Επειδή ,συνεχώς υπάρχουν παράπονα και διαμαρτυρίες, από οικιακούς καταναλωτές της ΔΕΗ, στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, τα οποία διαβιβάστηκαν στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, για τις οφειλόμενες ενέργειες από αυτήν ,.(για την προστασία των καταναλωτών), βάσει των οποίων κλήθηκε από αυτήν ,η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού να απαντήσει, παραθέτουμε τις απόψεις της ΔΕΗ οι οποίες μας κοινοποιήθηκαν από αυτήν ,για την πολιτική της, και για ενημέρωση των καταναλωτών.
1)Η ΔΕΗ, στο οικιακό τιμολόγιο ,εφαρμόζει τετραμηνιαίο σύστημα καταμέτρησης ,με διμηνιαία έκδοση λογαριασμών.Στον ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΌ λογαριασμό γίνεται ο υπολογισμός της αξίας της κατανάλωσης ρεύματος και ταυτόχρονα αφαιρείται το ποσό που έχει ήδη πληρωθεί στον ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμό. Η χρέωση για την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος οικιακής χρήσης είναι το άθροισμα της χρέωσης για την καταναλωθείσα ενέργεια (Ευρω ανά ΩΧΒ) και της χρέωσης για το πάγιο (ΕΥΡΏ ανά Τετράμηνο).
2)Η ΔΕΗ, θέσπισε την δυνατότητα συμμετοχής εκάστου ενδιαφερομένου καταναλωτή ,στην καταμέτρηση της κατανάλωσής του.Έτσι , μπορεί πλέον να δώσει την ένδειξη του μετρητή του και να λαμβάνει κάθε δίμηνο εκκαθαριστικό λογαριασμό, με βάση την πραγματική του κατανάλωση, αντί για έναντι.
3)Η καταχώρηση της ένδειξης μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά, καλώντας τον αριθμό 10410 ,από σταθερό τηλέφωνο, ή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ (www.dei.gr).
4)Παρά τις διαβεβαιώσεις της επιχείρησης μέσω αλληλογραφίας η οποία κοινοποιείται και στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , για την καλή διαχείριση των καταναλωτών, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ συστήνει επαγρύπνηση, προσοχή ,διότι δεν δέχεται τις ετεροχρονισμένες συγνώμες, όταν καταγγέλλουμε τα"λάθη" της και συγκεκριμένα ,όταν καλούμαστε να πληρώσουμε παραπάνω ποσό, από το καταναλώμενο ρεύμα και μετά στην αιτιολογία τους ,μας αναφέρουν "δυσλειτουργία" στον μετρητή.
Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καλεί τους καταναλωτές ,να παρατηρούν τον μετρητή της ΔΕΗ που έχουν στο σπίτι τους και να τον αντιπαραβάλλουν με τα ΚW ,της χρέωσης τους και σε περίπτωση που διαπιστώσουν ότι οι ενδείξεις του μετρητή δεν συμβαδίζουν με τις αναγραφόμενες στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς χρεώσεις ,να απευθύνονται άμεσα στα τηλέφωνα 282109266 και 2821092306 αλλά και ηλεκτρονικά στο email : epkxan@gmail.com , στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και να το καταγγέλλουν.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ν. ΧΑΝΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.