Ξένα «βαπτισμένα» ως ελληνικά κρέατα ψωνίζει ένας στους 5 Ελληνες
Εξαπατάται ένας στους πέντε καταναλωτές, καθώς χασάπικα και αγορές τού πλασάρουν εισαγόμενα κρέατα βαπτισμένα «ελληνικά». Παρ όλα αυτά, μόλις το 12,1% των εξαπατηθέντων το καταγγέλλει σε κάποια αρμόδια υπηρεσία
Το μέγεθος της απάτης πρέπει να είναι τεράστιο, αν υπολογισθεί πως το 89,7% των καταναλωτών επιλέγει τα ελληνικά κρέατα, εκτιμώντας πως είναι καλύτερης ποιότητας σε σχέση με τα εισαγόμενα, τα οποία επιλέγει μόλις το 12% των αγοραστών.
Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός πως η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών (έως 66%), ψηφοφόροι όλων των κομμάτων, ελέγχουν την προέλευση του κρέατος που αγοράζουν.
Από άποψη κατανάλωσης τώρα: περισσότερο κρέας καταναλώνουν οι καταναλωτές χαμηλών εισοδηματικών τάξεων, ενώ το 66% τρώει κρέας μόνο μία φορά την εβδομάδα.
Τα αποκαλυπτικά αυτά στοιχεία για την κρεατοφαγία των Ελλήνων και την εξαπάτησή τους όσον αφορά την προέλευση των κρεάτων προκύπτουν από έρευνα που πραγματοποίησε η GPO τον φετινό Μάρτιο σε δείγμα 2.400 ατόμων, σε ολόκληρη τη χώρα, για λογαριασμό του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης - Τροφίμων και παρουσιάσθηκε χθες.
Ο επί της Αγροτικής Ανάπτυξης υπουργός, Αλέξανδρος Κοντός, είπε πως με την έρευνα αυτήν το υπουργείο θα έχει μια ξεκάθαρη εικόνα στο πλαίσιο του προγράμματος για την προστασία των καταναλωτών και τη στήριξη της ελληνικής κτηνοτροφίας.
Με στόχο, είπε ο κ. Κοντός, την αποτελεσματικότερη διασφάλιση της ταυτότητας του ελληνικού κρέατος, από σήμερα θα ισχύει υποχρεωτικά το εξής μέτρο: οι ζυγιστικές μηχανές κρεοπωλείων κ.λπ. θα εκδίδουν ετικέτες με την αναγραφή της χώρας προέλευσης του κρέατος που θα επικολλάται στη συσκευασία. Ετσι ώστε να αποφεύγεται η παραπλάνηση των καταναλωτών.
Εν όψει και του Πάσχα, συμπλήρωσε ο υπουργός, θα ξεκινήσει διαφημιστική εκστρατεία (Τύπος, τηλεόραση, ραδιόφωνο) με κύριο σύνθημα «το ελληνικό κρέας, τώρα με απόδειξη».
Χ. Αναγνωστόπουλος - Χρ. Κολώνας
ΠΗΓΗ:Ναυτεμπορική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.