Σελίδες

Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Ε.Π.Κ.Κρήτης "Προσοχή στα γυμναστήρια και Ινστιτούτα αδυνατίσματος, ενόψει καλοκαιριού"


ΔΕΛΤΊΟ  ΤΎΠΟΥ  21-05-2017

Καταναλωτή, μάθε τα δικαιώματα σου και διεκδίκησε τα, μη σου δημιουργούν την
 εντύπωση  ότι, από στιγμή που υπογράψαμε ένα συμβόλαιο, πρέπει να πληρώσουμε, είτε πάρουμε υπηρεσίες, είτε όχι. Είναι ψέμα!!!


  Με αφορμή την αγωνία κάποιων πολιτών - καταναλωτών, να αλλάξουν την φόρμα του σώματος τους, ενόψει καλοκαιριού και θαλασσινών αποδράσεων , και προκειμένου να αποφευχθούν οι καταγγελίες, προς την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εκ των υστέρω,για τα ινστιτούτα αδυνατίσματος και τα γυμναστήρια. η ΄Ενωση, εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στα εξής:










:

A) Κάνουμε έρευνα αγοράς
Β)Δεν υπογράφουμε συμβόλαια , χωρίς να μελετήσουμε τους όρους της σύμβασης προσεχτικά Αν αλλάξουμε γνώμη, είτε πριν αρχίσουμε τις επισκέψεις είτε μετά, τις περισσότερες φορές, αντιμετωπίζουμε την άρνηση της επιχείρησης να ακυρώσει ή να διακόψει το συμβόλαιο. Μας δημιουργούν την εντύπωση ότι, από στιγμή που υπογράψαμε ένα συμβόλαιο, πρέπει να πληρώσουμε, είτε πάρουμε υπηρεσίες, είτε όχι. Και, όμως, αυτό είναι ψέμα.

Επειδή το καλοκαίρι έφτασε, οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουμε: 
Σύμφωνα με την 29-10-2007, Υπουργική Απόφαση, Ζ1-1262 έχουμε τα παρακάτω δικαιώματα:
  1. Στη σύμβαση, η οποία υπογράφεται, ανάμεσα στις μονάδες αδυνατίσματος, στα γυμναστήρια και στους Καταναλωτές, πρέπει να αναγράφεται το όνομα, η επωνυμία, ο διακριτικός τίτλος, η πλήρης διεύθυνση, ο Α.Φ.Μ., η αρμόδια Δ.Ο.Υ., ο αριθμός μητρώου της επιχείρησης, το όνομα αυτού, που υπογράφει τη σύμβαση, από την πλευρά της επιχείρησης, ο αριθμός αδείας λειτουργίας της επιχείρησης, η χρονολογία και ο τόπος κατάρτισης της σύμβασης, η αναλυτική περιγραφή των υπηρεσιών, ο αριθμός και η διάρκεια των συνεδριών, οι δωρεάν υπηρεσίες, ο χρόνος παροχής των υπηρεσιών, η ολική επιβάρυνση του καταναλωτή, με ανάλυση της αξίας κάθε υπηρεσίας, οι όροι πληρωμής και το δικαίωμα υπαναχώρησης. Η σύμβαση πρέπει να συνοδεύεται, από έντυπο υπαναχώρησης.
  2. Ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει, αναιτιολόγητα, εντός 30 ημερών, με την αποστολή γραπτής δήλωσης, προς την επιχείρηση.
  3. Ο καταναλωτής δικαιούται, οποιαδήποτε στιγμή, κατά τη διάρκεια της σύμβασης, να καταγγείλει τη σύμβαση. Στην περίπτωση αυτή, γίνεται εκκαθάριση των υπηρεσιών, που παρασχέθηκαν και αυτών, που υπολείπονται. Επίσης, η επιχείρηση δικαιούται να παρακρατήσει ένα ποσό μέχρι 2,5% του υπολοίπου της σύμβασης, πέραν του ποσού, που αντιστοιχεί, στις ήδη παρασχεθείσες υπηρεσίες. 
  4. Τυχόν εκπτώσεις, που συμφωνήθηκαν, κατά τη σύναψη της σύμβασης, εξακολουθούν να ισχύουν και στην περίπτωση της καταγγελίας και διακοπής της σύμβασης. 
  5. Απαγορεύεται η είσπραξη οποιαδήποτε προκαταβολής, που υπερβαίνει το 2,5% του συνολικού ποσού της σύμβασης, πριν αρχίσει η εκτέλεση της σύμβασης. 
  6. Εάν η πληρωμή της επιχείρησης γίνεται, με πίστωση, που χορηγείται, από Τράπεζα, η υπαναχώρηση ή η καταγγελία της σύμβασης συνεπάγεται διακοπή πληρωμών, για το μέρος των υπηρεσιών, που δεν παρασχέθηκε.
  7. Η επιχείρηση έχει υποχρέωση να επιστρέψει, εντός των 30 ημερών, τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά ή να απαλλάξει τον Καταναλωτή, από τα ποσά, που αναλογούν, στο υπόλοιπο της σύμβασης.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλεί:
  • Τους καταναλωτές, να μην παρασυρόμαστε, από τις προσφορές.
  • Τους καταναλωτές, να μην αποδεχόμαστε παραβίαση του νόμου και των δικαιωμάτων μας και να καταγγέλλουμε τις περιπτώσεις – αυτές. 
  • Την Πολιτεία να εποπτεύει την αγορά, να συνεχίσει να επιβάλλει κυρώσεις, ακόμα και κλείσιμο επιχειρήσεων, να δημοσιοποιεί τα ονόματα των ινστιτούτων, που παρανομούν, ώστε να προστατεύονται οι καταναλωτές.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,  στα τηλ. 2821092306. 28210 92666 ή στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.