ΠΡΟΣ: Γενικό Γραμματέα Εμπορίου & Καταναλωτή
κ.Αντώνιο Παπαδεράκη
κ.Γενικέ,
Ουσίας ,τι παρατηρούνται στα φυλλάδια και στα τηλεοπτικά σποτ, των προσφορών σύμφωνα με τις καταγγελίες των καταναλωτών:
Στα προϊόντα που προωθούν αναγράφουν,
– Μόνο το ποσοστό έκπτωσης (πχ. -50%), δίχως να αναφέρεται καμία τιμή (ούτε η αρχική, αλλά ούτε και η τελική τιμή)
– Την τελική τιμή της προσφοράς, χωρίς να αναγράφεται η αρχική
– Την αρχική τιμή με μικρή γραμματοσειρά, ενώ αντιθέτως την τελική με πηχυαίους αριθμούς
– “Hχηρά» μηνύματα πχ. ΜΟΝΑΔΙΚΈΣ ΠΡΌΣΦΟΡΕΣ, SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΜΗΝ ΤΟ ΧΆΣΕΙΣ!, που δελεάζουν τον καταναλωτή χωρίς όμως να είναι εμφανής η προσφορά (αναγραφή τιμής πριν και μετά την προσφορά)
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η προσφορά δεν είναι εμφανής έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να διακρίνει το οικονομικό όφελος. Η παραπάνω πολιτική και πρακτική πολλών επιχειρήσεων σουπερμάρκετ, Όμιλοι σούπερ μάρκετ , είναι παραπλανητική, αθέμιτη και καταχρηστική.
κ.Γενικέ,
Ζητάμε την άμεση παρέμβαση σας, προς την Ομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, με συστάσεις συμμόρφωσης, για να σταματήσει επιτέλους η πολιτική παραπλάνησης των καταναλωτών, από μη "καθαρές" διαφημίσεις ,από ομίλους σούπερ μάρκετ, σε μια εποχή οικονομικής δυσκολίας του καταναλωτή και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των, να επιβάλλεται τα δέοντα, ως η υπάρχουσα νομοθεσία ορίζει.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.