Σελίδες

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Θέμα: Απαράδεκτες και αδικαιολόγητα υψηλές οι χρεώσεις τραπεζών για απλές διεκπεραιωτικές διαδικασίες, μεγάλη επιβάρυνση καταναλωτών με τη χρήση των χρεωστικών και πιστωτικών καρτών.

Η ΄Ενωση Προστασίας  Καταναλωτών Κρήτης, αρκετά προβληματισμένη , έστειλε  επιστολή  διαμαρτυρίας ,προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Χ. Σταϊκούρα,  για τις υψηλές χρεώσεις  κατά την διαδικασία ανάληψης μετρητών μέσω ΑΤΜ , στις διάφορες Τράπεζες. μέσω του διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ, αλλά και για τις χρεώσεις σε απλές διεκπεραιωτικές διαδικασίες καθώς και την επιβάρυνση των καταναλωτών ,με τη χρήση των πιστωτικών καρτών.
Το πλήρες κείμενο της διαμαρτυρίας έχει ως εξής:
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΚΕ

Προς : Υπουργό Οικονομικών κ. Χ. Σταϊκούρα


κ.Υπουργέ,

Διαμαρτυρόμαστε  έντονα  με την παρούσα, ως Φορέας που εκπροσωπούμε χιλιάδες καταναλωτές , για   τις υψηλές επιβαρύνσεις στην ανάληψη μετρητών,από ΑΤΜ μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ, δηλαδή από  ανάληψη  από διαφορετική τράπεζα ,από αυτή που ο κάτοχος του λογαριασμού είχε τον λογαριασμό του,  όπου γίνεται πλέον παρακράτηση εξόδων 2,5 ή 3 ευρώ! Δηλαδή για το ποσό των 20 ευρώ το οποίο είναι το μικρότερο ποσό που κάποιος μπορεί να κάνει ανάληψη από ΑΤΜ μέσω του διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ, η χρέωση ανέρχεται στο 12,5% του ποσού που έκανε ανάληψη.
 Το  φαινόμενο παίρνει μεγάλες διαστάσεις ειδικά τώρα, που η έλλειψη φοιτητικής στέγης, και οι φοιτητές, αναγκάζονται να αναζητήσουν  αυτή, έξω από τις αστικές περιοχές . στις οποίες συνήθως λειτουργεί μόνο ένα τραπεζικό κατάστημα με ΑΤΜ, 

κ.Υπουργέ,

  Κάλεσμα από την Κυβέρνηση γίνεται στους  καταναλωτές καταθέτες,  να  φέρουν τις καταθέσεις τους και τους λογαριασμούς μισθοδοσίας και συνταξιοδότησης  στις τράπεζες ,για την ισορροπία της οικονομίας της Χώρας και του τραπεζικού συστήματος,  
Την ίδια στιγμή οι καταθέτες βλέπουν τα επιτόκια των καταθέσεών τους να είναι σχεδόν μηδενικά ,ενώ σε μερικές περιπτώσεις το άνοιγμα ακόμα και η διατήρηση ενός κοινού λογαριασμού μισθοδοσίας, όπου κατατίθεται η μισθοδοσία των πολιτών έχει επιβάρυνση, δηλαδή αρνητική απόδοση! 
Με δεδομένη την χρήση της νέας τεχνολογίας και την απουσία ενδιάμεσων στις αυτοματοποιημένες αυτές συναλλαγές, παραμένει αδικαιολόγητο το κόστος των συναλλαγών που επιβαρύνει τους καταναλωτές. Ειδικά για τους νέους το γεγονός αυτό παραμένει ανεξήγητο αφού γνωρίζουν ότι η διαδικασία αυτή ολοκληρώνεται με απλή ηλεκτρονική μεταφορά κάποιων bits,

κ.Υπουργέ ,
  Επειδή η Χώρα μας , μόλις βγήκε από την οικονομική  κρίση, που την "μάστιζε" οκτώ ολόκληρα χρόνια και οι καταναλωτές στερήθηκαν την αγορά γενικότερα, θα ήταν δικαίωση γιαυτούς, να ανακουφιστούν από αυτές τις  τραπεζικές χρεώσεις, που μειώνουν αισθητά το εισόδημά τους και δεν συμβάλλουν στην ατομική, οικογενειακή, αλλά και στην γενικότερη Ανάπτυξη που η Κυβέρνηση σας ευαγγελίζεται


                 Με Εκτίμηση 

  Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης


              Ιωάννα Μελάκη




 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.