Σελίδες

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2021

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Καταναλωτές, λύστε τις διαφορές σας , με τους προμηθευτές σας, με την διαμεσολάβηση ,της Επιτροπής Φιλικού Διακανονισμού.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 4-11-2021 Επειδή, τα προβλήματα στην αγορά , συνεχώς αυξάνονται ,λόγω των αυξήσεων των τιμών,σε προιόντα και υπηρεσίες (ακρίβεια) και προκύπτουν διαφορές μεταξύ καταναλωτών και εμπόρων - προμηθευτών και επειδή πολλές φορές , η προσφυγή μας στην Δικαιοσύνη είναι οικονομικά ασύμφορή και φέρει και ψυχολογική επιβάρυνση δεν είναι λόγος να στερούμαστε των δικαιωμάτων μας , αλλά και να φορτωνόμαστε με θυμό .για τυχόν αδικία , παραπλάνηση , κερδοσκοπία , καιροσκοπία και δόλο ,στις συναλλαγές μας. Επ αυτών ,η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , σε σχετική ανακοίνωση της, προτείνει την προσφυγή ,των καταναλωτών , στην Εξωδικαστικη διαμεσολάβηση, μέσω των θεσμοθετημένων φορέων , χωρίς κανένα κόστος (ΔΩΡΕΑΝ) Δηλαδή, υπάρχει Λύση, στα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν ,μεταξύ καταναλωτών και εμπόρων - επιχειρηματιών , δίνουν επίσημοι φορείς, όπως ο Συνήγορος του Καταναλωτή , οι Πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών, και οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού . που λειτουργούν στις Περιφερειακές Ενότητες της Χώρας. Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συμμετέχει με εκπροσώπους της, στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού Π.Ε Χανίων και Ρεθύμνου. και οφείλει να σας ενημερώσει ότι και οι δύο Επιτροπές είναι ενεργές και δέχονται τα αιτήματα σας , είτε μέσω της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , είτε απευθείας. απεξεργάζονται το περιεχόμενο τους και δίνουν την δέουσα λύση με φιλικο΄διακανονισμό, για αμφοτέρα τους αντιφωνούντες. Για ενημέρωση στα τηλ 2821092306,2821092666 email epkxan@gmail.com ,
στις Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.