Σελίδες

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Η διαμεσολάβηση στην υπηρεσία των καταναλωτών


Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ως Φορέας  διαμεσολάβησης


Η διαμεσολάβηση ανήκει στην ευρύτερη 'οικογένεια' της εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, δηλαδή της επίλυσης με άλλους τρόπους,χωρίς την προσφυγή στα δικαστήρια.

Τέτοιοι εναλλακτικοί τρόποι, είναι η παρέμβαση επίσημων φορέων, όπως π.χ. ο Συνήγορος του Καταναλωτή,η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, αλλά και καταναλωτικών ενώσεων. Στόχος, είναι η γρήγορη και ανέξοδη επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής, αφού η δικαστική οδός είναι πολύ χρονοβόρα και δαπανηρή, όχι μόνο χωρίς άμεσο όφελος για τον καταναλωτή αλλά αντίθετα με οικονομική επιβάρυνση..

Το πρόβλημα αυτό, μαζί με πολλά άλλα, έρχεται να λύσει η κοινοτική και εθνική νομοθεσία για την διαμεσολάβηση, προσδιορίζοντας τις απαιτήσεις και τις διαδικασίες, κοινές για όλα τα κράτη-μέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.