Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Η διαμεσολάβηση στην υπηρεσία των καταναλωτών


Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ως Φορέας  διαμεσολάβησης


Η διαμεσολάβηση ανήκει στην ευρύτερη 'οικογένεια' της εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, δηλαδή της επίλυσης με άλλους τρόπους,χωρίς την προσφυγή στα δικαστήρια.

Τέτοιοι εναλλακτικοί τρόποι, είναι η παρέμβαση επίσημων φορέων, όπως π.χ. ο Συνήγορος του Καταναλωτή,η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, αλλά και καταναλωτικών ενώσεων. Στόχος, είναι η γρήγορη και ανέξοδη επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής, αφού η δικαστική οδός είναι πολύ χρονοβόρα και δαπανηρή, όχι μόνο χωρίς άμεσο όφελος για τον καταναλωτή αλλά αντίθετα με οικονομική επιβάρυνση..

Το πρόβλημα αυτό, μαζί με πολλά άλλα, έρχεται να λύσει η κοινοτική και εθνική νομοθεσία για την διαμεσολάβηση, προσδιορίζοντας τις απαιτήσεις και τις διαδικασίες, κοινές για όλα τα κράτη-μέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: