Σελίδες

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011

Ε.Π.Κ.ΧΑΝ: "Καταγγελία για παράνομη παραμονή σε σύμβαση κινητής τηλεφωνίας, μετά την λήξη της"

Μαζικές είναι οι καταγγελίες που δέχεται η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, από καταναλωτές που είναι χρήστες κινητής τηλεφωνίας, για τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας...αλλά και τα προγράμματα τους.
Εκείνο, που πραγματικά θα πρέπει να ξέρει και να προσέξει ένας καταναλωτής, είναι η καταχρηστική σύμβαση που "βιαστικά" υπογράφει με τους εκπροσώπους μιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας,, όταν θελήσει για τον α ή β λόγο ,να κάνει διακοπή της σύνδεσης.Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι εκπρόσωποι των εταιρειών, τον υποχρεώνουν μονομερώς και υπογράφει μία σύμβαση ότι ,η αποσύνδεση θα του γίνει μετά από ένα μήνα .και ακόμα του βάζουν και υπογράφει τον όρον ότι, δεν θα έχει καμία απαίτηση από την συμβαλλόμενη εταιρεία, συγχρόνως, του πουλάνε και " εξυπηρέτηση" φορτώνοντας του άλλους δύο μήνες να πληρώσει "πάγια και πρόσθετα 'εξοδα." Επι πλέον τους κερδισμένους μπόνους για την χρόνια χρήση στην σύνδεση τους εξαφανίζουν, τους χάνει ο καταναλωτής, που θα ζητήσει την μετάβαση του από πρόγραμμα σύνδεσης σε πρόγραμμα παρόχου καρτοκινητής τηλεφωνίας της ίδιας εταιρείας.Ούτε τους μεταφέρουν σε δωρεάν χρόνο ομιλίας, αλλά ούτε του χορηγούν δωρεάν καρτοκινητό (συσκευή τηλεφώνου) ενώ εάν κάνει την ηρωική έξοδο από την Εταιρεία, η νέα με το "καλώς ήρθες" του παρέχει δωρεάν συσκευή.,
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ενημερώνει τους καταναλωτές, να μην υπογράφουν τέτοιες συμβάσεις , που είναι αρνητικές για τα οικονομικά τους δεδομένα, από την στιγμή που έληξε ο συμβατικός χρόνος,καμία υποχρέωση έχουν να παραμείνουν ούτε στην σύμβαση, ούτε στην εταιρεία.Το ενδιάμεσο έγγραφο που τους υποχρεώνει να παραμείνουν στην σύμβαση είναι καταχρηστικό, ι αφορά τα κέρδη των παρόχων εταιρειών και μόνο.
Καλούμε τους καταναλωτές, να μη πέφτουν σε τέτοιες "παγίδες" που μας στήνουν οι πάροχοι των τηλεφωνικών κινητών εταιρειών.Επίσης τους ενημερώνουμε ότι για τα προγράμματα και τις παροχές που διαφημίζουν κάποιες κινητές εταιρείες, να τις μελετούν, να ζητούν έγγραφη ενημέρωση, από τους πωλητές "μεσολαβητές" των εταιρειών παροχής κινητής τηλεφωνίας τόσο για την ίδια την παροχή ,αλλά και για το αγοραζόμενο πρόγραμμα..
Η Ενημέρωσή μας είναι, ότι κάποια προγράμματα "whats up";έχουν καταργηθεί, επομένως καλό θα είναι όταν επιλέγουμε κάποιο πάροχο, ή κάποια εταιρεία , να παίρνουμε όλες τις ενημερωτικές οδηγίες που χρειαζόμαστε, ώστε να νοιώθουμε ασφαλείς στην χρήση αυτών των υπηρεσιών.
Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, είναι στην διάθεση κάθε καταναλωτή για καταγγελίες στα τηλ.εφωνα 2821092666 και 2821092306

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.