Σελίδες

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011

Επιστολή στον Κεγκέρογλου για των βραχνά των Εισπρακτικών

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων ,έστειλε Επιστολή-Υπόμνημα-διαμαρτυρία, προς τον Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ.Βασίλη Κεγκέρογλου, η οποία κοινοποιείται και στον Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή κ.Δημήτρη Σπυράκο και η οποία αναφέρεται στον βραχνά των καταναλωτών από τις "Εισπρακτικές Εταιρείες"

Επί του κειμένου η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ αναφέρεται:


Αξιότιμε κ.Υφυπουργέ, είναι ντροπή να συνεχίζετε να κωφεύετε, μα δε πολύ περισσότερο να ανέχεστε,"τα ανδραγαθήματα" των απαγορευμένων εισπρακτικών εταιρειών, σε μία εποχή οικονομικής κρίσης για την Χώρα μας και για τους πολίτες της, που ενώ βρισκόμαστε στα πρώτα βήματα εφαρμογής ρύθμισης των χρεών των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, σε εφαρμογή των διατάξεων του Ν.3869/2010 , να εμμένουν σε πρακτικές του παρελθόντος με ιδιαίτερα μη νόμιμο,άγνωστο ,σκληρό τρόπο , απάνθρωπο, για τα ήθη του μέσω ΄Ελληνα καταναλωτή, δηλ.ξέφυγαν από το ρόλο τους καταχρηστικά και ανεπανόρθωτα εις βάρος των καταναλωτών που έχουν ρόλο και έργο ενημέρωσης και μόνο" .

Καθημερινά η ΄Ενωσή μας (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ),βιώνει και γίνεται μάρτυρας τηλεφωνημάτων, από τις Εισπρακτικές Εταιρείες, προς στους καταναλωτές,που μόνο σεβασμό και σωστή επικοινωνιακή διαχείριση του ρόλου τους δεν δείχνουν, καθώς χρησιμοποιούν "απόκρυψη"στον αριθμό που καλούν, δεν λένε από που καλούν, και ποιους εκπροσωπούν, παρά με θράσος,"καλούν το ονοματεπώνυμο του οφειλέτη" ξεφορτώνουν προσωπικά στοιχεία, όπου και σε όποιον λάχει.Γνωρίζουμε ότι κάθε Τράπεζα έχει υποχρέωση απέναντι στον πελάτη της να σιωπά "Τραπεζικό απόρρητο"

Αντίθετα πιστεύουμε ότι ,, τις προσωπικές και οικονομικές υποθέσεις, κανείς από μας τους καταναλωτές ,ακόμα και στα ψιλά γράμματα, δεν θα υπόγραφε ποτέ την δημόσια "διαπόμπευση του"
Επί πλέον σήμερα θέλουμε να προσθέσουμε ότι, η πίεση που νοιώθουν οι καταναλωτές και ανεδαφικές προτάσεις-προσφορές που δίνουν οι Τράπεζες, μέσω των διαμεσολαβούντων τρίτων, αναπροσανατολίζουν τον κάθε καταναλωτή, που βρίσκεται στην διαδικασία ρύθμισης των οφειλών του, τον φέρνουν σε σύγχυση, δημιουργώντας αδυναμία να αποφασίσει τι να επιλέξει.

Από τη μια μεριά οι ρυθμίσεις του Νόμου 3869/2010 και από την άλλη , τα παραπλανητικά "παπαγαλάκια"για τα αρνητικά της ρύθμισης και ακόμα η απειλή "περί ρευστοποίησης περιουσιακών στοιχείων" Όλα αυτά από τις τράπεζες, που σε αντιδιαστολή με τον νόμο και τον ρόλο, που πρέπει να διαδραματίζουν μέσα στα πλαίσια της καλής πίστης, των χρηστών και συναλλακτικών ηθών

Ζητάμε από σας σαν αρμόδιο Υπουργό, να καταθέσετε έγκαιρα Νομοθετικό πλαίσιο στο οποίο και εμείς θα τοποθετούμε αναλυτικότερα, που να προστατεύονται όλοι οι καταναλωτές,από τις "περίεργες πρακτικές" ιδιαίτερα οι επιμελείς δανειολήπτες οι οποίοι για τον α ή β λόγο βρίσκονται σε αδυναμία εξυπηρέτησης των χρεών τους ,έχουν μπει σια στάδια της ρύθμισης (πράγμα που έχουν γνώση οι πιστωτές τους) να μη δέχονται τέτοιου είδους όχληση.

Είναι αδιανόητο και εντελώς αντίρροπο ,δανειολήπτης να προσπαθεί, να βρίσκεται σε διαπραγμάτευση ρύθμισης των οφειλών του και από την άλλη να ΄δέχεται πιέσεις από τις εισπρακτικές για δικόγραφα (διαταγές πληρωμής ρευστοποιήσεις ) και απευθυνόμενη η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ στον Υφυπουργό κ.Κεγκέρογλου συνεχίζει, κ.Υφυπουργέ , Πιστεύουμε στο δίκαιο αίτημα του υπομνήματός μας όπως πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα θα το ενεργοποιήσετε γιατί νοιάζεστε για μας τους καταναλωτές, αλλά και επειδή γνωρίζετε ότι ζούμε μέρες κρίσεων(οικονομικής , κοινωνικής κ.α)και επειδή δεν επιβαρύνεται ο Κρατικός προϋπολογισμός με κόστος, αντίθετα θα δοθεί μια ανάσα από την πολιτεία στους ήδη βεβαρημένους πολίτες, παρακαλούμε στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων σας ,προχωρείστε στην αναβάθμιση-τροποποίηση του Νόμου "περί εισπρακτικών εταιρειών"

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.