Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022
Νέα επιτυχία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , για μέλος της από Κέντρο Αισθητικής και καλλωπισμού των Αθηνών,
Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Αναλυτικά
Χανιώτισα καταναλωτρια ,απευθύνθηκε σε Κέντρο Αισθητικής και καλλωπισμού στην Αθήνα , καταβάλλοντας το ποσό των 5000 ευρώ, το οποίο πληρώθηκε μέσω καρτών σε δύο διαφορετικές τράπεζες,
Στην πορεία ενώ εξελισσόταν οι συνεδρίες, η καταναλωτρια ένοιωσε ασφυκτική πίεση από την Εταιρεία Αισθητικής, η οποία σε τηλεφωνική επικοινωνία της αιτουσε και της απαιτούσε την άμεση καταβολή πλέον 3000 ευρώ.,μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Η καταναλωτρια εμφανώς πιεσμένη και ευρισκόμενη σε αδιέξοδο, απευθύνθηκε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, που αφού πήρε πλήρη ενημέρωση επί των δικαιωμάτων της, κατέθεσε καταγγελία εναντίον της Εταιρείας, στην οποία ανέφερε το γεγονός ότι υπάλληλος της Εταιρείας την συνάντησε έξω από την εταιρεία σε στυλ "καμάκι ' την οδήγησε στην εταιρεία, πιστεύοντας ότι θα τύχει τα υποσχόμενα.
αλλά κατάλαβε ότι παραπλανήθηκε διότι δεν της δόθηκε αντίγραφο της συμφωνίας (σύμβαση) δεν της δόθηκε έντυπο για το δικαίωμα της υπαναχωρησης.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έχοντας την εξουσιοδότηση της καταναλωτριας, ανέλαβε την .διαμεσολάβηση, υπογραμμίζοντας στην εταιρεία τις παραλήψεις της και το αίτημα της φιλικής διεκπεραίωσης με σεβασμό στην νόμιμη υπαναχώρηση και στην επιστροφή των χρημάτων από μη πραγματοποιηθείσες συνεδρίες
Μετά από την όλη διαδικασία της διαμεσολάβησης, η Εταιρεία δέχτηκε με επιστροφή όλου του ποσού των μη πραγματοποιηθείσων συνεδρίων του ποσού των 1998 ευρώ,που όχι μόνο παράνομα είχε εισπράξει, αλλά πήρε ένα τέλος όλη αυτή η περιπέτεια της καταναλωτριας.
Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης δηλώνει παρούσα ,να σας στηρίζει σε οποιανδήποτε πρόβλημα που εμπίπτει στην αρμοδιότητα της (καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες) αφού έρθετε σε επικοινωνία τηλεφωνώντας στο 2821092306 εργάσιμες ημέρες και ώρες
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022
Ακύρωση προγραμματισμένου πλειστηριασμού
Επείγον Προσοχή !!!
Ευχαριστα τα νέα
Ανακοίνωση 25-10-2022
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτων Κρήτης, ανακοινώνει ότι, με την Εξωδικαστικη παρέμβαση της πέτυχε την ακύρωση του Πλειστηριασμού και της Αναγκαστικής Εκτέλεσης πρώτης κατοικίας νοικοκυριού,σε χωριό της Κισσάμου. που είχε Προγραμματιστεί στις 26-10-2022, για χρέος 31. 198,43 ευρώ
Επί της ουσίας...
Στις 26 Οκτωβρίου 2022 έχει προγραμματιστεί αναγκαστικός πλειστηριασμός με τιμή πρώτης εκκινησης 230.000, ευρώ, μέσω της ιστοσελίδας ηλεκτρονικών συστημάτων ενώπιον του Συμβολαιογράφου Χανίων. ΧΧΧΧ από την επισπευουσα εταιρεία " intrum hellas
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτων Κρήτης, εκφράζει την ικανοποιηση της και καλεί τους οφείλετες, που αντιμετωπίζουν παρόμοιο προβλήμα να απευθυνθούν άμεσα στην Ένωση, προκειμένου να βρεθεί η δέουσα αντιμετώπιση του προβληματος
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022
Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Πρεμιέρα από αύριο, για τους καταναλωτές, το πετρέλαιο θέρμανσης"
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 14-10=2022
Από τις 15 Οκτωβρίου.. αρχίζει η διανομή πετρελαίου θέρμανσης και η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για την προστασία των Καταναλωτών , δίνει τις βασικές συμβουλές της, για την διαδικασία σωστής παραλαβής του..
