Σελίδες

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Προσοχή στην αγορά βιβλίων ξένων γλωσσών Μέσω επισκέψεων πωλητών στα σπίτια

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ:



Την προσοχή των καταναλωτών απέναντι στην πρακτική συγκεκριμένης εταιρείας, η οποία πωλεί βοηθήματα εκμάθησης ξένων γλωσσών, μέσω επισκέψεων πωλητών στα σπίτια, με υπογραφή συμβάσεων, γραμματίων ή χρήση πιστωτικής κάρτας κ.λπ., εφιστά η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ).
Όπως χαρακτηριστικά καταγγέλλει, "είμαστε υποχρεωμένοι να ενημερώσουμε τους καταναλωτές για τους «ατσίδες» πώλησης βοηθημάτων εκμάθησης ξένων γλωσσών, συγκεκριμένης εταιρείας που δυστυχώς έχει αφήσει άσχημα αποτυπώματα και στον Νομό μας, μέσω ερωτοαπαντήσεων (κλείσιμο συμβολαίου) με πωλητές μέσω επισκέψεων στα σπίτια.
Η σύγχρονη εποχή κυκλοφορίας των ανθρώπων, δημιούργησε την ανάγκη ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας ή ανθρώπων που επιθυμούν την αυτοδιδασκαλία μέσω βιβλίων και dvd, και έχουν δίψα για τη μάθηση ξένων γλωσσών και νομίζοντας ότι βρήκαν τους σωτήρες της εκμάθησης, να προμηθευτούν, ή πρόκειται να προμηθευτούν βοηθήματα εκμάθησης ξένων γλωσσών, με υπογραφή συμβάσεων, με υπογραφή γραμματίων, χρήση πιστωτικής κάρτας κ.λπ. από στρατευμένους πωλητές συγκεκριμένης εταιρείας.
Αλλά δυστυχώς πήραν κλειστό εμπόρευμα, με όλη τη σημασία της λέξεως και όταν το άνοιξαν είδαν ότι δεν ανταποκρινόταν σ’ αυτό που είχαν υπογράψει και αγοράσει. Δηλαδή είχαν αγοράσει υλικό εκμάθησης δύο γλωσσών και στη συσκευασία υπήρχε μιας γλώσσας σε διπλό υλικό".
Η Ένωση επισημαίνει ακόμη, ότι "επειδή η συγκεκριμένη εταιρεία βρίσκεται σε δράση, και στο συμβόλαιο αναφέρει τον περίεργο όρο ότι «ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με την προϋπόθεση να μην ανοιχτεί η συσκευασία», οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεχτικοί στις αγορές τους, και, εάν έχουν πέσει θύμα της συγκεκριμένης εταιρείας να περάσουν από το γραφείο μας να καταγγείλλουν την πρακτική εις βάρος τους, και να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά τους".
Τονίζει ακόμη ότι επειδή η συγκεκριμένη εταιρεία δεν δέχεται την επιστροφή των προϊόντων της ούτε λαμβάνει υπόψη της τις αιτήσεις (ατομικές υπαναχωρήσεις), ενώ έχει προλάβει σε όσους έχουν υπογράψει κάρτα να εισπράξει τα χρήματα, η Ε.Π.Κ. ΧΑΝ, δέχεται καταγγελίες με προσωπική επίσκεψη στο γραφείο του φορέα.
"Συστήνουμε τους καταναλωτές να μην προβαίνουν σε τέτοιες αγορές, ή τουλάχιστον να έρχονται σε επαφή με την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, πριν υπογράψουν συμβόλαια αγοράς, όταν κάνουν αγορές εκτός καταστημάτων που παραβιάζουν νομοθετημένος όρους. Το όνομα της εταιρείας είναι στη διάθεση κάθε αρχής που θέλει να παρέμβει, καθώς και σε κάθε καταναλωτή που έχει πέσει θύμα, και επιθυμεί μέσω της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, να διεκδικήσει τα δικαιώματά του", καταλήγει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.