Σελίδες

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011


Νέα δικαίωση δανειολήπτριας με τη συνδρομή των Καταναλωτών Κρήτης

Συνεχίζει το επιτυχημένο έργο της στους καταναλωτές της Kρήτης η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων με τη νέα δικαίωση δανειολήπτριας από το Ειρηνοδικείο, αφού ζήτησε την συνδρομή, την μέριμνα και την καθοδήγηση της Ένωσης. H E.Π.Κ.ΧΑΝ όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της: "Καλεί και τις ίδιες τις Τράπεζες να παίξουν ένα νέο ρόλο λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που επικρατούν, τον ρόλο της συνεργασίας με τους πελάτες τους και σε καμία περίπτωση ρόλο θύτη και θύματος.
Συγκεκριμένα με την υπαρ.285/12-09-201 απόφασή του, το Ειρηνοδικείο Χανίων δικαίωσε 75χρονη συνταξιούχο διαζευγμένη, Χανιώτισσα δανειολήπτρια που τα εισοδήματά της ανέρχονται στο ποσό των  588,93 ΕΥΡΏ/μηνιαίως, τα οποία προέρχονται μόνο από τη σύνταξή της και δεν διαθέτει άλλα περιουσιακά στοιχεία και εισοδήματα.
Η ίδια προκειμένου να συμπληρώσει το εισόδημά της -φιλοξενείται στην οικία της θυγατέρας της. Το Ειρηνοδικείο Χανίων δέχτηκε την αίτηση της δανειολήπτριας αφού διαπίστωσε ότι έχει περιέλθει σε μόνιμη αδυναμία πληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών της και με γενναία απόφαση λόγω υπερχρέωσης της διέγραψε το 1/3 της οφειλής της και καθόρισε το υπόλοιπο χρέος της να πληρωθεί σε βάθος τετραετίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μοναδική πιστώτρια της εν λόγω δανειολήπτριας και στο εξωδικαστικό στάδιο αρνήθηκε να δεχτεί το σχέδιο διευθέτησης οφειλών που της υποβλήθηκε που είχε επιμηληθεί το Οικονομολογικό Τμήμα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αλλά και στο Δικαστήριο συνέχισε να αρνείται προβάλλοντας άνευ ουσίας αιτιολογίες, αποσκοπώντας να οδηγήσει στην απόρριψη της αίτησης.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ασφαλώς ικανοποιημένη και δικαιωμένη εκ του αποτελέσματος, καλεί τους δανειολήπτες, να εμπιστευτούν το Νόμο (3869/2010) και τις Εξουσιοδοτημένες Ενώσεις Καταναλωτών να αποφύγουν τις άγονες και σε κάποιες φορές μη αποτελεσματικές για τα συμφέροντα τους παροτρύνσεις κάποιων Τραπεζών, αλλά καλεί και τις ίδιες τις Τράπεζες να παίξουν ένα νέο ρόλο, ρόλο των καιρών, ρόλο της περίστασης, τον ρόλο της συνεργασίας με τους πελάτες τους και σε καμία περίπτωση ρόλο θύτη και θύματος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.