Αυξημένες καταγγελίες για παραπλάνηση ή για ελαττωματικά προϊόντα ή και για μη ορθή επιχειρηματική συμπεριφορά δέχεται η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.) σύμφωνα με δηλώσεις της προέδρου της κυρίας Ιωάννας Μελάκη ενώ σε ότι αφορά στην κατάσταση που επικρατεί στην αγορά σχετικά με τις ανατιμήσεις στα άλευρα στα Χανιά, σύμφωνα με έρευνες που διενεργεί η ΕΠ.Κ.ΧΑΝ, καμία αύξηση δεν έχει γίνει από τις αλευροβιομηχανίες.
«Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ επικοινώνησε με καταστήματα αγοράς αλεύρων από την τοπική αλευροβιομηχανία Κυλινδρόμυλοι Κρήτης, όπου υπήρξε η ενημέρωση ότι η εν λόγω επιχείρηση δεν έχει προβεί σε καμία ανατίμηση των προϊόντων της».
Σύμφωνα με την κυρία Μελάκη «στην αγορά του λιανικού εμπορίου, στα τρόφιμα, έχουμε διαπιστώσει ότι λειτουργεί σε τοπικό επίπεδο ο υγιής ανταγωνισμός ωστόσο καλούμε τους καταναλωτές να κάνουν έρευνα αγοράς πριν καταλήξουν στην επιλογή τους».
Οπως αναφέρει η κ. Μελάκη οι περισσότερες καταγγελίες που δέχεται η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ αφορούν: «σε παραπλάνηση για ελαττωματικά προϊόντα από ξένες αλυσίδες, οι οποίες δε δέχτηκαν την αντικατάσταση του προϊόντος επικαλούμενες το χρονοδιάγραμμα πολιτικής του καταστήματος. Επίσης, υπάρχουν καταγγελίες για επιχειρηματίες οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι τους τουρίστες πήραν χρήματα χωρίς αποδείξεις όπως: σε πρατήρια καυσίμων, σε παραλίες, σε καντίνες κ.λπ.».
Κέρδος online 18/8/2010 20:02
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.