Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ως Φορέας διαμεσολάβησης
Η
διαμεσολάβηση ανήκει στην ευρύτερη 'οικογένεια' της εναλλακτικής
επίλυσης διαφορών, δηλαδή της επίλυσης με άλλους τρόπους,χωρίς την
προσφυγή στα δικαστήρια.
Τέτοιοι εναλλακτικοί τρόποι, είναι η παρέμβαση επίσημων φορέων, όπως π.χ. ο Συνήγορος του Καταναλωτή,η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, αλλά και καταναλωτικών ενώσεων. Στόχος, είναι η γρήγορη και ανέξοδη επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής, αφού η δικαστική οδός είναι πολύ χρονοβόρα και δαπανηρή, όχι μόνο χωρίς άμεσο όφελος για τον καταναλωτή αλλά αντίθετα με οικονομική επιβάρυνση..
Το πρόβλημα αυτό, μαζί με πολλά άλλα, έρχεται να λύσει η κοινοτική και εθνική νομοθεσία για την διαμεσολάβηση, προσδιορίζοντας τις απαιτήσεις και τις διαδικασίες, κοινές για όλα τα κράτη-μέλη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.