Σελίδες

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Προτροπές προς στις Ασφαλιστικές Εταιρείες

Από Χανιά προς ασφαλιστικές σχόλια και προτροπές

Συντάκτης / NextDeal
Τετάρτη, 11 Μαϊου 2011 09:29

Διαβάζοντας το κείμενο του Συντάκτη και Διευθυντή της εφημερίδας NextDeal κ. Ευάγγελου Σπύρου με θέμα : "Γνωρίζουν οι ασφαλιστές σας ,πότε μπήκε το πρώτο καροτσάκι στα σουπερμάρκετ;" οφείλω να καταθέσω ως απλή αναγνώστρια, αλλά και χρόνια ασχολούμενη με την αγορά και τους Νόμους της, ότι με κατέπληξε!
Έχοντας γνώση την επιστημονική εικόνα του Συντάκτη ιδιαίτερα σε θέματα της ασφαλιστικής αγοράς είπα: Ακριβώς στην ώρα του "ένας μπροστάρης" διότι σε κάθε δυσκολία, σε κάθε απαισιόδοξη κατάσταση και ιδιαίτερα τώρα που το σύννεφο της οικονομικής στενότητας ζώνει τον κάθε πολίτη, τον κάθε καταναλωτή, χρειαζόμαστε όχι το "πένθος" της κατάστασης αλλά ένα ανοιχτό μυαλό να μας καθοδηγήσει σε υπερβάσεις συλλογισμών, αποφάσεων και κινήσεων. Κινήσεις που μπορεί στο χθες να ήταν αχρείαστες και για τις επιχειρήσεις και για τους καταναλωτές. Στο παρελθόν ο αγώνας των Ενώσεων Καταναλωτών ήταν να πείσουμε τους καταναλωτές και να τους αποτρέψουμε σε αλόγιστες χρήσεις και Καταναλώσεις. Σήμερα σωστά το επισημαίνει ο κ. Σπύρου χρειάζεται λαϊκά να μαζέψουμε τα "κομμάτια μας" για να μπορέσουμε να συμπορευθούμε και να ξεπεράσουμε την δύσκολη οικονομική κατάσταση χωρίς να χάσουμε από αυτήν, αν χρησιμοποιήσουμε απλές μεθόδους ιδιαίτερα ενδιαφέρει εκείνους που οφείλουν να κρατήσουν το επιχειρηματικό κομμάτι που μέχρι χθες το διαχειριζόταν "αλάβωτο" αλλά και να μην απομακρύνουν τον καταναλωτή από τις αγορές τους.
Τα παραδείγματα της προσέλκυσης των καταναλωτών, αλλά και την συγκράτηση ολόκληρης της πίτας στην ασφαλιστική αγορά, είναι σπάνια δημόσια καθοδήγηση, για τις ασφαλιστικές εταιρείες στην οποία αποτυπώνεται η μακρόχρονη εμπειρία στον Χώρο της Ασφάλισης, στο κείμενο του γράφοντος κ. Ευαγγέλου Σπύρου.
Δανείζομαι τα λόγια του γράφοντος, τα παρακάτω λόγια του κειμένου, στα οποία συμφωνώ και επικροτώ, ευχόμενη να γίνουν πυξίδα για κάθε μία ασφαλιστική επιχείρηση, για την δική της σωτηρία, με πολλαπλούς σωζόμενους, εργασία, οικονομία κ.λ.π.
"Πακέτα μπορούν να γίνουν για πολλά προϊόντα ώστε να παρακινηθούν οι πελάτες σε αγορές, πχ Ασφάλεια αυτοκινήτου και μια κάρτα εισόδου για τσεκάπ στο Ιασώ ή το Υγεία ή το Ιατρικό ή την Ευρωκλινική. Ασφάλεια αυτοκινήτου και Δωρεάν ή με έκπτωση βενζίνη μια φορά με την πληρωμή ασφαλίστρου. Ασφάλεια απλή και στις διακοπές (ένα μήνα) δωρεάν ή με 50% έκπτωση κάλυψη μεικτής ή κάλυψη πράσινης κάρτας ή μια ασφάλιση ταξιδιού.
Πολλά μικρά-μικρά γεμίζουν το καλάθι… Συνηθίστε τους ασφαλιστές σας να γυρίζουν στο γραφείο με «γεμάτο καρότσι»…
Παρακινήστε τους πελάτες να αγοράζουν πακετάκια πολλά, φθηνά, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ…
Έχετε πιο πολλές ιδέες εσείς, σας παρακαλώ μην ξεχνάτε τους ασφαλιστές μας!
Δείξτε και αυτούς που γεμίζουν τα καρότσια!
Έχετε τέτοιους ασφαλιστές και Managers αρκετούς. Δείξτε τους! Είναι επιτυχημένοι! Αναγνωρίστε τους! Σεβαστείτε τους! Τιμήστε τους. Ρίξτε μια «σφαλιάρα» που δεν τους τιμούν… Στείλτε στο διάολο τους μίζερους, τους μίρλες, τους κακοδιάθετους, τους απαιτητικούς, τους αγνώμονες, τους τεμπέληδες, τους κακομοίρηδες σε όποια ιεραρχία και αν είναι…"


Τέλος θέλουμε ως κοινωνία αλλά και ως Ε.Π.Κ.ΧΑΝ να ευχαριστήσουμε τον κ. Σπύρου γιατί την υπέροχη προτροπή προς στους ασφαλιστές, για την σωστή διαχείριση των καταναλωτών, ο οποίος κατάφερε με την Ακαδημαϊκότητα ενός δασκάλου να περάσει δύσκολες "συνταγές" με λόγια απλά και νηφάλια μη χρησιμοποιώντας γλώσσα πύρινη την δυσκολία της κατάστασης της ασφαλιστικής αγοράς, δίνοντάς τους οδηγίες, εργαλεία χρήσιμα προς στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις χωρίς να σπείρει τον φόβο αλλά μόνο κατέθεσε μήνυμα αισιοδοξίας με όλα τα γραφόμενά του, ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν στην Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά, αν εκείνες τα χρησιμοποιήσουν με την πρέπουσα μεθόδευση.

Ιωάννα Μελάκη, Πρόεδρος Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.