Τρίτη, 26 Απριλίου 2011 | 17:40
Δεν άλλαζαν ελλατωματικά παπούτσια τα Κινέζικα Καταστήματα
Κάλεσμα στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για τις αγορές τους από καταστήματα με προϊόντα Κινεζικής προέλευσης, απευθύνει η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, έπειτα από καταγγελίες καταναλωτών για άρνηση αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων (παιδικά παπούτσια), που είχαν αγοράσει την Μεγάλη Παρασκευή.
Η ανακοίνωση αναλυτικά:
΄Έπειτα, από τηλεφωνικές καταγγελίες καταναλωτών, που δέχτηκε η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ σήμερα 26-04-2011, για συμπεριφορά κινέζικων επιχειρήσεων ,που δραστηριοποιούνται στην πόλη των Χανίων, μη δέουσα προς την υπάρχουσα νομοθεσία,σε καταναλωτές-πελάτες τους και συγκεκριμένα : Δέχτηκαν την άρνηση αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων (παιδικά παπούτσια), που είχαν αγοράσει την Μεγάλη Παρασκευή .
Εμείς οφείλουμε να ενημερώσουμε τους καταναλωτές και να καταγγείλουμε τις πρακτικές αυτές , διότι παρά την τηλεφωνική παρέμβασή μας, στις καταγγελλόμενες Κινέζικες επιχειρήσεις , όπου ενημερώθηκαν για τις υποχρεώσεις τους, προς τους καταναλωτές , τονίζοντας τους ότι τόσο στην Ελληνική Νομοθεσία όσο και στην Ε.Ε υπάρχει υποχρέωση αντικατάστασης του προϊόντος ,όταν τα προϊόν αποδειχτεί " ελαττωματικό" , αγνόησαν την παρέμβαση μας και συνέχισαν την Κινέζικη εμπορική πολιτική τους ,εις βάρος των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών που τις επισκέφθηκαν για τις Πασχαλινές τους αγορές...
Βάσει των παραπάνω καταγγελιών, καλούμε τους καταναλωτές, να αποφεύγουν να κάνουν τις αγορές τους από τέτοιες επιχειρήσεις ,που όχι μόνο απαξιώνουν την υπάρχουσα Νομοθεσία της Χώρας μας , αλλά ζημιώνονται και οι ίδιοι αγοράζοντας προϊόντα, που στην πορεία αποδεικνύονται "ελαττωματικά" και ίσως και ανασφαλή και καμία συμπαράσταση δεν έχουν από τους Κινέζους επιχειρηματίες, μετά από την πώληση, ούτε στους ίδιους τους καταναλωτές, που τους δυναμώνουν οικονομικά με την προτίμησή τους ,αλλά ούτε και στην Νομοθεσία της Χώρας, που τους φιλοξενεί.
Επιπροσθέτως δε ενημερώνουμε τους καταναλωτές ότι, η πολιτεία , σε συνεργασία με τις Χώρες της Ε.Ε , έχουν ορίσει κανόνες - μεταξύ άλλων – και για τα" ελαττωματικά προϊόντα", προκειμένου να εξασφαλίσουν ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας των καταναλωτών, σε Εθνικό αλλά και Ευρωπαϊκό επίπεδο.Βάσει τούτων ,θεωρείται " ελαττωματικό " το προϊόν, που δεν παρέχει την ασφάλεια που ο καταναλωτής εύλογα/λογικά προσδοκά να έχει ,λαμβάνοντας υπόψη όλες τις ειδικές συνθήκες και ιδίως την εξωτερική εμφάνιση του, την αναμενόμενη χρησιμοποίηση του και τον χρόνο κατά τον οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία.
Επί του προκειμένου , επειδή τα παιδικά παπούτσια, αγοράστηκαν την Μεγάλη Παρασκευή και ξεκόλλησαν άμεσα ,θεωρούμε ότι το προϊόν αυτό εκ της γενέσεως του υπήρξε "ελαττωματικό" μη οφθαλμοφανές, αλλά και προϊόν μη ασφαλές, καθώς θα χρησιμοποιείτο από ευαίσθητη κατηγορία καταναλωτή "παιδί"
Τέλος επειδή κάποιοι γονείς ίσως αντιμετωπίσουν ίδια περιστατικά και επειδή οι πρακτικές των κινέζικων επιχειρήσεων, ενέχουν παράβαση των διατάξεων και επισύρουν ποινές που προβλέπονται στο άρθρο 14 παράγρ. 3 του Ν. 2251/1994 «Προστασία των καταναλωτών» (ΦΕΚ 191 Α’/16.11.1994), δηλαδή διοικητικό πρόστιμο από 1467,35 μέχρι 58694,06 ευρώ, το οποίο σε περίπτωση υποτροπής διπλασιάζεται, τους καλούμε να έρθουν σε επαφή μαζί μας, κάνοντας την καταγγελία τους είτε τηλεφωνικά , στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και στο τηλέφωνο 282109266 ή επισκεπτόμενοι προσωπικά στην Διεύθυνση Πλ.1866 Αρ.2 Νέα Καταστήματα Χανιά ή στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ειδικότερα η Διεύθυνση Πολιτικής Καταναλωτή"
Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων Ιωάννα Μελάκη
Η ανακοίνωση αναλυτικά:
΄Έπειτα, από τηλεφωνικές καταγγελίες καταναλωτών, που δέχτηκε η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ σήμερα 26-04-2011, για συμπεριφορά κινέζικων επιχειρήσεων ,που δραστηριοποιούνται στην πόλη των Χανίων, μη δέουσα προς την υπάρχουσα νομοθεσία,σε καταναλωτές-πελάτες τους και συγκεκριμένα : Δέχτηκαν την άρνηση αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων (παιδικά παπούτσια), που είχαν αγοράσει την Μεγάλη Παρασκευή .
