Η βελτιωμένη έκδοση της ιστοσελίδας στοχεύει στη συλλογή και
επεξεργασία διασυνοριακών καταγγελιών στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και
είναι διαθέσιμη σε 8 γλώσσες (EN, GR, DE, JA, KO, PL, SP, TR).
Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν
μέσω της συγκεκριμένης ιστοσελίδας για τη διαδικασία επίλυσης διαφορών που
προκύπτουν από συναλλαγές τους στο διαδίκτυο σε οποιαδήποτε από τις 33
χώρες-μέλη του δικτύου (μέλη ICPEN). Οι καταγγελίες
αποθηκεύονται σε βάση δεδομένων στην οποία έχουν πρόσβαση οι αρμόδιες αρχές στην
εφαρμογή της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή, προκειμένου να
ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός επίλυσης διαφορών.
Με εκτίμηση,
Για τη Διεύθυνση Πολιτικής και Ενημέρωσης
Καταναλωτή
Κάλλια
Οικονόμου
Υπουργείο
Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Τουρισμού
Γενική
Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή
Γενική
Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς
Διεύθυνση
Πολιτικής και Ενημέρωσης Καταναλωτή
Τμήμα
Πολιτικής,
Θεσμικών σχέσεων και Διοικητικής Συνεργασίας
Τηλ: 213
1514546
Φαξ: 210
3829640
Email:oikonomou@efpolis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.