ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 23-03-2017
Με αφορμή την συνάντηση της ΄Ενωσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος, με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και με θέμα συνάντησης," τα ανασφάλιστα οχήματα", η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,διαμαρτύρεται δημόσια, προς τους εμπλεκόμενους φορείς , αναφέροντας τους λόγους , που αποφεύγει ο καταναλωτής, να ασφαλίζει το όχημα του.
Στην διαμαρτυρία της αναφέρει:
Κύριοι,
Διαμαρτυρόμαστε δημόσια και έντονα ,για την πίεση που θέλετε να μας επιβάλλετε, ως καταναλωτές, για να ασφαλίσουμε το όχημα μας, χωρίς ουσίας να μας πείθετε ότι η προσέγγιση του θέματος από εσάς, ,δεν είναι καθαρά εισπρακτικός και όχι για την προστασία των συμφερόντων του καταναλωτή.
Για την ειλικρινή προσέγγιση του θέματος , αφού από την εν λόγω συνάντηση απουσιάζαμε , δεν εκπροσωπειθήκαμε ως καταναλωτές , αν και εμάς αφορούσε , δεν μας πείθετε.
Θα θέλαμε σαυτήν την συνάντηση , εκτός από εμάς να είχε κληθεί να συμμετάσχει και η ΄Ενωση Ασφαλιστικών Εταιρειών της Ελλάδος , για να σας απαντήσουμε ειλικρινά σε όλους εσάς, ότι κύριοι , στην υπάρχουσα νομοθεσία ,υπάρχει," έλλειμμα" σε πολλά σημεία των συμβάσεων των ασφαλιστικών εταιρειών , σημεία που δεν γίνονται κατανοητά από τον ασφαλισμένο καταναλωτή και αυτό πρέπει πρώτα να δείτε και όχι πως θα εφαρμόσετε το εισπρακτικό σύστημα , ΄"κυνηγώντας" τα ανασφάλιστα οχήματα.
Η Ερώτηση μας προς εσας είναι:Και για τα ασφαλισμένα οχήματα , ο καταναλωτής που ασφαλίζει το όχημα του, είναι γνώστης των όρων της σύμβασης;
Η ,ζητάτε ασφαλισμένα οχήματα , για να εισπράξει όλη η αλυσίδα ( ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, ασφαλιστική εταιρεία , Κράτος) το τίμημα, και τίποτα άλλο;
Ο θυμός μας, ως καταναλωτές, γεννιέται από την στιγμή που ενώ το όχημα μας ,είναι ασφαλισμένο, και τύχει να εμπλακεί σε τροχαίο συμβάν , και υποστεί υλικές ζημιές, από άλλο όχημα, χωρίς δική του υπαιτιότητα ,το παθόν όχημα, δεν απολαμβάνει καμία μέριμνα (κάλυψη).Η εποπτεύουσα Αρχή (Τράπεζα της Ελλάδος) ,δηλώνει αναρμόδια, η ασφαλιστική εταιρεία του ασφαλισμένου οχήματος, παραπέμπει το ζημιωθέν όχημα , στην ζημιούσα ασφαλιστική εταιρεία και η ζημιουσα ασφαλιστική εταιρεία ,στον εμπλεκόμενο στην ζημιά οδηγό του ασφαλισμένου από αυτήν οχήματος!!! Επομένως το παθών όχημα , καμία προστασία από πουθενά!!!
Ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δεν είμαστε θετικοί στο να κυκλοφοράνε ανασφάλιστα οχήματα, και να μην εφαρμόζονται οι διατάξεις του ν.4281/2016, είμαστε όμως θετικοί , στο ότι και η προστασία των οικονομικών συμφερόντων του καταναλωτή θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη,και να είναι προτεραιότητα σας, σε μια εποχή που καθημερινά πλήττονται αυτά, από την μνημονιακή συγκυρία , και όχι, η εφαρμογή μιας οποιανδήποτε εισπρακτικής πολιτικής.
Συμπερασματικά οφείλουμε να σας τονίσουμε τρις σημαντικούς λόγους , αποφυγής του καταναλωτή να ασφαλίζει το όχημα του
1)Η οικονομική ανέχεια
2)Η αδιαφορία των ασφαλιστικών εταιρειών, να συνδράμουν στα νόμιμα ,τα ασφαλισμένα από αυτές οχήματα, σε περίπτωση ατυχήματος
3)Η έλλειψη σωστής ενημέρωσης και καθοδήγησης του οδηγού οχήματος.
Τέλος, σας καλούμε ,ως Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,όλους εσας, Ενωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος, την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ,Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, Τράπεζα Ελλάδος , σε συνεργασία , πρωτίστως ,για την σωστή ενημέρωση και καθοδήγηση των υποχρέωσεων των ιδιοκτητών -οδηγών οχημάτων , για να συμβάλλετε να ασφαλιστούν τα ανασφάλιστα οχήματα και όχι σε ρόλο καθαρά ,¨εισπρακτικό"
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Με αφορμή την συνάντηση της ΄Ενωσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος, με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και με θέμα συνάντησης," τα ανασφάλιστα οχήματα", η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,διαμαρτύρεται δημόσια, προς τους εμπλεκόμενους φορείς , αναφέροντας τους λόγους , που αποφεύγει ο καταναλωτής, να ασφαλίζει το όχημα του.
