Σελίδες

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΣΤΑ ΤΑΧΙ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ"










|

Ενωση Προστασιας Καταναλωτών ΝΧανιων


Από την 1η Ιουλίου η εικόνα των ΤΑΧΙ της πόλης των Χανίων άλλαξε,
πήρε άλλη όψη φόρεσε το κίτρινο ταμπελάκι.Το σηματάκι εκείνο που
δεικνύει σε όλους εμάς ότι οι κάτοχοι των ΤΑΧΙ, θα μας προσφέρουν την
μισθωμένη υπηρεσία που ζητάμε σύμφωνα με την κείμενη Νομοθεσία.
Είναι αλήθεια ότι, η οικονομική κρίση που έπληξε την πατρίδα μας
πέρασε και άφησε το αποτύπωμα της σε πολλά επαγγέλματα, μεταξύ αυτών
και του επαγγέλματος των ΤΑΧΙ.
Επειδή η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, νοιάζεται για την
τοπική οικονομία, αλλά και επειδή η υπηρεσία των ΤΑΧΙ, μας είχε
απασχολήσει στο παρελθόν έντονα, με πρακτικές τις οποίες επισημάναμε
στο συλλογικό τους όργανο, φαινόμενα τα οποία σχεδόν μηδενίστηκαν,
σήμερα ερχόμαστε να επισφραγίζουμε την άριστη συνεργασία του κλάδου
των ΤΑΧΙ και τις άριστες προσφερόμενες υπηρεσίες τους σε μας τους
καταναλωτές, με το "κίτρινο ταμπελάκι" ένα σήμα που φέρει το λογότυπο
της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αλλά και το τηλέφωνό της, στοιχεία που αποδεικνύουν την
ανάπτυξη μιας αμφίδρομης σχέσης μεταξύ παρόχου υπηρεσίας (ΤΑΧΙ) αλλά
και δέκτη της υπηρεσίας (καταναλωτή)
"Το ταξί είναι ένα μέσο μεταφοράς και προσφέρει μισθωμένη
υπηρεσία.Κάθε καταναλωτής είναι ελεύθερος να κάνει χρήση της υπηρεσίας
του ταξί
σε χρόνο και προορισμό που εκείνος επιθυμεί.
Ο κάθε επιβάτης - καταναλωτής όταν κάνει χρήση της υπηρεσίας του ταξί
οφείλει να προσέχει κατά την επιβίβασή του στο ταξί τα παρακάτω:
1) Να υπάρχει ταξίμετρο και μάλιστα μηδενισμένο,
2) Να υπάρχει πινακίδα που να γράφει: Τα στοιχεία του αυτοκινήτου, τα
ισχύοντα τιμολόγια, πινακίδα που να γράφει «όλοι οι επιβάτες
υποχρεούνται από τον νόμο να φέρουν ζώνη»"
3).O οδηγός του ταξί οφείλει να σας μεταφέρει εκεί ακριβώς που
επιθυμείτε, να μεταφέρει τις αποσκευές σας από το πεζοδρόμιο στο ταξί
και αντίστροφα. Απαγορεύεται να σας αρνηθεί μίσθωση, ενώ χωρίς την
άδειά σας δεν επιτρέπεται η πολλαπλή μίσθωση. Έχετε το δικαίωμα να
ζητήσετε 15 λεπτά αναμονή ή περισσότερα εάν υπάρχει σοβαρός
λόγος.Οφείλετε να ζητήσετε απόδειξη στην οποία να αναγράφεται η
διαδρομή που πραγματοποιήσατε και το κόμιστρο που καταβάλατε ο οδηγός
έχει υποχρέωση να σας την δώσει .
"Η Ένωσή μας σέβεται τον κλάδο των ταξί,πιστεύουμε στην συνεργασία
των οδηγών των ΤΑΧΙ και οφείλουμε να τους συνδράμομε κάνοντας χρήση
των υπηρεσιών των ΤΑΧΙ, ώστε να αποκτήσουν τον επαγγελματισμό που
αξίζουν, πράγμα που τις περασμένες γιορτές του Πάσχα και εν όψη
κρίσης, μας το έδειξαν (στην μη καταβολή δώρου) παρά τα αυξημένα βάρη
του κλάδου (αύξηση καυσίμων, αύξηση τελών κ.λ.π)
Σήμερα έχουμε ένα μεγάλο όπλο "το κίτρινο ταμπελάκι " που σε
περίπτωση κακοδιαχείρισης της προφοράς των ΤΑΧΙ ο καθένα από μας
ελεύθερα μπορεί να σηκώσει το τηλέφωνο του να το καταγγείλει, αλλά και
σε κάποιες φορές να ευχαριστήσει για τις μη αμειβόμενες υπηρεσίες
κάποιων οδηγών ΤΑΧΙ .
Επίσης τονίζουμε ότι το "κίτρινο ταμπελάκι"που φέρουν τα ΤΑΧΙ της
πόλης μας με το λογότυπο της ΄Ένωσης και τον αριθμό τηλεφώνου της
Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,2821092666 , είναι και όπλο του οδηγού του ΤΑΧΙ, μπορεί και
αυτός να στραφεί με την σειρά του, σε καθένα από εμάς που δυστροπεί,
δεν χρησιμοποιεί σωστή διαχειριστική συμπεριφορά (εκτοξεύει ύβρεις,
μιλάει ασταμάτητα, δεν χρησιμοποιεί πληθυντικό, αποφεύγει να πληρώσει
το μίσθωμα) Ενικός και η χρήση της λέξης «ρε» δεν επιτρέπονται.Ο
οδηγός του ταξί είναι εργαζόμενος, σε δύσκολες συνθήκες, δεν
δικαιούμαστε να του μεταφέρουμε την αρνητική μας διάθεση, τα προσωπικά
μας, να ανοίγουμε πολιτικές συζητήσεις κ.λ.π.".


Η Πρόεδρος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων



Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.