Τρίτη, 3 Μαΐου 2011
Επιστολή Διαμαρτυρίας της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ προς την Εθνική Επιτροπή Ταχυδρομείων και Τηλεπικοινωνιών
Οι καθημερινές καταγγελίες των καταναλωτών ,για τους παρόχους τηλεφωνίας, σταθερής- κινητής αλλά και ίντερνετ... και τα υποσχόμενα "ελκυστικά πακέτα" από αυτούς προς τους καταναλωτές, ώθησε την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, να στείλει επιστολή Διαμαρτυρίας προς την Διοίκηση της Ε.Ε.Τ.Τ, και να ζητήσει , να γίνει δειγματοληπτικός έλεγχος στην αγορά της τηλεφωνίας, αλλά και να μπουν όροι πρόσβασης και επικοινωνίας του παρόχου προς τον καταναλωτή.Το σημείο δε, που ιδιαίτερα η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,εστίασε την προσοχή της απευθυνόμενη προς στην Ε.Ε.Τ.Τ είναι:
"Eπειδή ο καταναλωτής σήμερα, αυτόβουλα και ελεύθερα επιλέγει πάροχο, θα πρέπει πριν κινηθεί η διαδικασία επικοινωνίας, να ενημερώνεται με τηλεειδοποίηση ο καταναλωτής, σε ποιο πάροχο απευθύνεται η κλήση του, προς αποφυγή χρήσης τηλεφωνημάτων που ξεφεύγουν από το "πακέτο"συμφέρουσας σύνδεσης ".
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
"Eπειδή ο καταναλωτής σήμερα, αυτόβουλα και ελεύθερα επιλέγει πάροχο, θα πρέπει πριν κινηθεί η διαδικασία επικοινωνίας, να ενημερώνεται με τηλεειδοποίηση ο καταναλωτής, σε ποιο πάροχο απευθύνεται η κλήση του, προς αποφυγή χρήσης τηλεφωνημάτων που ξεφεύγουν από το "πακέτο"συμφέρουσας σύνδεσης ".
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.