ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τέλος στην αγωνία και στην δυσαρέσκεια σε ένα σωρό καταχρηστικότητες, ες βάρος των καταναλωτών χρηστών τηλεφωνίας και ίντερνετ, βάζει η εφαρμογή της ισχύος του δεύτερου μέρους του Κανονισμού, της ΕΕΤΤ,από την 1η Οκτωβρίου 2018,
Επειδή στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καθημερινά, δεχόμαστε πληθώρα καταγγελιών και παράπονα από καταναλωτές, για εταιρείες παροχής υπηρεσιών τηλεπικοινωνίας. και επειδή κάθε καταναλωτής, θα πρέπει να είναι ενήμερος για τα δικαιώματά του και να μη διστάζει να τα διεκδικεί, με κάθε μέσο, και να τα καταγγέλλει, κάθε φορά που αυτά κινδυνεύουν από μη νόμιμες πρακτικές των εταιρειών, οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι από την 1η Οκτωβρίου 2018, τίθενται σε σε ισχύ σημαντικές αλλαγές, σύμφωνα με τς ρυθμίσεις του Κανονισμού, της ΕΕΤΤ
Τα βασικά σημεία που προβλέπονται στη συγκεκριμένη δέσμη ρυθμίσεων του Κανονισμού ,είναι τα εξής:
α)Πληρέστερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους:
-η ημερομηνία υπογραφής για συμβάσεις αορίστου χρόνου και σε περίπτωση σύμβασης ορισμένου χρόνου, η χρονική διάρκεια της
-η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου
-εάν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης και η δυνατότητα επιλογής άμεσης εξυπηρέτησης της αίτησης με απώλεια του ανωτέρω δικαιώματος
-ο ορισμός ή μη ανώτατου ορίου χρέωσης, από λίστα επιλογών που ορίζει ο πάροχος, πέραν του οποίου πραγματοποιείται φραγή
-η δυνατότητα επιλογής μη εμφάνισης του αριθμού σε τηλεφωνικούς καταλόγους
β)Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης:
Σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή του τιμολογίου των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον πάροχο, ο συνδρομητής διαθέτει πλέον μεγαλύτερο διάστημα καταγγελίας της σύμβασης. Υπενθυμίζουμε ότι ο πάροχος υποχρεούται να τον ενημερώσει σχετικά 1 μήνα πριν την έναρξη ισχύος των νέων όρων ή του νέου τιμολογίου.
-γ)Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας σύμβασης αορίστου χρόνου ή σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας.
Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.
δ)Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγράμματος: Ο πάροχος υποχρεούται να ενημερώνει τον συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας σε περίπτωση υπέρβασης του 80% της κατανάλωσης του οικονομικού του προγράμματος ή πακέτων προπληρωμένων υπηρεσιών (χρόνου ομιλίας, SMS και MB) για κάθε μία υπηρεσία που περιλαμβάνεται σ’ αυτό. Ειδικά για την κατανάλωση όγκου δεδομένων (MB) η ενημέρωση προς τον συνδρομητή πρέπει να γίνεται και σε περίπτωση υπέρβασης του 100% του οικονομικού του προγράμματος ή πακέτων προπληρωμένων υπηρεσιών
ε)Περισσότερες δυνατότητες στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης: Ο συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας (fax) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή.
ζ)Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών: Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να καλεί χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών του παρόχου του προκειμένου να επιλύσει το πρόβλημά του.
Τέλος, ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δηλώνουμε ικανοποίηση για τις νέες ρυθμίσεις , για τα δικαιώματα των καταναλωτών, και καλούμε τους καταναλωτές που νοιώθουν ότι παραβιάζονται οι παραπάνω διατάξεις της ΕΕΤΤ , να απευθύνονται στα τηλέφωνα της ΄Ενωσης 2821092306,282109266 κααι 2842020140 και να το καταγγέλλουν
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Τέλος στην αγωνία και στην δυσαρέσκεια σε ένα σωρό καταχρηστικότητες, ες βάρος των καταναλωτών χρηστών τηλεφωνίας και ίντερνετ, βάζει η εφαρμογή της ισχύος του δεύτερου μέρους του Κανονισμού, της ΕΕΤΤ,από την 1η Οκτωβρίου 2018,
Επειδή στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καθημερινά, δεχόμαστε πληθώρα καταγγελιών και παράπονα από καταναλωτές, για εταιρείες παροχής υπηρεσιών τηλεπικοινωνίας. και επειδή κάθε καταναλωτής, θα πρέπει να είναι ενήμερος για τα δικαιώματά του και να μη διστάζει να τα διεκδικεί, με κάθε μέσο, και να τα καταγγέλλει, κάθε φορά που αυτά κινδυνεύουν από μη νόμιμες πρακτικές των εταιρειών, οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι από την 1η Οκτωβρίου 2018, τίθενται σε σε ισχύ σημαντικές αλλαγές, σύμφωνα με τς ρυθμίσεις του Κανονισμού, της ΕΕΤΤ
Τα βασικά σημεία που προβλέπονται στη συγκεκριμένη δέσμη ρυθμίσεων του Κανονισμού ,είναι τα εξής:
α)Πληρέστερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους:
-η ημερομηνία υπογραφής για συμβάσεις αορίστου χρόνου και σε περίπτωση σύμβασης ορισμένου χρόνου, η χρονική διάρκεια της
-η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου
-εάν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης και η δυνατότητα επιλογής άμεσης εξυπηρέτησης της αίτησης με απώλεια του ανωτέρω δικαιώματος
-ο ορισμός ή μη ανώτατου ορίου χρέωσης, από λίστα επιλογών που ορίζει ο πάροχος, πέραν του οποίου πραγματοποιείται φραγή
-η δυνατότητα επιλογής μη εμφάνισης του αριθμού σε τηλεφωνικούς καταλόγους
β)Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης:
Σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή του τιμολογίου των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον πάροχο, ο συνδρομητής διαθέτει πλέον μεγαλύτερο διάστημα καταγγελίας της σύμβασης. Υπενθυμίζουμε ότι ο πάροχος υποχρεούται να τον ενημερώσει σχετικά 1 μήνα πριν την έναρξη ισχύος των νέων όρων ή του νέου τιμολογίου.
-γ)Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας σύμβασης αορίστου χρόνου ή σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας.
Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.
δ)Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγράμματος: Ο πάροχος υποχρεούται να ενημερώνει τον συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας σε περίπτωση υπέρβασης του 80% της κατανάλωσης του οικονομικού του προγράμματος ή πακέτων προπληρωμένων υπηρεσιών (χρόνου ομιλίας, SMS και MB) για κάθε μία υπηρεσία που περιλαμβάνεται σ’ αυτό. Ειδικά για την κατανάλωση όγκου δεδομένων (MB) η ενημέρωση προς τον συνδρομητή πρέπει να γίνεται και σε περίπτωση υπέρβασης του 100% του οικονομικού του προγράμματος ή πακέτων προπληρωμένων υπηρεσιών
ε)Περισσότερες δυνατότητες στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης: Ο συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας (fax) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή.
ζ)Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών: Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να καλεί χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών του παρόχου του προκειμένου να επιλύσει το πρόβλημά του.
Τέλος, ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δηλώνουμε ικανοποίηση για τις νέες ρυθμίσεις , για τα δικαιώματα των καταναλωτών, και καλούμε τους καταναλωτές που νοιώθουν ότι παραβιάζονται οι παραπάνω διατάξεις της ΕΕΤΤ , να απευθύνονται στα τηλέφωνα της ΄Ενωσης 2821092306,282109266 κααι 2842020140 και να το καταγγέλλουν
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.