά είναι εισαγόμενο, είτε από την Ε.Ε είτε από τρίτες χώρες.
Το 90% των Ελλήνων καταναλωτών προτιμά ελληνικό κρέας, και πιστεύει ότι όταν κάνει τις αγορές του αυτό αγοράζει.

Υπάρχει δυσανάλογος συσχετισμός, παραγωγή- κατανάλωση. Για να υπάρξει αριθμητική ισορρόπηση στο ζητούμενο κρέας, οι επιτήδειοι της αγοράς επινόησαν το τέχνασμα των "
ελληνοποιήσεων".
Το κλειδί της αλήθειας η πολιτεία το κατέχει, διαθέτει τον μηχανισμό που χρειάζεται για να πατάξει το φαινόμενο των "ελληνοποιήσεων" στο κρέας, και να μας προστατεύσει από την παραπλάνηση εμείς θα είμαστε παρόντες, άγρυπνοι, θα κάνουμε τον αγώνα μας μέσω των καταναλωτικών Ενώσεων, και ζητάμε να παρθούν άμεσα μέτρα όχι άλλο ανοχή εκ μέρους της στους κερδοσκόπους.....

Η Πρόεδρος

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.