-ΑΦΙΕΡΩΜΗ ΣΤΑ ΥΠΕΡΧΕΩΜΕΝΑ ΝΟΙΚΟΥΡΙΑ=========================================================================
Κρατήσαμε και κρατάμε χαμηλούς τόνους σε όλη αυτή την διαδικασία εφαρμογής του νόμου 3869/2010. Θα απαντήσουμε, όμως, σκληρά σε κάποιους από το ευρύτερο τραπεζικό σύστημα (εισπρακτικές εταιρείες, κάποιοι τραπεζικοί υπάλληλοι) που επέλεξαν να μας συκοφαντούν στους καταναλωτές με διαβάλματα του τύπου «σε κοροϊδεύουν», «θα καταστραφείς αν τους ακούσεις» κτλ. Θα πάρουν την απάντηση που τους πρέπει. Τώρα, όμως, απευθυνόμαστε στον καταναλωτή και τον ρωτάμε ευθέως: «Ποιον θα πιστέψεις; Αυτόν που σε οδήγησε στην υπερχρέωση και δεν θα διστάσει να σου πάρει το σπίτι, ο οποίος εκπροσωπεί τα συμφέροντα της άλλης μεριάς ή αυτόν που εκπροσωπεί τα δικά σου συμφέροντα»;
Στο σημείο αυτό θέλουμε να καταγγείλουμε τις παράνομες και καταχρηστικές πρακτικές των εισπρακτικών εταιρειών. Βλέπουν ότι έχουν ‘χάσει το παιχνίδι’ σε νομικό και οικονομικό επίπεδο και χτυπάνε τους καταναλωτές ανελέητα, με παράνομο τρόπο, μέσω των εισπρακτικών εταιρειών: συνεχή τηλεφωνήματα, ψυχολογικός πόλεμος, τηλεφωνήματα στον χώρο εργασίας, τηλεφωνήματα σε τρίτα πρόσωπα (ηλικιωμένους γονείς, αδέλφια, χωριανούς κτλ), στους οποίους γνωστοποιούν παρανόμως προσωπικά δεδομένα, συκοφάντηση των νομικών συμβούλων των δανειοληπτών κτλ. Πρόσφατα ψηφίστηκε ο νόμος 4038/2012 με τον οποίο γίνεται προσπάθεια να περιοριστούν οι παράνομες πρακτικές των εισπρακτικών εταιρειών. Εμείς από τη μεριά μας δηλώνουμε ότι κηρύσσουμε τον πόλεμο στις παράνομες πρακτικές των εισπρακτικών εταιρειών και θα είμαστε δίπλα στον καταναλωτή και σε αυτό το ζήτημα.
Για τον λόγο αυτό, απευθύνουμε δημόσια πρόσκληση προς ειδικευμένους επιστήμονες, ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, να αναλάβουν εθελοντικά την ψυχολογική στήριξη των καταναλωτών που καθημερινά βάλλονται από τα τηλεφωνήματα των εισπρακτικών εταιρειών και έχουν οδηγηθεί σε τρομερά ψυχολογικά και οικογενειακά αδιέξοδα. Αναμένουμε την ανταπόκριση των συμπολιτών μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.