Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011
Συναλλαγές μόνο, από τα Αυτόματα Ταμειολογικά Μηχανήματα (ΑΤΜ) της Τράπεζας που τηρούμε λογαριασμό
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, κάλεσε τους καταναλωτές της Κρήτης ,να υποβάλλουν αιτήματα ενεργειών καταχρηστικότητας, εκ μέρους των Τραπεζών...
για να καταθέσει Συλλογικές Αγωγές, διεκδικώντας τα χρήματα των καταναλωτών, που κάποιες Τράπεζες αιτούσαν καταχρηστικά, χρεώνοντας τους λογαριασμούς των καταναλωτών, παράνομα και καταχρηστικά,.
Στο κάλεσμα αυτό, υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις καταναλωτών, που προσκόμισαν τα αντίγραφα κινήσεως των λογαριασμών τους, όπου εκεί, σε κάποιους από αυτούς , καταγραφόταν "προμήθεια" για χρήση του Αυτόματου Ταμειολογικού Μηχανήματος (ΑΤΜ) και φαινόταν η καταβολή προμήθειας π.χ "προμήθεια ΑΤΜ ,ερώτηση υπολοίπου 0,15 Ευρώ".Οι καταναλωτές ευδιάκριτα θυμωμένοι,ερχόμενοι στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αιτούσαν την διεκδίκηση των χρημάτων που τους είχαν κατά την γνώμη τους, παρακρατηθεί.΄Όμως στην υπαρ.Ζ1-21/18-1-2011 απόφαση, την οποία υπογράφει ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής αλληλεγύης κ.Β.Κεγκέρογλου , αναφέρονται 8 όροι που περιέχουν καταχρηστικότητα, αλλά οφείλουν να έχουν την ΠΡΟΣΟΧΗ μας κατά την ερμηνεία τους π.χ αναφέρεται:
Καταχρηστικότητα ενέχουν...
«α) όρος που προβλέπει ότι σε περίπτωση ανάληψης μετρητών από κατάστημα ή Αυτόματο Ταμειολογικό Μηχάνημα (ΑΤΜ) του ίδιου πιστωτικού ιδρύματος την καταβολή προμήθειας ή λειτουργικών εξόδων στο πιστωτικό ίδρυμα,». Δηλαδή δεν θα πρέπει να κάνουμε συναλλαγές από Αυτόματο Ταμειολογικό Μηχάνημα (ΑΤΜ) άλλο πιστωτικού Ιδρύματος (Τράπεζας) γιατί θα χρεωθούμε με προμήθεια!!!
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ενημερώνει ότι όρος όπως διατυπώνεται στην απόφαση, μιλάει ότι ενέχει καταχρηστικότητα όταν γίνεται αναληψη ή ερώτηση υπολοίπου από στην ίδια την Τράπεζα που διατηρείται λογαριασμός.Επομένως για να αποφύγουμε τις πλέον χρεώσεις θα πρέπει να πηγαίνουμε στα Αυτόματα Ταμειολογικά Μηχάνημα (ΑΤΜ) της Τράπεζας που τηρούμε λογαριασμό.Διαφορετικά αν επιλέξουμε τα Αυτόματα Ταμειολογικά Μηχάνημα (ΑΤΜ) άλλων Τραπεζών θα συναντάμε επί πλέον χρεώσεις, οι οποίες δεν θεωρούνται καταχρηστικές.-
Για ενημέρωση, καταγγελίες στον Νομικό Τμήμα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και στον Επιστημονικό Συνεργάτη της κ. Νίκο Ντερμανάκη και στα τηλ.2821092666 και 2821092306 ώρα 10.00- 14 μμ.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
για να καταθέσει Συλλογικές Αγωγές, διεκδικώντας τα χρήματα των καταναλωτών, που κάποιες Τράπεζες αιτούσαν καταχρηστικά, χρεώνοντας τους λογαριασμούς των καταναλωτών, παράνομα και καταχρηστικά,.
Στο κάλεσμα αυτό, υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις καταναλωτών, που προσκόμισαν τα αντίγραφα κινήσεως των λογαριασμών τους, όπου εκεί, σε κάποιους από αυτούς , καταγραφόταν "προμήθεια" για χρήση του Αυτόματου Ταμειολογικού Μηχανήματος (ΑΤΜ) και φαινόταν η καταβολή προμήθειας π.χ "προμήθεια ΑΤΜ ,ερώτηση υπολοίπου 0,15 Ευρώ".Οι καταναλωτές ευδιάκριτα θυμωμένοι,ερχόμενοι στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αιτούσαν την διεκδίκηση των χρημάτων που τους είχαν κατά την γνώμη τους, παρακρατηθεί.΄Όμως στην υπαρ.Ζ1-21/18-1-2011 απόφαση, την οποία υπογράφει ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής αλληλεγύης κ.Β.Κεγκέρογλου , αναφέρονται 8 όροι που περιέχουν καταχρηστικότητα, αλλά οφείλουν να έχουν την ΠΡΟΣΟΧΗ μας κατά την ερμηνεία τους π.χ αναφέρεται:
Καταχρηστικότητα ενέχουν...
«α) όρος που προβλέπει ότι σε περίπτωση ανάληψης μετρητών από κατάστημα ή Αυτόματο Ταμειολογικό Μηχάνημα (ΑΤΜ) του ίδιου πιστωτικού ιδρύματος την καταβολή προμήθειας ή λειτουργικών εξόδων στο πιστωτικό ίδρυμα,». Δηλαδή δεν θα πρέπει να κάνουμε συναλλαγές από Αυτόματο Ταμειολογικό Μηχάνημα (ΑΤΜ) άλλο πιστωτικού Ιδρύματος (Τράπεζας) γιατί θα χρεωθούμε με προμήθεια!!!
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ενημερώνει ότι όρος όπως διατυπώνεται στην απόφαση, μιλάει ότι ενέχει καταχρηστικότητα όταν γίνεται αναληψη ή ερώτηση υπολοίπου από στην ίδια την Τράπεζα που διατηρείται λογαριασμός.Επομένως για να αποφύγουμε τις πλέον χρεώσεις θα πρέπει να πηγαίνουμε στα Αυτόματα Ταμειολογικά Μηχάνημα (ΑΤΜ) της Τράπεζας που τηρούμε λογαριασμό.Διαφορετικά αν επιλέξουμε τα Αυτόματα Ταμειολογικά Μηχάνημα (ΑΤΜ) άλλων Τραπεζών θα συναντάμε επί πλέον χρεώσεις, οι οποίες δεν θεωρούνται καταχρηστικές.-
Για ενημέρωση, καταγγελίες στον Νομικό Τμήμα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και στον Επιστημονικό Συνεργάτη της κ. Νίκο Ντερμανάκη και στα τηλ.2821092666 και 2821092306 ώρα 10.00- 14 μμ.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.