Οι Συμβουλές μας
-Συγκρίνουμε, μετά από έρευνα ή ιντερνετική ενημέρωση, τις αναγραφόμενες, στα πρατήρια της περιοχής μας, τιμές (τα πρατήρια καυσίμων υποχρεούνται να αναγράφουν τις τιμές των καυσίμων, σε φωτεινές πινακίδες, εμφανείς, στους καταναλωτές)
. -Δεν επιτρέπουμε να παραλαμβάνουν πετρέλαιο άτομα, τα οποία δεν γνωρίζουν τη διαδικασία, με την οποία πρέπει να γίνεται η παραλαβή. Καλό θα είναι, κατά τη διάρκεια της παραλαβής, να παραβρίσκονται περισσότερα του ενός άτομα
. -Δεν εμπιστευόμαστε μόνο το μετρητή του βυτιοφόρου ή τον εξωτερικό σωλήνα ένδειξης της στάθμης της δεξαμενής μας, αλλά χρησιμοποιούμε το δικό μας μέτρο
. -Δεν παραλαμβάνουμε, το πετρέλαιο βιαστικά και χωρίς να τηρούνται όλες οι διαδικασίες και τα μέτρα ασφαλείας, προς αποφυγή ατυχημάτων και άλλων επιπτώσεων (π.χ. ελλειμματική παράδοση – διαρροή πετρελαίου)
. -Δε δεχόμαστε να πληρώσουμε, αν η απόδειξη ή το τιμολόγιο παραλαβής – πληρωμής δεν έχει συμπληρωμένα όλα τα απαιτούμενα, από το νόμο, στοιχεία (όπως: ονοματεπώνυμο και διεύθυνση του πελάτη, ποσότητα, προμέτρηση και επιμέτρηση, ώρα παράδοσης κ.λπ.). Σε κάθε περίπτωση, σημειώνουμε τις λέξεις «με κάθε επιφύλαξη»
. -Πρέπει να ξέρουμε να υπολογίζουμε, με ακρίβεια, πόσα λίτρα πετρελαίου αντιστοιχούν, σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής.
-Πρέπει να μετράμε, παρουσία του βυτιοφορέα, το ύψος του πετρελαίου, που έχει η δεξαμενή μας και πριν αρχίσει η παράδοση και μόλις αυτή τελειώσει. Η μέτρηση γίνεται, εύκολα, με μια ευθύγραμμη, μεταλλική βέργα και ένα μέτρο: βάζουμε κάθετα, στη δεξαμενή, τη βέργα. Βγάζουμε τη βέργα και μετράμε το ύψος, μέχρι το σημείο, που είναι βρεγμένη. Αυτό είναι το ύψος του πετρελαίου, μέσα στη δεξαμενή.
-Απαιτούμε, από το μεταφορέα, να γράψει το ύψος, που μετρήσαμε, πριν και μετά την παράδοση, στην απόδειξη παραλαβής. Το πετρέλαιο, που παραλάβαμε, μπορούμε να το υπολογίσουμε, αν πολλαπλασιάσουμε το ύψος του πετρελαίου, που προστέθηκε, στη δεξαμενή μας, με τα λίτρα ανά εκατοστό, που αυτή χωράει. Αν π.χ. η δεξαμενή μας είχε 18 εκατοστά πετρέλαιο, πριν την παραλαβή και 78 εκατοστά μετά την παραλαβή, προστέθηκαν 78-18=60 εκατοστά.
Σύμφωνα, με το προηγούμενο παράδειγμα, με τα 25 λίτρα, ανά εκατοστό ύψους, παραλάβαμε 60×25=1500 λίτρα πετρέλαιο. -Για να μάθουμε πόσα λίτρα αντιστοιχούν, σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής μας, πολλαπλασιάζουμε το μήκος της (π.χ. 2,00 μέτρα) επί το πλάτος της (π.χ. 1,25 μέτρα) επί το ύψος της (π.χ. 1 μέτρο), δηλαδή: 2 x 1,25 x 1 = 2,5 m3 ή 2.500 λίτρα.
-Επομένως, σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής αντιστοιχούν 25 λίτρα (2.500 : 100 = 25). Όλες οι προαναφερόμενες διαστάσεις αφορούν τις εσωτερικές διαστάσεις της δεξαμενής.
Προσοχή!!!
Ο καταναλωτής πρέπει να δίνει τα ίδια στοιχεία να αναγράφονται για το τιμολόγιο, με αυτά που έχει κάνει αίτηση για την επιδότησή του πετρελαίου θέρμανσης, ώστε να μην χάσει την επιδότηση.
Είναι αναγκαίο να πραγματοποιείται, τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, συντήρηση – ρύθμιση του συστήματος της κεντρικής θέρμανσης. Η συντήρηση αποτελεί προϋπόθεση, για λιγότερη κατανάλωση πετρελαίου και, επομένως, εξοικονόμηση χρημάτων.
