Σελίδες

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ωφέλιμη η τροπολογία των "προσφορών" και στον καταναλωτή αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

H E. Π.Κ. ΧΑΝ, με αφορμή την τροπολογία του Υπουργείου Ανάπτυξης, με την οποία απελευθερώνονται οι προσφορές και δύναται πλέον κάθε εμπορική επιχείρηση να διενεργεί προσφορές όλο το χρόνο, ακόμη και την παραμονή των εκπτώσεων,

την θεωρεί ώριμη και θαρραλέα, απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, που προσφέρει και στους καταναλωτές, αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.



1.Στον καταναλωτή :


Ενημερώνει έγκαιρα τον καταναλωτή ότι πλέον και οι μικρές και οι μεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις, δύνανται να προσφέρουν τα προϊόντα τους με τιμές προσφορών στο χρονικό διάστημα που προηγείται των εκπτώσεων, και τον στρέφει να προτιμήσει τις ντόπιες επιχειρήσεις, βοηθώντας έτσι την τοπική οικονομία, αλλά και ταυτόχρονα συμβάλλει στην εθνική οικονομική ανάκαμψη.

Καθαρίζει το τοπίο, και ο καταναλωτής ενημερωμένος πλέον, οφείλει επιζητώνταςπροϊόντα για να καλύψει τις ανάγκες του, θα γνωρίζει ότι θα μπορεί να στραφεί και

στις τοπικές, μικρομεσαίες επιχειρήσεις να τα βρει, τα οποία θα είναι και ποιοτικά ασφαλή, αλλά και οικονομικά συμφέροντα..

Δεν υπάρχει μπέρδεμα, ως καταναλωτές οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι υπάρχει διαφορετικότητα στο θεσμικό πλαίσιο μεταξύ «προσφορών-εκπτώσεων»

Κάνω «προσφορά» σημαίνει ότι η επιχείρηση έχει διαχωρίσει τα είδη της κατηγορίας που εκθέτει σε «προσφορά» τα προϊόντα είναι συγκεκριμένα, ή ανήκουν

σε μια κατηγορία και στην πινακίδα θα πρέπει να αναγράφεται ευκρινώς η παλαιά τιμή διαγραμμένη και η υφιστάμενη νέα τιμή.

Επίσης οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι όταν αγοράζουμε προϊόν προσφοράς, ότι η επιχείρηση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση, ούτε υπαναχώρησει, πράγμα που στις εκπτώσεις δεν ισχύει .

Όταν αγοράζουμε είδη προσφορών θα πρέπει να είμαστε νηφάλιοι, να ερευνούμε προσεκτικά το είδος , και να μη παρασυρόμαστε από την λέξη «προσφορά» ,γιατί μπορεί να παραπλανηθούμε εάν δεν έχουμε γνώση και δεν έχουμε κάνει έρευνα αγοράς για να έχουμε μέτρο σύγκρισης.



2.Στις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις



Το «εργαλείο» των προωθητικών ενεργειών, όπλο μόνο των οικονομικά ισχυρών «παικτών» έως σήμερα, αποδυναμώνεται, προσφέροντας ευκαιρίες διεκδίκησης μερίδας του τζίρου και από τις μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις.

Αφήνει τον δικαιούμενο χώρο, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να μπουν στο παιχνίδι των προσφορών, που τα προηγούμενα χρόνια ήταν μοναδικό προνόμιο, των

αλυσίδων.

Η σχετική απόφαση είναι δίκαιη, αποβάλλει το άγχος των μικρομεσαίων, στην αγωνία τους να μη στοκάρουν εμπορεύματα, να υπάρξει ρευστότητα, αλλά και να

διαχειριστούν το θεσμό των εκπτώσεων νηφάλια.

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καλεί τους καταναλωτές , να μην επηρεαστούν από τις διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες των πολυεθνικών, ούτε από τα δήθεν «δώρᨻ, ας είμαστε

επιφυλακτικοί και συγκρατημένοι γιατί η μείωση του μεριδίου πίτας θα τις κάνει να χρησιμοποιήσουν διάφορες επιθετικές εμπορικές πρακτικές, για να μας προσελκύσουν.

Η τροπολογία, του Υπουργείου Ανάπτυξης, ανοίγει νέες στρατηγικές στην αγορά,και εμείς σαν πόλος της, θα πρέπει να ακολουθήσουμε την καινοτόμο πορεία της,

προς όφελός μας, αφήνοντας πίσω τις αγκιστρώσεις του χθες, που κάποιοι έχουν κέρδος, αφενός να τις συντηρούν αφετέρου να διαδίδουν εκφοβιστικές πληροφορίες.

Είμαστε υπέρ της «ουσίας» και όχι του «τύπου» Στο ζητούμενο,«Ωφελείται ο καταναλωτής; Αυτός είναι ο στόχος μας.

Και ας έχουμε κατά νουν ότι ζούμε σε μια ελεύθερη οικονομία, που η κάθε επιχείρηση διαμορφώνει ελεύθερα την τιμή του προϊόντος, βάσει του δικού της οργανογράμματος, αποσκοπώντας στο δικό της κέρδος, στην δική της αναπτυξιακή πορεία., δεν θα πρέπει να είμαστε κοντόφθαλμοι, αναπολώντας ένα παρελθόν μη χρήσιμο για τους καταναλωτές., ας πάψουμε επιτέλους να είμαστε υποκριτές και φοβισμένοι στις αλλαγές, που μας ευνοούν.

Με την μέχρι σήμερα Νομοθεσία, στις 15 Ιουλίου άρχιζαν οι εκπτώσεις. Ποιες επιχειρήσεις την τηρούσαν; αφού όλοι γνωρίζουμε καταναλωτές και επιχειρήσεις ότι ένα δεκαήμερο πριν από την ημερομηνία έναρξης των εκπτώσεων οι περισσότερες επιχειρήσεις εντός του καταστήματος πραγματοποιούσαν τις προ εκπτώσεις, υπό του καθεστώτος του φόβου ,επιβολής προστίμου από τις αρμόδιες αρχές, και εμάς τους καταναλωτές, να σπεύδουμε να παρακαλούμε για την επιθυμητή έκπτωση.

Για περισσότερη ενημέρωση κάθε καταναλωτής μπορεί να απευθύνεται στο Τηλ.2821092666




Η Πρόεδρος





Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.