Σελίδες

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Θέμα: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "Αγωνία των υπρχρεωμένων Νοικοκυριών για την ψήφιση του σχετικού Νόμου"

Μεγάλη αγωνία έχει καταλάβει τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά για τον Νόμο Ανάσα, που έχει κατατεθεί στην Βουλή από τις 13-1-2010.για τον χρόνο ψήφισης του .Σύμφωνα με το προσχέδιο του, θα βελτιώσει το άγχος και θα δώσει την οικονομική πορεία που ζητά o κάθε δανειολήπτης , o κάθε υπερχρεωμένος καταναλωτής.Επειδή έχει περάσει αρκετό χρονικό διάστημα η ψήφιση του εν λόγω Νομοσχεδίου και αφήνει να αιωρούνται περίεργα ερωτήματα εκ μέρους των πολιτών, θα παρέμβουμε και θα ζητήσουμε ενημερωτική διευκρίνηση εκ μέρους της Υπουργού Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ.Λούκα Κατσέλη ,για την εν λόγο καθυστέρηση, αλλά και θα την καλέσουμε να δοθεί η πρέπουσα προτεραιότητα.

Λόγω της αθρόας προσέλευσης πολιτών στο Γραφείο δανειοληπτών της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ για ενημέρωση ,αλλά και για την κατάθεση του προβληματισμού τους για την ελάφρωση από τον δανεισμό τους ,διαπιστώσαμε ότι πολλά προβλήματα έχουν διαπιστωθεί από όρους Τραπεζών τους οποίους δε γνωρίζουν οι καταναλωτές, όροι που μπορεί να έχουν υπογραφεί από αυτούς ,αλλά δεν οδεύουν προς το συμφέρον τους ,θεωρούμε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να τους αναδείξουμε και να επιστήσουμε την προσοχή των καταναλωτών.

Αυτοί είναι:

Σε συμβάσεις της κάρτας EYROLINE μπορεί και σε άλλες ,(αυτή έχουμε στην διάθεσή μας) μεταξύ των όρων χρήσης της κάρτας υπάρχουν οι όροι οι οποίοι θέλουν ιδιαίτερη προσοχή
΄Ορος 4.4
--------------
Ο κάτοχος παρέχει προς την Τράπεζα την ανέκκλητη εντολή και εξουσιοδότηση να εξοφλεί για λογαριασμό του την επιχείρηση με τα ποσά των δελτίων χρέωσης που είναι υπογεγραμμένα από αυτόν ή χωρίς υπογραφή του, εφόσον πρόκειται περί συναλλαγών από απόσταση και τα
οποία προσκομίζονται από την Επιχείρηση και απεικονίζουν την μεταξύ τους συναλλαγή.
΄Ορος 4.6
--------------
Η Τράπεζα δεν φέρει ευθύνη από τυχόν αδυναμία , άρνηση ή πλημμελή εκπλήρωση των υποχρεώσεων εκ μέρους των Επιχειρήσεων στις
συναλλαγές τους με τον Κάτοχο,ούτε ο Κάτοχος έχει το δικαίωμα να προβάλει εναντίον της Τράπεζας τυχόν ενστάσεις, αντιρρήσεις ή αξιώσεις του που απορρέουν από τις σχέσεις του με τις Επιχειρήσεις.

Οι παραπάνω όροι σαφώς είναι κατά των δικαιωμάτων του Καταναλωτή απέναντι σε πράξεις που κάποιες επιχειρήσεις δρουν έντεχνα και
ληστρικά απέναντι σε ανυποψίαστους καταναλωτές.Το παράδειγμα της Εταιρείας "ΚΑΛΙΓΓΑ" που εκμεταλλευόμενη αυτούς τους όρους αποσπούσε στοιχεία καταναλωτών και έχει φορτώσει χρέη σε κάρτες σε ανυποψίαστους καταναλωτές, χωρίς ποτέ να αιτήσουν προϊόντα,
ή και ακόμα τις παροχές που υποσχόταν σε πωλήσεις από από απόσταση ποτέ δεν τiς παρείχε αλλά χρέωνε λογαριασμούς καταναλωτών.
Επειδή αρκετά περιστατικά τέτοιου τύπου έχουν κατατεθεί στην Ένωσή μας, τα καταγγέλλουμε και καλούμε τους καταναλωτές να είναι υπέρ
προσεχτικοί, γιατί οι Τράπεζες δεν διστάζουν τον καθένα από μας να μας στείλει στα κατά τόπου Ειρηνοδικεία και να ζητούν να καταβάλλουμε
το χρεούμενο ποσό επαυξανομενο με συμβατικό επιτόκιο υπερημερίας ,με ενήμερο επιτόκιο και δικαστική δαπάνη,
Επειδή τις μέρες μας ζούμε νοικοκυριά υπερχρεωμένα, αλλά και ενέργειες τις οποίες εμείς καταγγέλλουμε είτε λόγο καταχρηστικότητας είτε λόγο ηθικής ενεργητικότητας, καλούμε γενικά την κοινωνία να αρκεστούμε στα πραγματικά γεγονότα και όχι στην ικανότητα δημιουργίας δικαστικών εγγράφων σε καταναλωτές που στην πραγματικότητα "τυλίχτηκαν σε μια κόλλα χαρτί" κατά λαϊκή ρήση, λόγω άγνοιας και ή υπερβολικής εμπιστοσύνης σε ανθρώπινες προσεγγίσεις.
Τα γραφεία της Ένωσης (Καταναλωτή- Ενημέρωσης Δανειοληπτών) δέχονται τις καταγγελίες σας στο τηλ.2821092666.


Η Πρόεδρος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.