Σελίδες

Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

παρατείνεται η υποβολή ενημερότητας για τη ρύθμιση οφειλών στις τράπεζες

Τρίτη, 30 Μαρτίου 2010

Παρατείνεται ο χρόνος υποβολής της φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας για τους επιχειρηματίες, επαγγελματίες ή αγρότες που επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις διατάξεις του νόμου 3816/2010 για τη "Ρύθμιση επιχειρηματικών, επαγγελματικών οφειλών προς τα πιστωτικά ιδρύματα".

Όπως αναφέρει το υπουργείο Οικονομίας σε ανακοίνωσή του τη Μ.Δευτέρα, μετά από σχετική τροπολογία που έχει ενταχθεί στον υπό δημοσίευση νόμο «Αποκέντρωση, απλοποίηση και ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2007-2013 και άλλες διατάξεις», δίνεται η δυνατότητα σε επιχειρηματίες, επαγγελματίες ή αγρότες που επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις διατάξεις του νόμου 3816/2010 για τη «Ρύθμιση επιχειρηματικών, επαγγελματικών οφειλών προς τα πιστωτικά ιδρύματα» να προσκομίσουν τη φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα μέχρι την 31η Μαΐου 2010.

Η παράταση ισχύει μόνο αν οι δανειολήπτες έχουν υποβάλει τη σχετική αίτηση οπωσδήποτε μέχρι την 15η Απριλίου 2010, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να προσκομίσουν μέχρι την 31.05.2010 τη φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα.

Με τον τρόπο αυτό, οι δανειολήπτες θα έχουν μεγαλύτερη χρονική ευχέρεια για να τακτοποιήσουν τις οφειλές τους προς τις αρμόδιες ΔΟΥ και τα ασφαλιστικά ταμεία, αξιοποιώντας και το σχετικά πρόγραμμα του ΤΕΜΠΜΕ για την παροχή δανείων για την αποπληρωμή των οφειλών τους αυτών.

«Είναι αυτονόητο», αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου, ότι τα πιστωτικά ιδρύματα θα παραλαμβάνουν σύμφωνα με τον νόμο τις αιτήσεις που υποβάλλονται από επιχειρηματίες, επαγγελματίες και αγρότες για την υπαγωγή των οφειλών τους στο νόμο 3816/2010. Στην κατεύθυνση αυτή έχει γίνει από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στο πλαίσιο της εποπτείας της εφαρμογής του νόμου, και σχετική ενημέρωση προς τα πιστωτικά ιδρύματα.

Οι δανειολήπτες μπορούν να ενημερώνονται για τις ρυθμίσεις του νόμου από την τηλεφωνική γραμμή 80111 97367. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δέχεται και επιλαμβάνεται καταγγελιών ή παραπόνων των δανειοληπτών σχετικά με την εφαρμογή του νόμου.


30/3/2010
Πηγή: www.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.