Σελίδες

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2008

Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , θέλοντας να προστατεύσει τα συμφέροντα μαs, μας ενημερώνει.:Ημερομηνία: Wednesday, August 06 @ 03:45:03 CDTΚατηγορία: Ειδήσεις
Αύγουστος , μήνας διακοπών, των περισοτέρων από μας, εάν νοικιάσουμε ένα αυτοκίνητο 1.Κάνουμε έρευνα αγοράς, διαβάζουμε τους όρους, συγκρίνουμε τιμέςκαι λοιπές χρεώσεις καθώς και όρους ασφάλισης. 2. Κάνουμε την κράτηση, πριν από την αναχώρηση μας για τον τόποπροορισμού(τηλεφωνικά ή μέσω email) 3.Οταν υπογράφουμε την σύμβαση,συγρίνουμε τις τιμές της κράτησης μετης τιμής της σύμβασης. 4. Ζητάμε τη σύμβαση,να είναι αποτυπωμένη στην ελληνική γλώσσα. .Αν η ενοικίαση γίνει σε άλλη χώρα, ζητάμε αντίγραφο της σύμβασης, στααγγλικά ή σε κάποια άλλη γλώσσα, που γνωρίζουμε. 5. Διαβάζουμε τη σύμβαση, Κρατάμε αντίγραφο της σύμβασης. 6. Ελέγχουμε, προσεκτικά, τις ημερήσιες ς χρεώσεις,και τις πλέονχρεώσεις.Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να μας διαθέσει το όχημα, πουσυμφωνήσαμε, στην προκαθορισμένη τιμή και με τους συμφωνημένους όρους. 7. Προσέχουμε στο όρο της σύμβασης, που αφορά την ασφάλεια .Επιβεβαιωνόμαστε τι καλύπτει η ασφάλεια του οχήματος, (π.χ. καλύψειςσε περίπτωση ατυχήματος, φθορές). 8. Ζητάμε ενημέρωση, για τις πρόσθετες χρεώσεις, όπως φόροι,παιδικά καθίσματα, δεύτερος οδηγός, υπέρβαση του επιτρεπόμενου ορίουχιλιομέτρων, νέος οδηγός κ.λ.π. προσοχή σε επί πλέον όρο σύμβασης ίσωςυποκρύπτει πλέον χρήματα 9.. Προσέχουμε τυχόν υπάρξης κενών, στη σύμβαση, για να μησυμπληρωθούν, αργότερα χωρίς εμάς. 10. Ενημερωνόμαστε για την πολιτική της εταιρίας, ως προς τακαύσιμα..Αν είμαστε υποχρεωμένοι ε να επιτρέψουμε το αυτοκίνητο, μεγεμάτο το ντεπόζιτο της βενζίνης και ρωτάμε την τιμή, ανά λίτρο, πουθα χρεωθούμε, σε περίπτωση, που το όχημα επιστραφεί, με όχι γεμάτοντεπόζιτο. 11. ΄Οταν πληρώνουμε ζητάμε πάντα απόδειξη και την κρατάμε. 12.Ρωτάμε τι καλύπτει η ονομαζόμενη "προκαταβολή" (πρόσθετηασφάλεια) ή η εγγύηση και κρατάμε αντίγραφο της πληρωμής της. Ηπροκαταβολή είναι το μέγιστο ποσό, που θα πρέπει να πληρώσουμε, σεπερίπτωση ατυχήματος, φθορών ή ζημιών, που υποστεί το όχημα, κατά τηδιάρκεια της ενοικίασης, το ποσό, δηλαδή, που κρατείται, από τηνεταιρία, για την κάλυψη των δαπανών, που μπορεί να προκύψουν. Αν τοκόστος των επισκευών υπερβαίνει το ποσό αυτό, τότε η εταιρία έχειυποχρέωση να πληρώσει τη διαφορά. 13.Ερευνούμε το όχημα, παρουσία εκπροσώπου της εταιρείαςς, κατά τηνπαραλαβή Ττου και αναφέρουμε στη σύμβαση, τυχόν φθορές, πουεντοπίσαμε. Αν θέλουμε, μπορούμε να μαγνητοσκοπήσουμε ή ναφωτογραφήσουμε τις φθορές. Ελέγχουμε, το εσωτερικό του αυτοκινήτου,ταμπλό, φώτα 14Θα πρέπει να οδηγούμε σε δρόμους ασφαλείς, γιατί τυχόν φθορά δενκαλύπτεται από την ασφάλεια. 15. Σε περίπτωση ατυχήματος, ενημερώνουμε την εταιρεία, δενεπισκευάζουμε μόνοι μας το όχημα. 16.Ρωτάμεια τα ωράριο λειτουργίας του γραφείου ενοικίασης καιφροντίζουμε να επιστρέψουμε το όχημα, εντός των ωρών λειτουργίας,καθώς θα είμαστε υπεύθυνοι, για οποιεσδήποτε φθορές προκληθούν, στοόχημα, εάν το επιστρέψουμε, ενώ το γραφείο είναι κλειστό. 17.Επιστρέφουμε το αυτοκίνητο πολύ ενωρήτερα από τον συμφωνηθένταχρονο, . Ζητούμε, από τον υπεύθυνο του γραφείου , να ελέγξει το όχημαμπροστά μας και να επιβεβαιώσει, εγγράφως, ότι δεν υπάρχουν φθορές,ώστε να μη χρεωθούμε εκ των υστέρω φθορά, την οποία δεν έχουμεπροκαλέσει εμείς. 18. Εάν θέλουμε να επιστρέψουμε το όχημα, αργότερα, από τησυμφωνημένη ημερομηνία, ενημερώνουμε την εταιρία και ρωτάμε, για τιςεπιπλέον χρεώσεις, εφόσον φυσικά, η εταιρία θελήσει. Εάνκαθυστερήσουμε την παράδοση του οχήματος η εταιρεία δικαιούται χρέωσηπλέον της συμφωνηθείσας τιμής.
Εάν διαπιστώσετε παραβίαση των όρων της σύμβασης ή κάποιο τέχνασμαεκ μέρους της επιχείρησης μπορείτε άμεσα να μας το καταγγείλετεστο τηλέφωνο της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ)ΤΗΛ.2821092666
Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.