Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού (Ε. Φ. Δ.) ,λύνουν διαφορές, εξωδικαστικά ,μεταξύ προμηθευτών , εμπόρων και καταναλωτών, δεν έχουν επιβάρυνση κόστους και αποφεύγεται για την λύση αυτών, τα δικαστήρια.
Τα πλεονεκτήματα αυτών συνοπτικά είναι:
-Άμεση επίλυση της προκύπτουσας καταναλωτικής διαφοράς
-Αποφυγή δικαστικών εξόδων
-Φιλικό κλίμα
Οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, συστήνονται από την εκάστη Αντιπεριφερεια στην
έδρα κάθε Νομού, είναι τριμελής και συνιστάται :
α) από εκπρόσωπο, του Δικηγορικού Συλλόγου
β)από εκπρόσωπο της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
γ)από εκπρόσωπο του Επιμελητηρίου
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συμμετέχει σε δύο Επιτροπές , στο Ν. Χανίων και Ρεθύμνου.
Πολλά θέματα Καταναλωτικών διαφορών ,λύνονται άμεσα σε επίπεδο Ένωσης Καταναλωτών. Πολλοί επαγγελματίες δέχονται την υπαναχώρηση και αντικατάσταση των προϊόντων και την αντίστροφη πώλησης με την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές
Οφείλουμε δε να επισημάνουμε από την μέχρι σήμερα εμπειρία μας ότι," μεγάλο τοίχος " υψώνουν οι Πολυεθνικές Εταιρείες ,οι οποίες δεν δέχονται την φιλική διευθέτηση των καταναλωτικών θεμάτων ,με αποτέλεσμα όλες οι υποθέσεις να οδηγούνται στην Εισαγγελική Αρχή.είτε στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520)
Έπειτα από τα παραπάνω, ή Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης καλεί τους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από αγορά καταναλωτικων προϊόντων, να απευθύνονται στην Ένωση για ενημέρωση και διευθέτηση οποιοδήποτε προβλήματος, από την αγορά προϊόντος
Η Πρόεδρος της Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Χάρτης με πρωτεύουσες νομών Είναι πολύ σημαντική η συνδρομή των επιτροπών σε θέματα Καταναλωτικών διαφορών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.