Επειδή η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, δέχτηκε καταγγελίες από καταναλωτές που ζητούσαν ενημέρωση για τηλεφωνήματα που δέχτηκαν
από κάποιες εταιρείες οι οποίες τους παρουσιαζόταν " μεσολαβητές" έναντι Τραπεζών για ρύθμιση δανείων, αποσπώντας
προσωπικά στοιχεία, και λέγοντας τους ότι θα συνάψουν κάποια σύμβαση μεσολάβησης, εμείς καταγγέλλουμε αυτές τις
πρακτικές ως μη νόμιμες και αποτρέπουμε κάθε καταναλωτή από τέτοια περιπέτεια.
Γνωρίζουμε δε ότι ο Νόμος "περί υπερχρεωμένων νοικοκυριών" δεν έχει ψηφιστεί ακόμα, αλλά και στο Σχέδιο Νόμου που έχει κατατεθεί στην Βουλή δεν προβλέπει ως ενδιάμεσο βήμα κάποιες εταιρείες.
Επειδή αυτό το φαινόμενο " τηλεφωνικής άγρας πελατών " για παροχή υπηρεσίας η οποία δεν είναι αποτυπωμένη στο κατατεθέν σχέδιο Νόμου, έχει πάρει Πανελλαδικές διαστάσεις, με θύματα καταναλωτές της ενδοχώρας κυρίως ανθρώπους οι οποίοι είναι αγρότες ή ζουν σε απομακρυσμένα χωριά, εφιστούμε την προσοχή των καταναλωτών τονίζοντας ότι δεν δίνουμε προσωπικά
στοιχεία σε κανένα τηλεφωνικά (Ονοματεπώνυμο, Αρ,Δανείων, Α.Φ.Μ, Α.Δ Τ.
Ενημέρωση τόσο για τον" Νόμο Ανάσα "για επιχειρήσεις επαγγελματίες αλλά και επιχειρηματίες αγρότες αρμόδιο είναι το
Γραφείο Δανειοληπτών της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αλλά και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που προσφέρουν ασφαλή ενημέρωση για την δανειοδότηση των πολιτών αλλά και διαφύλαξη προσωπικών στοιχείων των δανειοληπτών.
Καλούμε δε τους καταναλωτές που ενοχλούνται από παρόμοιες πρακτικές ( κρούσματα )άμεσα να μας το καταγγέλλουν
στο τηλ 2821092666.
Η Ενημέρωση μας είναι ότι πολλαπλά κρούσματα έχουν εμφανιστεί στην περιοχή της Κισσάμου του Νομού μας. .
Η Πρόεδρος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.