Σελίδες

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Ε.Π.Κ.ΧΑΝ: Η διένεξη μεταξύ ασφαλιστικών δεν αφορά τους καταναλωτές

Μέγεθος γραμματοσειράς
  μεγένθυση γραμματοσειράς
Συντάκτης / NextDeal
Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010 10:07
Πρόσφατη ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Χανίων με αφορμή τη διένεξη μεταξύ της Ασφαλιστικής εταιρείας "ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ" και του Ασφαλιστικού Πράκτορα "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ Ε.Π.Ε", ενημερώνει τους καταναλωτές πως τα συμβόλαιά τους παραμένουν σε ισχύ βάσει νόμου και πως η εταιρεία δεν δικαιούται να προβεί σε ακύρωση των ενεργών συμβολαίων των. Συγκεκριμένα:

Ενημερώνουμε τους καταναλωτές που έχουν συνάψει συμβόλαια Ασφαλιστικής Κάλυψης στην Ασφαλιστική εταιρεία "ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ" μέσω του Ασφαλιστικού Πράκτορα "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ Ε.Π.Ε" ότι ανεξάρτητα της επαγγελματικής διένεξης των δύο εταιρειών και της λύσης της μεταξύ τους σύμβασης, τα συμβόλαια των ασφαλισμένων παραμένουν εν ισχύ βάσει του Π.Δ 190/2006 Αρθο 4 παρ.8. Η Ασφαλιστική εταιρεία "ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ" δεν δικαιούται να προβεί σε ακύρωση ενεργών συμβολαίων, τα οποία οι καταναλωτές έχουν πληρώσει ασφάλιστρα στο πρακτορείο, η Ασφαλιστική εταιρεία υποχρεούται να διατηρήσει τα συμβόλαια μέχρι την λήξη τους, καλύπτοντας κανονικά όλους τους συμβατικούς όρους που έχουν συνομολογηθεί μεταξύ καταναλωτή και πρακτορείου.
Η Ασφαλιστική εταιρεία δεν δικαιούται να απαιτήσει επί πλέον χρήματα από τους καταναλωτές που έχουν ενεργό σύμβαση με το μέχρι χθες εξουσιοδοτημένο  εκ μέρους της πρακτορείο( να ενεργεί ασφαλιστικές καλύψεις).

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ενημερώνει την Ασφαλιστική Εταιρεία  "ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΗ" ότι, η όποια διένεξη μεταξύ αυτής και του πρακτορείου είναι διμερής σχέση και αφορά αμφότερα τα μέλη και δεν αφορά τους ασφαλισμένους καταναλωτές. Η διακοπή της οποιασδήποτε συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, θα πρέπει να περιοριστεί στην επαγγελματική τους διαφορά και σε καμία περίπτωση να πλήξει τους καταναλωτές με αέρα ανασφάλειας ή οικονομικής επιβάρυνσης.

Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ παρακολουθεί το θέμα σε συνεργασία με την ΕΠ.Ε.Ι.Α (Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης), είναι δε σε επαγρύπνηση, με μοναδικό μέλημα την Προστασία των Καταναλωτών. Κάθε όχληση ασφαλισμένου πελάτη του πρακτορείου με οποιανδήποτε επικοινωνιακό τρόπο (έγγραφο ή ηλεκτρονικό) από την Εταιρεία με σκοπό τα παραπάνω αναφερόμενα, θα πρέπει να μας καταγγέλλετε άμεσα στο τηλέφ. 282109266 ώστε να ενημερωθεί η Εποπτεύουσα Αρχή της Ασφαλιστικής Αγοράς. Στοιχεία πλήρη της καταγγελλόμενης υπόθεσης υπάρχουν τόσο στην ΕΠ.Ε.Ι.Α όσο και στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ".

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.