Σελίδες

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Το Ειρηνοδικείο Χανίων , ακύρωσε διαταγή πληρωμής υπερ του δανειολήπτη

Δικαίωση , βρήκε με την υπαρ. 44/2013  απόφαση  του Ειρηνοδικείου Χανίων, καταναλωτής ,  όπου το δικαστήριο  έκανε δεκτή την αίτηση ανακοπής που άσκησε ,  κατά διαταγής πληρωμής ,εκδοθήσα το 1994 και που του επιδόθηκε το 2012, εμπόρου  καταδικάζοντας τον  μάλιστα να καταβάλλει τα δικαστικά έξοδα του ανακόπτοντος.
  Επί του περιεχομένου της υπόθεσης,  πρόκειται για απαίτηση εμπόρου έναντι ιδιώτη, όπου ο έμπορος  ζήτησε την έκδοση διαταγής πληρωμής , εις βάρος του καταναλωτή, όμως Ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε τρία αλλά ... 18 χρόνια πέρασαν κι όμως η διαταγή πληρωμής ... δεν ξεχάστηκε! Ο Καταναλωτής , έλαβε στις 22 Νοεμβρίου 2012  ειδοποίηση, για  ΥΠΆΡΧΟΥΣΑ διαταγή πληρωμής που είχε εκδοθεί και δημοσιευτεί ... το 1994!
  Όπως ενημερώνει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών,  σύμφωνα  με τον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας "Η διαταγή πληρωμής επιδίδεται σε εκείνον κατά του οποίου στρέφεται μέσα σε προθεσμία δύο μηνών από την έκδοσή της. Αν η επίδοση δεν γίνει μέσα στην προθεσμία των δύο μηνών, η διαταγή πληρωμής παύει να ισχύει".
  Ο Καταναλωτής , δεχόμενος την διαταγή πληρωμής, δεν έμεινε αμέτοχος, άμεσα ζήτησε την ενημέρωση, καθοδήγηση της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, προέβη στην  κατάθεση ανακοπής μέσω του δικηγόρου των Χανίων, και "Ιδού η λύτρωση" ήρθε  με την  υπαρ. 44/2013 απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων, όπου ακύρωσε την διαταγή πληρωμής υπέρ του καταναλωτή , αλλά και ακόμα όρισε  για τον έμπορο (τον καθού) η ανακοπή, να καταβάλλει τα δικαστικά έξοδα του ανακόπτοντος στο ποσό των 250 Ευρώ.
΄Επειτα από αυτήν την νικηφόρο απόφαση, κατά διαταγή πληρωμής καταναλωτή,η Ένωση Καταναλωτών εφιστά την προσοχή των καταναλωτών, στους οποίους επιδίδεται "Διαταγή Πληρωμής",  να έρχονται άμεσα σε επαφή με την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (Νομικό Τμήμα), για  να παίρνουν ενημέρωση,  προστασία αλλά και σωστή καθοδήγηση "άμυνας"

Τέλος, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλεί κάθε καταναλωτή οφειλέτη και μη , όταν νομίζει ότι αδικείται, όταν  κάποιο  έγγραφο δικαστικό ,τραπεζικό ή άλλο του παραδίδεται με δικαστικό επιμελητή, να μη θορυβείται, να μη φοβάται, γιατί  κάποιοι ηθελημένα θέλουν να "σπείρουν" φόβο και ανασφάλεια σε καθένα από εμάς, μέσα στις δύσκολες μέρες που ο καθένας μας βιώνε,ι να τις κάνουν δυσκολότερες, και ακόμα χρησιμοποιούν για να μας προσβάλλουν και να μας εκθέσουν στο περίγυρο μας και για μια απλή ενημέρωση δικαστικό επιμελητή.

                                             Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
                                                                         Ιωάννα  Μελάκη                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.