Με έκπληξή μας ενημερωθήκαμε, την νέα στρατηγική που εφαρμόζουν ορισμένες Τράπεζες, εις βάρος καταναλωτών, κατόχων πιστωτικών καρτών και στο Νομό μας.Κατόπιν τούτου.οφείλουμε να ενημερώσουμε κάθε καταναλωτή και να του επιστήσουμε την προσοχή, για το νέο εντοπισθέν φαινόμενο, που αφορά την απότομη αύξηση του επιτοκίου πιστωτικών καρτών από τις Τράπεζες. Αναφερόμαστε στο σύνηθες φαινόμενο αγοράς Τραπεζικής πιστωτικής κάρτας από καταναλωτή και την ενημέρωσή του για το επιβαρυνόμενο επιτόκιο στην υπογραφείσα μεταξύ τους σύμβαση ,από την επιλεγείσα Τρ'απεζα..
Στο παρελθόν όταν κάποιος καταναλωτής αγόραζε μία " πιστωτική κάρτα" τον χρέωναν με χαμηλό επιτόκιο περίπου 7%, βάσει του οποίου ο καταναλωτής έκανε χρήσητης πιστωτικής του κάρτας, είτε σε αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Σήμερα 'εχουν αποσταλεί ενημερωτικά σημειώματα σε καταναλωτές από διάφορες τράπεζες βάσει των οποίων τον ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι κ. καταναλωτή κάναμε "λάθος" για το επιτόκιο που σε χρεώνουμε (χαμηλό επιτόκιο) και ναι μεν δεν σου ζητάμε να μας καταβάλλεις το επιτόκιο του παρελθόντος χρόνου κτήσης της πιστωτικής κάρτας , αλλά σήμερα που το ανακαλύψαμε θα σε χρεώνουμε με 17%.Εμείς σαυτή την τακτική δεν συμφωνούμε το θεωρούμε παραπλάνηση και καλούμε κάθε καταναλωτή, να αντιδράσει να υποψιαστεί, να προσέρχεται στο Γραφείο Ενημέρωσης των Δανειοληπτών της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και να μας το καταγγέλλει,,έχοντας μαζί του αντίγραφο της υπογραφείσας σύμβασης με το χαμηλό επιτόκιο, για να μπορέσουμε με τεκμηριωμένα πολλαπλά στοιχεία να ενημερώσουμε και να καταγγείλουμε στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή την νέα μορφή΄" στρατηγικής των Τραπεζών" αλλά ακόμα και τον αρμόδιο Εισαγγελέα "για παραπλάνηση"Θεωρούμε ότι ο καταναλωτής βρίσκεται παγιδευμένος, έκανε χρήση της πιστωτικής κάρτας , υπολογίζοντας σε χαμηλό επιτόκιο και σήμερα με την απότομη αύξηση καλείται να πληρώσει πλέον υψηλή επιβάρυνση "το λάθος" των Τραπεζών..
Επίσης θα θέλαμε από όλους τους κατόχους πιστωτικών καρτών να εξετάσουν τα ενημερωτικά σημειώματα των λογαριασμών πιστωτικών καρτών, γιατίσύμφωνα με τις ενημερώσεις που έχουμε από καταναλωτές οι Τράπεζες έχουν στήσει άσχημο παιχνίδι με την αύξηση μονομερώς του επιτοκίου,(όρος καταχρηστικός).
Γνωρίζουμε ότι κάθε Τράπεζα σαν εμπορική επιχείρηση έχει την δική της ελεύθερη πιστωτική πολιτική, αλλά θα πρέπει να ενημερώνεται και ο καταναλωτής και ελεύθερα να αποφασίζει και να συμβάλλει.
Για περισσότερη ενημέρωση στο Γραφείο Ενημέρωσης Δανειοληπτών της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και στο τηλέφωνο 2821092666 κ.Ντερμανάκη Νίκο.
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.