Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Σελίδες
▼
Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022
Παγκόσμια ημέρα Καταναλωτή η. 15 Μαρτιου
Την φετινή ημέρα Καταναλωτή, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, την αφιερώνει στον "πόλεμο " με την ακρίβεια και στην αδιαφορία του Κράτους ,να στηρίξει τα δικαιώματα του, μέσω των Εθνικών Ενώσεων Καταναλωτών
Η15 Μαρτίου, έχει καθιερωθεί, ως Παγκόσμια ημέρα του Καταναλωτή, αλλά φέτος, η 15 Mαρτίου, θα είναι μία μέρα ξεχωριστή , φορτωμένη με περισσότερο άγχος και ανησυχία για τον ΄Ελληνα καταναλωτή ,ο οποίος αφού έδωσε την δεκαετή μάχη της οικονομικής κρίσης, ήρθε αντιμέτωπος να υπερασπιστεί το υπέρτατο αγαθό ,την ίδια του την ζωή, με τον covit 19 και σήμερα καλείται να αντιμετωπίσει με την Ενεργειακή Κρίση, τον "πόλεμο "της ακρίβειας ,σε σημαντικά είδη βιοτικής ανάγκης και υπηρεσιών.
Ο Καταναλωτής σήμερα , "χτυπιέται" από παντού , και οι Ενώσεις των καταναλωτών , δεν έχουν την δυναμική που χρειάζονται για να τον στηρίξουν, καθώς η λειτουργία τους στηρίζεται σε εθελοντική βάση, και τα λειτουργικά τους έξοδα από το πτωχό βαλάντιο του ίδιου του Καταναλωτή, του καταναλωτή που αδυνατεί να καταβάλει την ισχνή συνδρομή του. Η Πολιτεία αδιάφορη... οι Περιφερειακές και Τοπικές Αυτοδιοικήσεις στο ίδιο έργο θεατές και αδιάφοροι..
Όμως, ο καταναλωτής έχει δικαιώματα...
Δικαίωμα, σε συμβάσεις χωρίς καταχρηστικούς όρους.
Δικαίωμα, σε πλήρη και σαφή ενημέρωση.
Δικαίωμα, σε αναιτιολόγητη υπαναχώρηση εντός 14 ημερών, στις συμβάσεις που συνάπτονται από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος.
Δικαίωμα ,σε παροχή οδηγιών χρήσης και τεχνικής υποστήριξης.
Δικαίωμα, σε ασφαλή προϊόντα.
Δικαίωμα, σε αληθείς και αξιόπιστες διαφημίσεις.
Τα παραπάνω είναι ορισμένα μόνο από τα δικαιώματα των καταναλωτών που έχουν άμεσο αντίκτυπο στην καθημερινή τους ζωή. Η βελτίωση της ενημέρωσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους ,σε συνδυασμό με την επιβολή των κανόνων, για την προστασία τους, ενισχύουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών κατά την διενέργεια των συναλλαγών τους.
Η προάσπιση των δικαιωμάτων και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών αποτελεί στρατηγικό σκοπό της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η οποία για το έτος 2022 είναι αφιερωμένη στον "πόλεμο " με την ακρίβεια και στην αδιαφορία του Κράτους ,να στηρίξει τα δικαιώματα του, μέσω των Εθνικών Ενώσεων Καταναλωτών.
Οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται τηλεφωνικά για τα δικαιώματά τους από τη Γραμμή Καταναλωτή 1520 ,Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης 2821092306 και όταν διαπιστώνουν παραβάσεις των δικαιωμάτων τους να αποστέλλουν τις καταγγελίες τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση epkxan@gmail.com, ή μέσω της φόρμας καταγγελιών στο http://enosikatanaloton.blogspot.com/
Με αφορμή την Ημέρα Καταναλωτή, η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κ.Ιωάννα Μελάκη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
« Η προάσπιση των δικαιωμάτων του Καταναλωτή, αποτελεί μια καθημερινή μάχη για την ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,
Πολύτιμοι συμπαραστάτες σε αυτό το έργο, το οποίο είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, στην ψηφιακή εποχή, που ζούμε ΘΕΣΜΙΚΆ ,είναι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, το Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτή και Αγοράς , η Ε.Ε.Τ.Τ,
Η η ημέρα του καταναλωτή,υπενθυμίζει σε όλους μας το χρέος που έχουμε για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς , του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης».
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.