Εάν η πιστωτική σας κάρτα έχει χρεωθεί με μία συναλλαγή την οποία δεν έχετε πραγματοποιήσει, ακόμα και όταν μία συναλλαγή έχει χρεώσει την πιστωτική σας κάρτα με λάθος ποσό, τότε μετά τη λήψη του αντίστοιχου λογαριασμού πρέπει άμεσα , και το αργότερο μέσα σε 20 ημέρες από τη λήψη του λογαριασμού να στείλετε εγγράφως και με απόδειξη (fax ή συστημένη επιστολή) στην τράπεζά τη διαφωνία σας με τη συγκεκριμένη συναλλαγή.
Η τράπεζα θα αναλάβει τη διερεύνηση του θέματος.
Σε περίπτωση που η συναλλαγή έχει πράγματι εκτελεστεί χωρίς τη συναίνεση του κατόχου, η τράπεζα θα επιστρέψει το εν λόγω χρηματικό ποσό με τη μορφή πίστωσης στην κάρτα.
ΠΡΟΣΟΧΗ :Εάν η Τράπεζα αρνείται την επιστροφή των χρημάτων σας, και προβάλλει οιανδήποτε πρόφαση καταγγείλετε το αμέσως στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ στο τηλ 2821092666
Οσο αφορά τις συμβάσεις χορήγησης πιστωτικών καρτών ο όρος που προβλέπει ότι αν, εντός συγκεκριμένης ταχθείσας από το Πιστωτικό Ίδρυμα προθεσμίας από την λήψη του μηνιαίου λογαριασμού (ή και άλλης ειδοποίησης οποτεδήποτε για την πληρωμή οφειλής σχετική με την κάρτα) ο κάτοχος ή ο οφειλέτης δεν αμφισβητήσει το σύνολο του ποσού και δεν προτείνει τις βάσιμες αντιρρήσεις του, λογίζεται ότι αποδέχθηκε όλες τις εγγραφές που έγιναν καθώς και το χρεωστικό του υπόλοιπο και δεν έχει πλέον το δικαίωμα να το αμφισβητήσει, έχει κριθεί καταχρηστικός με αμετάκλητες δικάστικές αποφάσεις και απαγορεύεται η αναγραφή του στους Γενικούς Ορους Συναλλαγών.Υπουργική απόφαση Ζ1-798(4). Εφη Τζεϊρανάκη.(efi.tzei@gmail.com)
ΑπάντησηΔιαγραφή