Σελίδες

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "10 χρόνια αναμονής και υπομονής από τους ζημιωθέντες των ασφαλιστικών εταιρειών




 ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ 13-11-2019

 

 Με αφορμή την αγωνία και τα ερωτήματα των πρώην ασφαλισμένων,των εταιρειών,Ασπίς Πρόνοια & Comercial value ,πότε θα τους γίνει η καταβολή της αποζημίωσης τους, από την εκκαθαρίζουσα Αρχή, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, σε σχετική ανακοίνωσή της   αναφέρεται στο απαντητικό έγγραφο της Αρχής, ότι η εκκαθαρίστρια Αρχή. κάνει τις δέουσες κινήσεις (έχει προβεί σε πλειστηριασμό  κινητών και ακινήτων) περιουσιακών στοιχείων της Ασπίδας, προκειμένου να βρεθούν χρήματα για να καλύψει  τις ανάγκες αποζημίωσης και οι οποίες θα καλυφθούν με σειρά προτεραιότητας ,όπως ο σχετικός πίνακας των δικαιούχων αποζημίωσης και οι δικαστικές αποφάσεις ορίζουν.

Στην ανακοίνωση της ακόμα η ΄Ενωση των Καταναλωτών, τονίζει: "Διαχρονικό το θέμα  της αποζημίωσης  των πρώην ασφαλισμένων  των εταιρειών, Ασπίς Πρόνοια & Comercial value, δεκάδες χιλιάδες  `ασφαλισμένοι οι οποίοι αναγκάστηκαν να (δια) συρθούν  στις δικαστικές αίθουσες και να υποστούν εξουθενωτικές ψυχολογικές και οικονομικές συνέπειες διεκδικώντας το αυτονόητο δίκιο τους. Πολιτική η απόφαση για  τo κλείσιμό των εταιρειών , πολιτική υπήρξε και η  απόφαση αποζημίωσης των ασφαλισμένων, αλλά ποίοι αποζημιώθηκαν και με ποιο ποσό; Εύλογα τα ερωτήματα αλλά και εύλογη η αγανάχτηση τόσο των ίδιων των θιγμένων καταναλωτών ,όσων και των συλογικοτήτων που τους στηρίζουν.
 Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, υποστηρίζει πως η νέα κυβέρνηση οφείλει να δώσει λύση εδώ και τώρα, σε ένα πρόβλημα ,που το γνωρίζει πολύ καλά, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην αναβάθμιση του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης ο οποίος έχει ταλαιπωρηθεί αφάνταστα από αυτό το ζήτημα.Η νέα Κυβέρνηση , γνωρίζει ότι .οφείλει μία ευνομούμενη πολιτεία να αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη ευαισθησία τέτοια περιστατικά, διότι αφενός μεν αφορούν ανθρώπινες ζωές, κρίσιμα ζητήματα υγείας,  περιουσιακά στοιχεία κλπ  αφετέρου δε ,έχει τον πλήρη έλεγχο και την εποπτεία του τόσο ευαίσθητου αυτού κλάδου, οπότε φέρει την νομική και ηθική ευθύνη της άμεσης αποκατάστασης των ζημιωθέντων, γιαυτό πρέπει να ενεργήσει άμεσα και συντονισμένα, καθώς έχουν περάσει 10 χρόνια, και οι άνθρωποι ζουν την επελπισία.

  Τέλος, ενημερώνουμε τους ζημιωθέντες, ότι η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, παρακολουθεί το θέμα από κοντά και το μόνο που χρειάζεται είναι η δέουσα υπομονή.

 

   ΗΠρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

 

                Ιωάννα Μελάκη


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.