Ύστερα από την υπαναχώρηση καταναλωτή από σύμβαση με ινστιτούτα αισθητικής, τα τελευταία θα έπρεπε να επίστρέψουν χρήματα που καταβλήθηκαν αχρεωστήτως και θα έπρεπε να έδιναν εντολή στην συνεργαζόμενη με αυτές Τράπεζα να μην συνεχίζει την χρέωση της πιστωτικής κάρτας του καταναλωτή.
Αυτά αναφέρονται σε Πόρισμα του Συνηγόρου του Καταναλωτή, ο οποίος επιπλέον ζήτησε από τις νομαρχιακές και φορολογικές αρχές να ελεγχθούν τα ινστιτούτα για το κατά πόσον ήταν εφοδιασμένα με αντίστοιχες άδειες.
Ο Συνήγορος απηύθυνε σύσταση για επιστροφή του ποσού, για μη παρασχεθείσες υπηρεσίες και επίσης να δοθεί εντολή στην Τράπεζα να ακυρώσει τις συναλλαγές. Επειδή οι συστάσεις του προφανώς δεν ακολουθήθηκαν από τα εμπλεκόμενα μέρη, ο Συνήγορος έδωσε στην δημοσιότητα το Πόρισμά του μέσω της ιστοσελίδας του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.