Σελίδες

Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

Η Αυτοκατανάλωση είναι ένας σημαντικός στόχος

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού σήμερα μαζί με τις Ενώσεις Καταναλωτών είναι
οι σημαντικοί μοχλοί ανάπτυξης της αγοράς.
Και οι δυο τομείς, ο καθένας εργαλείο του ρόλου του ,καλείται να παίξει
πρωταγωνιστικό έργο στην διευρυμένη κοινωνία των ανοικτών αγορών,και της
ευρείας μετακίνησης των πολιτών-καταναλωτών.
Το νέο μοντέλο που διαμορφώθηκε(ελεύθερη αγορά),αφήνοντας πίσω του την
διαδικασία της ελεγχόμενης αγοράς ,τον λιγότερο κρατισμό, ζητούσε ισχυρό
αντίπαλο υποστήριξης για ισορρόπηση της αγοράς και ειδικότερα της οικονομίας.
Το ζητούμενο δέν ήταν η φυγή από τον κρατισμό, αλλά η δημιουργία ενός
νέου καινοτόμου δημιουργήματος,που θα έφερνε περισσότερη ανάπτυξη και
δυνατή οικονομία.Πάντα τα εγχειρήματα, και εμπνευστές στους,και ειδικά
όταν πρόκειται για την πορεία ενός κράτους, βαδίζουν όχι απλώς με οράματα
αλλά με μελέτες, με σχεδιασμό.
Η Μετάβαση πάντως σε ένα νέο μοντέλο οικονομίας,πιστεύω ότι δεν είχε στόχο να δημιουργήσει Ιδιωτικά μονοπώλια πολύ δε περισσότερο ολιγοπώλια.
Οι τεχνοκράτες της οικονομίας οραματιστήκανε ΄να αλλάξουν την εικόνα
της οικονομίας χωρίς βέβαια να θέλουν να δημιουργήσουν δυσμενέστερο κλίμα
στην ποιότητα ζωής του πολίτη -καταναλωτή.
Σημαντική προϋπόθεση βέβαια ήταν να έχουν ετοιμάσει τους ανθρώπους της αγοράς
επιχειρηματίες-καταναλωτές.
Οι κυβερνητικές αποφάσεις πάρθηκαν, το μοντέλλο της οικονομίας άλλαξε, αλλά
η ντόπια αγορά δεν ήταν έτοιμη να υποδεχτεί την καινοτομία, την νέα τάξη πραγμάτων.
Η αγορά (επιχειρηματίες-καταναλωτές),θα έπρεπε να είναι ώριμη,να είναι έτοιμη
με την συγχώνευση επιχειρήσεων με την πραγματοποίηση μεγάλων σχημάτων,για να μπορεί
να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες.
Η Ευκαιρία δώδικε, πράγμα που οι ξένες επενδύσεις άρπαξαν και έστησαν καισυνεχίζουν
να στήνουν τις δικές τους επιχειρήσεις στον τόπο μας.
Η νέα τάξη πραγμάτων ξάφνιασε τους παράγοντες της αγοράς(επιχειρηματία-Καταναλωτή),με συνέπεια και οι δύο να βρίσκονται αντιμέτωποι
εύρεσης λύσης.
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει το ρόλο της, αλλά η ανταγωνιστικότητα υπάρχει;
Οι αλυσίδες των επιχειρήσεων δημιουργούν συνεχώς αυξήσεις,οι μικρομεσαίες μπορούν
να τις ανταγωνιστούν;
Οι καταναλωτές εγκλωβισμένοι από το πανηγύρι των διαφημίσεων, πέφτουν θύματα αγοράζοντας υποβαθμισμένα και ανασφαλή προϊόντα βάζοντας σε κίνδυνο και την υγεία
τους, αλλά και τα οικονομικά τους.
Για να ξεφύγουμε από την κρίση,και να πετύχουμε μια ανεπτυγμένη οικονομία,μία
οικονομία ανταγωνιστική χρειάζεται να διαμορφώσουμε την αγορά των καιρών.
Χρειάζεται μια δυναμική πρωτοβουλία που θα ενώσει την τοπική αγορά(τοπικές επιχειρήσεις,τοπικά προιόντα-καταναλωτές)
Η αυτοκατανάλωση είναι ένας σημαντικός στόχος για την στήριξη της τοπικής οικονομίας, της οικονομίας της Χώρας.
Η στροφή αυτή για να γίνει βίωμα του πολίτη-καταναλωτή, χρειάζεται προώθηση
διαφήμιση, υγιής πρακτικές.
Οι Επιχειρήσεις σήμερα πρέπει να αλλάξουν προσανατολισμό,οφείλουν να διαμορφώσουν την εμπιστοσύνη που πρέπει για τα προιόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν στον πελάτη
καταναλωτή.
Με βάση τον γεωγραφικό τόπο που δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να δημιουργούν,επιχειρηματικές πρακτικές τέτοιες που να μη λειτουργεί ο υγιής ανταγωνισμός,εις βάρος του καταναλωτή.
Η αγορά (επιχείρηση-καταναλωτής), σαν μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας, θα πρέπει
να σέβεται τους κανόνες του ανταγωνισμού.

Για την Ενωση

Η Πρόεδρος

Ιωάννα Μελάκη






.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.