ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
'Σύμφωνα με καταγγελίες καταναλωτών στην Eνωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, η Εθνική Τράπεζα Χανίων αρνήθηκε την παραλαβή αιτήσεων από υπερχρεωμένους καταναλωτές, για χορήγηση αναλυτικής κατάστασης του χρέους τους, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του ισχύοντος από 1 Σεπτεμβρίου( Ν.3869/2010 ΦΕΚ130)". Αυτό καταγγέλει με χθεσινή ανακοίνωσή της η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Νομού Χανίων.
Υποστηρίζει δε ότι "ασκήθηκε πίεση αποτροπής της κατάθεσης της αίτησης, λέγοντας τους ότι δεν υπάρχει τέτοια Νομοθεσία εν ισχύ και ότι αν επιθυμούν ρύθμιση του χρέους τους, να υποβάλουν αίτηση βάσει δικού της υποδείγματος και επί πλέον τους πίεζε να υπογράψουν, μία σύμβαση με τους δικούς της όρους αδιευκρίνιστους, για τον καταναλωτή".
Καταλήγοντας η Ενωση σημειώνει μεταξύ άλλων:
"Την πρακτική αυτή την καταγγέλλουμε δημόσια, αλλά και μέσω εγγράφου μας ,θα ενημερώσουμε τον Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή για τα περαιτέρω.
Τέλος, ενημερώνουμε τους καταναλωτές, ότι η Eνωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, είναι ο ένας από τους Φορείς που έχει θεσμοθετηθεί να διαχειρίζεται υποθέσεις υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων πλην εμπόρων πανελλαδικά, πολιτών, που βρίσκονται σε αδυναμία πληρωμής του χρέους τους, παρέχει οδηγίες και την υποστήριξ;h της δωρεάν για τα μέλη της. Τονίζουμε δε στους καταναλωτές ότι ο νέος Νόμος παρέχει ωφέλεια σε πολλές περιπτώσεις υπερχρεωμένων, επίσης κλείνουμε τα αυτιά μας σε οποιαδήποτε "σειρήνα" πέρα από τους εξουσιοδοτημένους φορείς από την Πολιτεία, και για οποιαδήποτε ενημέρωση απευθυνόμαστε στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και στο τηλ.: 2821092666".
πηγή Χανιώτικα Νέα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.