Εμείς οφείλουμε να ενημερώσουμε τους καταναλωτές και να καταγγείλουμε τις πρακτικές αυτές , διότι παρά την τηλεφωνική παρέμβασή μας, στις καταγγελλόμενες Κινέζικες επιχειρήσεις , όπου ενημερώθηκαν για τις υποχρεώσεις τους, προς τους καταναλωτές , τονίζοντας τους ότι τόσο στην Ελληνική Νομοθεσία όσο και στην Ε.Ε υπάρχει υποχρέωση αντικατάστασης του προϊόντος ,όταν τα προϊόν αποδειχτεί " ελαττωματικό" , αγνόησαν την παρέμβαση μας και συνέχισαν την Κινέζικη εμπορική πολιτική τους ,εις βάρος των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών που τις επισκέφθηκαν για τις Πασχαλινές τους αγορές...
Βάσει των παραπάνω καταγγελιών, καλούμε τους καταναλωτές, να αποφεύγουν να κάνουν τις αγορές τους από τέτοιες επιχειρήσεις ,που όχι μόνο απαξιώνουν την υπάρχουσα Νομοθεσία της Χώρας μας , αλλά ζημιώνονται και οι ίδιοι αγοράζοντας προϊόντα, που στην πορεία αποδεικνύονται "ελαττωματικά" και ίσως και ανασφαλή και καμία συμπαράσταση δεν έχουν από τους Κινέζους επιχειρηματίες, μετά από την πώληση, ούτε στους ίδιους τους καταναλωτές, που τους δυναμώνουν οικονομικά με την προτίμησή τους ,αλλά ούτε και στην Νομοθεσία της Χώρας, που τους φιλοξενεί.
Επιπροσθέτως δε ενημερώνουμε τους καταναλωτές ότι, η πολιτεία , σε συνεργασία με τις Χώρες της Ε.Ε , έχουν ορίσει κανόνες - μεταξύ άλλων – και για τα" ελαττωματικά προϊόντα", προκειμένου να εξασφαλίσουν ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας των καταναλωτών, σε Εθνικό αλλά και Ευρωπαϊκό επίπεδο.Βάσει τούτων ,θεωρείται " ελαττωματικό " το προϊόν, που δεν παρέχει την ασφάλεια που ο καταναλωτής εύλογα/λογικά προσδοκά να έχει ,λαμβάνοντας υπόψη όλες τις ειδικές συνθήκες και ιδίως την εξωτερική εμφάνιση του, την αναμενόμενη χρησιμοποίηση του και τον χρόνο κατά τον οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία.
Επί του προκειμένου , επειδή τα παιδικά παπούτσια, αγοράστηκαν την Μεγάλη Παρασκευή και ξεκόλλησαν άμεσα ,θεωρούμε ότι το προϊόν αυτό εκ της γενέσεως του υπήρξε "ελαττωματικό" μη οφθαλμοφανές, αλλά και προϊόν μη ασφαλές, καθώς θα χρησιμοποιείτο από ευαίσθητη κατηγορία καταναλωτή "παιδί"
Τέλος επειδή κάποιοι γονείς ίσως αντιμετωπίσουν ίδια περιστατικά και επειδή οι πρακτικές των κινέζικων επιχειρήσεων, ενέχουν παράβαση των διατάξεων και επισύρουν ποινές που προβλέπονται στο άρθρο 14 παράγρ. 3 του Ν. 2251/1994 «Προστασία των καταναλωτών» (ΦΕΚ 191 Α’/16.11.1994), δηλαδή διοικητικό πρόστιμο από 1467,35 μέχρι 58694,06 ευρώ, το οποίο σε περίπτωση υποτροπής διπλασιάζεται, τους καλούμε να έρθουν σε επαφή μαζί μας, κάνοντας την καταγγελία τους είτε τηλεφωνικά , στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και στο τηλέφωνο 282109266 ή επισκεπτόμενοι προσωπικά στην Διεύθυνση Πλ.1866 Αρ.2 Νέα Καταστήματα Χανιά ή στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ειδικότερα η Διεύθυνση Πολιτικής Καταναλωτή"
Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.