Σελίδες

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

Πρόγραμμα επισκευής κατ’ οίκον για τα ψυγεία – ντουλάπες Samsung μοντέλα RS21 και RS23

Δελτίο Τύπου

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία Samsung Electronics, εκτελεί
πρόγραμμα κατ’οίκον επίσκεψης σε πελάτες της και επισκευής, για την αποκατάσταση ατέλειας
που εντοπίστηκε σε συγκεκριμένα ψυγεία – ντουλάπες RS21 και RS23 με ημερομηνία
κατασκευής από Μάρτιο 2005 έως Ιούνιο 2006.
Η Samsung Electronics έχει αποφασίσει να προβεί στην παραπάνω ενέργεια, ύστερα από τη
διαπίστωση ότι σε ελάχιστες περιπτώσεις το σύστημα απόψυξης των συγκεκριμένων προϊόντων
χρειάζεται επισκευή για την αποκατάσταση κατασκευαστικής ατέλειας. Σε πολύ σπάνιες
περιπτώσεις, υπάρχει πιθανότητα να εκδηλωθεί εσωτερικός σπινθηρισμός, που ενδέχεται να
προκαλέσει βλάβη στην εσωτερική μόνωση της αντίστασης και στη λειτουργία της συσκευής.
Η Samsung Electronics παρέχει δωρεάν κατ’ οίκον έλεγχο και επισκευή των παραπάνω συσκευών.
Επιπλέον, ως προληπτικό μέτρο, η εταιρεία θα συμπεριλάβει σε αυτό το πρόγραμμα, ψυγεία -
ντουλάπες, που δεν έχει μεν διαπιστωθεί ότι παρουσιάζουν κατασκευαστική ατέλεια, αλλά
όμως διαθέτουν παρόμοιο σύστημα απόψυξης (RSH1, RSH3 και RSJ1).
Οι κάτοχοι των εν λόγω προϊόντων Samsung μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα
www.samsung.com/gr, για να διαπιστώσουν αν η συσκευή τους εντάσσεται στο πρόγραμμα.
Επιπλέον, για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα:
 801-11-11131 (από σταθερό) και
 210 6293191 (από κινητό)
Οι ως άνω τηλεφωνικές γραμμές θα λειτουργούν ειδικά για την ενημέρωση των πελατών της
Samsung για το παραπάνω πρόγραμμα, καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 –
16:00.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.