Με αφορμή την εξαγγελία του νέου "
χαρατσιού"στους χρήστες κινητής τηλεφωνίας (IPHONE) που είδε το φως της δημοσιότητας, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, φανερά δυσαρεστημένη , απαντάει με Δελτίο Τύπου μεταφέροντας τα παράπονα και τις καταγγελίες των καταναλωτών, χρηστών της τηλεφωνίας και ζητάει την άμεση παρέμβαση της πολιτείας.
Οι καταγγελίες των καταναλωτών αναφέρονται σε
- Ελλιπείς υπηρεσίες.
- Ελλιπή και αόριστη προφορική ενημέρωση των υποψηφίων πελατών σχετικά με τους όρους και τις χρεώσεις των εταιρειών.
- Παράνομες χρεώσεις στους λογαριασμούς.,χωρίς ενημέρωση και προειδοποίηση
- Έναρξη- Ανανέωση - συμβολαίου με έκδοση μηνιαίου λογαριασμού σε λιγότερο από δέκα ημέρες από την έναρξη της σύνδεσης.
- Ασάφειες, αοριστίες και γενικά καταχρηστικούς όρους στις συμβάσεις.
- Τηλεφωνικές προσφορές και τηλεφωνικά συμβόλαια για την αλλαγή παρόχου με απόκρυψη της χρέωσης τελών σύνδεσης ή τελών διακοπής συμβολαίου.(πέναλτι)
- Αργοπορημένη ανταπόκριση ή και άρνηση σε αίτημα έκδοσης αναλυτικής κατάστασης οφειλών
- Επανειλημμένες τηλεφωνικές οχλήσεις για ενημέρωση προσφορών σε ώρες κοινής ησυχίας.
-Μη προστασία εισαγωγής τετραψήφιων μηνυμάτων
-Παραπλάνηση ύπαρξης δικτύου σύνδεσης
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ζητάει την άμεση παρέμβαση της Πολιτείας. και ζητάει την Προστασία των Καταναλωτών καλώντας την Πολιτεία να εφαρμόσει μέτρα και κανόνες για την Προστασία τους και όχι να σχεδιάζει τρόπο να επιβαρύνει την ψυχική και οικονομική υπόσταση των καταναλωτών .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.