ΑΝ ΚΑΙ συστήθηκε και ενεργοποιήθηκε πριν λίγο καιρό στα Χανιά, οι δραστηριότητές της είναι πάμπολλες, επίκαιρες, καίριες και αποτελεσματικές τις περισσότερες φορές... Μιλάμε για την «Ένωση Προστασίας Καταναλωτών» του Νομού Χανίων που κάνει παρεμβάσεις εκεί όπου, ενώ εκ του νόμου είχε υποχρέωση η πολιτεία (με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της) να παρεμβαίνει, δεν παρεμβαίνει.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μόνο τα κυλικεία του αεροδρομίου και του Νοσοκομείου Χανίων που παρουσιάζουν φαινόμενα κερδοσκοπίας. Θα μπορούσε κανείς να αναφέρει κι αυτά των σχολείων ή των σταδίων, όπως και των πλοίων. Αλλά η προστασία του καταναλωτή είναι και θέμα ατομικό του καθενός μας. Ας μη μας καταλαμβάνει η μοιρολατρία και η νοοτροπία του «εγώ, θα αλλάξω την κατάσταση;». Σ’ αυτό το «δε βαριέσαι» μας, στηρίζεται η φιλοσοφία της κερδοσκοπίας. Η καταγγελία, είναι ταυτόχρονα και προστασία των άλλων συμπολιτών μας. Δεν είναι... χαφιεδισμός το να προστατεύουμε το ευρώ που με τόσο κόπο και ιδρώτα βγάζουμε...
Στ.Γ.Κ
Πηγή:Χανιώτικα Νέα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.