|
Θα θέλαμε να σας αναφέρουμε την κακή διαχειριστική συμπεριφορά του
υπάλληλου σας, ............... ,που εργάζεται στο
υποκατάστημά σας στα Χανιά και στην οδό Σκαλίδη 24, κατά του
Αντιπροέδρου της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κ.Γεωργίου
Παπαλά ,παρουσία καταναλωτών και υπαλλήλων σας ,που έλαβε χώρα στις
10-01-2019 και ώρα 12 μ, στο υποκατάστημά σας Σκαλίδη 24, Χανιά.
΄Οπως, αναφέρει ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης ,στην αναφορά του ,που
υπέβαλλε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΄Ενωσης, επισκέφθηκε το
υποκατάστημα της Εταιρείας σας, συνοδεύοντας καταναλώτρια πελάτη του
καταστήματος σας, προκειμένου να λύσει εξωδικαστικά , μία καταναλωτική
διαφορά,( όπως προβλέπεται από την θεσμική του ιδιότητα).
Αφού
δήλωσε την ιδιότητα του και τον σκοπό της επισκέψεως του, ζήτησε να
έλθει σε επαφή με τον υπεύθυνο του καταστήματος για την συζήτηση της
καταναλωτικής διαφοράς.
Ειδοποιήθηκε ο υπεύθυνος του
καταστήματος ,από σχετικό συνεργάτη του , για την επίσκεψη του
Αντιπροέδρου της ΄Ενωσης και ο αναφερόμενος υπεύθυνος, δεν παρουσιάστηκε
χαλαρά, ως η θέση του υπευθύνου της επιχείρησης αρμόζει και του
επιβάλλει , αλλά σαν "μαινόμενος ταύρος" κραυγάζοντας εκφοβιστικά, προς το μέρος του Αντιπροέδρου , με αποτέλεσμα ο Αντιπρόεδρος να ζητήσει την βοήθεια της Αστυνομίας.
Επειδή, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, είναι ο αρμόδιος
Πιστοποιημένος Φορέας, από την ισχύουσα Νομοθεσία ,για την διαχείριση
των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την Προστασία των , αλλά και η
φιλική και εξωδικαστική διαμεσολάβηση, για την λύση των τυχόν
καταναλωτικών διαφορών, ζητάμε να επιληφθείτε του θέματος, καθώς δεν
τιμούν και κοσμούν, τέτοιοι εκπρόσωποι την επιχείρησή σας, μία
επιχείρηση , η οποία φιλοξενείται από την τοπική κοινωνία χωρίς
"παρατράγουδα"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.