Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Σελίδες
▼
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022
Νέο!!! Επανασύνδεση ηλεκτρικής παροχής από την ΔΕΗ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ
Νέο!!!
Επανασύνδεση ηλεκτρικής παροχής από την ΔΕΗ
Ανακοίνωση 24-11-2022
Σημαντική υπήρξε η παρέμβαση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτων Κρήτης, σε καταγγελία καταναλώτριας, για διακοπή οικιακού ρεύματος, την προηγούμενη Παρασκευή
Επί του θέματος
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτων Κρήτης μόλις έλαβε την τηλεφωνική καταγγελία καταναλώτριας μέλους της, για την διακοπή του ρεύματος του σπιτιού της, η Ένωση έδρασε άμεσα και με έγγραφο της, το οποίο έστειλε με email, κάλεσε τόσο τον πάροχο (ΔΕΗ) όσο και την ΔΕΔΔΗΕ, στην επανεσυνδενση του ηλεκτρονικού ρεύματος, κοινοποιώντας το έγγραφο στις αρμόδιες αρχές, τονιζοντας την μη νόμιμη ενέργεια της διακοπής.
Μετά από την παρέμβαση της Ένωσης, η επανασύνδεση πραγματοποιήθηκε άμεσα Δείτε λιγότερα
ΜΕ ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. 33506 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
Αναφερόμενοι στην ανωτέρω σχετική επιστολή , σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα όσον αφορά στα ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του ΔΕΔΔΗΕ :
Η Υπηρεσία μας ενεργεί σύμφωνα με τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις της , όπως προκύπτουν από το ισχύον νομικό και ρυθμιστικό πλαίσιο που διέπει την λειτουργία της , Ν4001/2011, τον Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β΄4737/2020) και τον Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Πελάτες (ΦΕΚ Β΄ 832/2013).
Στα πλαίσια αυτά λαμβάνει και υλοποιεί αιτήματα των Προμηθευτών Ηλεκτρικής Ενέργειας συστημικά και κατ’ απαίτησή τους – κατά δέσμια αρμοδιότητά της – όπως αυτά καταχωρούνται με ηλεκτρονικό και αδιαμεσολάβητο τρόπο στα μηχανογραφικά του συστήματα , χωρίς περαιτέρω έλεγχο για την βασιμότητά τους (καθώς δεν εξουσιοδοτείται για κάτι τέτοιο και καθώς την πλήρη ευθύνη έχει ο Προμηθευτής ως υπεύθυνος για την συναλλακτική σχέση με τους Πελάτες του.).
Βάσει των ανωτέρω , το με αριθμό Χχχχχ αίτημα απενεργοποίησης μετρητή φορτίου, του Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας ΔΕΗ Α.Ε. , για τη παροχή με στοιχεία χχχχχχ εκτελέστηκε στις 6/7/2022.
Ομοίως στις 18/11/2022 εκτελέστηκε το με αριθμό χχχχχχχαίτημα επανελέγχου .
Στις 22/11/2022 και ώρα 19.52 η Υπηρεσία μας δέχτηκε το με αριθμό χχχχχχχ αίτημα αναίρεσης απενεργοποίησης μετρητή φορτίου , το οποίο εκτέλεσε το πρωί της επόμενης ημέρας 23/11/2022.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία ή διευκρίνιση αρμοδιότητάς μας.
Με εκτίμηση,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.