Στην διαμαρτυρία της αναφέρει:
Κύριοι,
Διαμαρτυρόμαστε δημόσια και έντονα ,για την πίεση που θέλετε να μας επιβάλλετε, ως καταναλωτές, για να ασφαλίσουμε το όχημα μας, χωρίς ουσίας να μας πείθετε ότι η προσέγγιση του θέματος από εσάς, ,δεν είναι καθαρά εισπρακτικός και όχι για την προστασία των συμφερόντων του καταναλωτή.
Για την ειλικρινή προσέγγιση του θέματος , αφού από την εν λόγω συνάντηση απουσιάζαμε , δεν εκπροσωπειθήκαμε ως καταναλωτές , αν και εμάς αφορούσε , δεν μας πείθετε.
Θα θέλαμε σαυτήν την συνάντηση , εκτός από εμάς να είχε κληθεί να συμμετάσχει και η ΄Ενωση Ασφαλιστικών Εταιρειών της Ελλάδος , για να σας απαντήσουμε ειλικρινά σε όλους εσάς, ότι κύριοι , στην υπάρχουσα νομοθεσία ,υπάρχει," έλλειμμα" σε πολλά σημεία των συμβάσεων των ασφαλιστικών εταιρειών , σημεία που δεν γίνονται κατανοητά από τον ασφαλισμένο καταναλωτή και αυτό πρέπει πρώτα να δείτε και όχι πως θα εφαρμόσετε το εισπρακτικό σύστημα , ΄"κυνηγώντας" τα ανασφάλιστα οχήματα.
Η Ερώτηση μας προς εσας είναι:Και για τα ασφαλισμένα οχήματα , ο καταναλωτής που ασφαλίζει το όχημα του, είναι γνώστης των όρων της σύμβασης;
Η ,ζητάτε ασφαλισμένα οχήματα , για να εισπράξει όλη η αλυσίδα ( ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, ασφαλιστική εταιρεία , Κράτος) το τίμημα, και τίποτα άλλο;
Ο θυμός μας, ως καταναλωτές, γεννιέται από την στιγμή που ενώ το όχημα μας ,είναι ασφαλισμένο, και τύχει να εμπλακεί σε τροχαίο συμβάν , και υποστεί υλικές ζημιές, από άλλο όχημα, χωρίς δική του υπαιτιότητα ,το παθόν όχημα, δεν απολαμβάνει καμία μέριμνα (κάλυψη).Η εποπτεύουσα Αρχή (Τράπεζα της Ελλάδος) ,δηλώνει αναρμόδια, η ασφαλιστική εταιρεία του ασφαλισμένου οχήματος, παραπέμπει το ζημιωθέν όχημα , στην ζημιούσα ασφαλιστική εταιρεία και η ζημιουσα ασφαλιστική εταιρεία ,στον εμπλεκόμενο στην ζημιά οδηγό του ασφαλισμένου από αυτήν οχήματος!!! Επομένως το παθών όχημα , καμία προστασία από πουθενά!!!
Ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δεν είμαστε θετικοί στο να κυκλοφοράνε ανασφάλιστα οχήματα, και να μην εφαρμόζονται οι διατάξεις του ν.4281/2016, είμαστε όμως θετικοί , στο ότι και η προστασία των οικονομικών συμφερόντων του καταναλωτή θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη,και να είναι προτεραιότητα σας, σε μια εποχή που καθημερινά πλήττονται αυτά, από την μνημονιακή συγκυρία , και όχι, η εφαρμογή μιας οποιανδήποτε εισπρακτικής πολιτικής.
Συμπερασματικά οφείλουμε να σας τονίσουμε τρις σημαντικούς λόγους , αποφυγής του καταναλωτή να ασφαλίζει το όχημα του
1)Η οικονομική ανέχεια
2)Η αδιαφορία των ασφαλιστικών εταιρειών, να συνδράμουν στα νόμιμα ,τα ασφαλισμένα από αυτές οχήματα, σε περίπτωση ατυχήματος
3)Η έλλειψη σωστής ενημέρωσης και καθοδήγησης του οδηγού οχήματος.
Τέλος, σας καλούμε ,ως Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,όλους εσας, Ενωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος, την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ,Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, Τράπεζα Ελλάδος , σε συνεργασία , πρωτίστως ,για την σωστή ενημέρωση και καθοδήγηση των υποχρέωσεων των ιδιοκτητών -οδηγών οχημάτων , για να συμβάλλετε να ασφαλιστούν τα ανασφάλιστα οχήματα και όχι σε ρόλο καθαρά ,¨εισπρακτικό"
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.