Τα καλά να λέγονται για τον βόρειο οδικό άξονα Κρήτης!
Συντάχθηκε απο τον/την Γιάννης Κάκανος Σάββατο, 19 Δεκέμβριος 2009 18:06
Με αφορμή την ημερίδα που διοργανώνει τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Νομού Χανίων, σε συνεργασία με τον δημοσιογράφο – εκπαιδευτικό Χαράλαμπο Ξεκουκουλωτάκη στην αίθουσα εκδηλώσεων της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων, οδός Ελευθερίου Βενιζέλου 28-32 έχοντας τίτλο, “Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης: Ως πότε πια;” επανέρχομαι στο θέμα, επισημαίνοντας, τα εξής:
Στα “X.N.”, ο γράφων, στις 28 Ιουνίου 2003 αναφέρθηκε για την εθνική οδό με συγκεκριμένα ερωτήματα, καθόσον, εκείνη την περίοδο ορισμένα τμήματα είχαν χαρακτηρισθεί ως οδός ταχείας κυκλοφορίας. Αλλά, όταν λέμε οδό ταχείας κυκλοφορίας, σύμφωνα με το άρθρο 2 του Κ.Ο.Κ., χαρακτηρίζεται η οδός μελέτης και κατασκευής για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων και μοτοσικλετών, η οποία δεν εξυπηρετεί τις συνορεύουσες με αυτή, ιδιοκτησίες, παρά μόνο με παράπλευρες βοηθητικές οδούς και κόμβους όπου: α) Συνδέεται μόνο με ειδικής διάταξης ισόπεδους ή ανισόπεδους κόμβους, με το υπόλοιπο κύριο οδικό δίκτυο. β) Δεν διασταυρώνεται ισόπεδα με άλλη οδό, μονοπάτι, σιδηροδρομική γραμμή ή τροχιοδρομική γραμμή. γ) Έχει χαρακτηριστεί με απόφαση του υπουργού περιβάλλοντος χωροταξίας δημοσίων έργων και έχει ειδική σήμανση με πινακίδες ως οδός ταχείας κυκλοφορίας.Από το 1974 μέχρι σήμερα πέρασαν τόσα χρόνια, κυβέρνησαν τη χώρα τόσες κυβερνήσεις και ακόμα η Κρήτη δεν απόκτησε σωστή οδό ταχείας κυκλοφορίας. Παραθέτουμε σημερινή φωτογραφία με αθλητικό ποδηλατικό Σύλλογο των Χανίων που συναντήσαμε στο τμήμα της νέας εθνικής οδού, το οποίο διανοίχθηκε στην περιοχή της Σούδας την περίοδο της μεταπολίτευσης δίχως τις νόμιμες προδιαγραφές για οδό ταχείας κυκλοφορίας. Τέλος, πριν από τη μεταπολίτευση 1967-74, η «χούντα», μεταξύ πολλών δημόσιων έργων που κατασκεύασε στην Κρήτη και η διάνοιξη της εθνικής οδού - σήμερα ονομαζόμενου βόρειου οδικού άξονα - από την περιοχή της Σούδας Χανίων μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, σε χρόνο ρεκόρ με τρία χρόνια δουλειάς. Για τα δεδομένα εκείνης της περιόδου, το πλάτος της εθνικής οδού ήταν υπεραρκετό για τις κυκλοφοριακές ανάγκες και απόλυτα ασφαλή, αφού είχαν τοποθετηθεί κατά μήκος και από τις δύο πλευρές συρματοπλέγματα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.