Καταλληλότερος χρόνος για τη συντήρηση, είναι, αμέσως, μετά τη λήξη της περιόδου θέρμανσης δηλαδή Απρίλιο και Μάιο, ώστε να μη μείνουν κατάλοιπα καύσης, κατά την καλοκαιρινή περίοδο, οπότε γίνεται πιο δύσκολος ο καθαρισμός του συστήματος.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης τηλ. 2821092666 ώρες 09:00 – 13:00. .Rethemnos news monogram
0
Αφορά όλους τους δανειολήπτες
Επείγον S. O. S. Νέο
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτων Κρήτης ενημερώνει :
Υπάρχει διάχυτη η πληροφορια στα μέσα ενημέρωσης ότι η Κυβέρνηση πιέζεται να φέρει τροπολογια που να στηρίζει τις απαιτησεις των ξένων εταιριών funds που έχουν αγοράσει τα δάνεια απο τις τράπεζες, καθώς και των εταιρειών διαχειρησης ( servicers) πλήττονται δικαιώματα δανειοληπτών που ανέδειξε πρόσφατα η απόφαση του Άρειου Πάγου
Όχι, στην σκανδαλώδη τροπολογία, που ζητούν τα "κοράκια " από την Κυβέρνηση !!!
Δηλ. ζητούν να νομιμοποιηθουν, να βγάζουν τα σπίτια του κοσμακι σε πλειστηριασμό. άμεσα με συνοπτικές διαδικασιες και να παρακάμθει η πρόσφατη απόφαση του Άρειου Πάγου, που ήταν υπέρ των δανειοληπτων
Η Κυβέρνηση οφείλει, να στηρίξει την κατοικία του Έλληνα δανειολήπτη, εάν υποκύψει καταργεί αυτομάτως την απόφαση του Άρειου Πάγου, που αποφάσισε ρητά την μη νομιμοποίηση των κορακιων, να βγάζουν την λαϊκή κατοικία σε πλειστηριασμό.
Οι πιέσεις των ξένων funds και των εταιρειών διαχείρισης δανείων στην κυβέρνηση, μετά την απόφαση του Αρείου Πάγου για τους πλειστηριασμούς, είχαν αποτέλεσμα
Σκανδαλώδη τροπολογία ετοιμάζεται να καταθέσει στη Βουλή τις επόμενες ημέρες το υπουργείο Οικονομικών, για την εξυπηρέτηση των εταιρειών διαχείρισης δανείων, γνωστών ως servicers, και των ξένων funds που εκπροσωπούν.
Με τη ρύθμιση το οικονομικό επιτελείο θέλει να ξεπεράσει την απόφαση-βόμβα του Αρείου Πάγου, σύμφωνα με την οποία οι εκπρόσωποι των funds δεν δικαιούνται να προχωρούν σε ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς δανειοληπτών κι αυτό γιατί δεν είναι οι πραγματικοί κάτοχοι των δανείων, αλλά λειτουργούν ως «εργολάβοι» των ξένων funds.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η τροπολογία του ΥΠΟΙΚ θα προβλέπει ρητή και κατηγορηματική εφαρμογή των διατάξεων του νόμου που ψηφίσθηκε το 2015 και αναμένεται να ξεκαθαρίζει ότι οι εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων (servicers) εκπροσωπούν νομίμως τα SPV που δημιουργήθηκαν σε κάθε τιτλοποίηση δανείων. Μάλιστα, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η αλλαγή θα έχει αναδρομική ισχύ για να καλύπτει όλες τις τιτλοποιήσεις που έχουν γίνει από το 2003.
Στην απόφασή του, το Ανώτατο Δικαστήριο της Χώρας που ήταν λυτρωτική για εκατομμύρια νοικοκυριά στη χώρα, ο Άρειος Πάγος είχε κρίνει ότι δεν νομιμοποιούνται οι πλειστηριασμοί από τους servicers στις περιπτώσεις που η μεταβίβαση των δανείων έγινε με τον νόμο του 2003, ενώ μπορούν να γίνονται με βάση τον νόμο του 2015 για τα «κόκκινα» δάνεια.
Η απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου θα μπορούσε να οδηγήσει σε μπαράζ προσφυγών από δανειολήπτες που έχασαν τις περιουσίες τους από πλειστηριασμούς τους οποίους διενήργησαν οι servicers. Αυτό το ενδεχόμενο τρέχει να προλάβει το ΥΠΟΙΚ, που φαίνεται ότι υποχώρησε στις πιέσεις τόσο των servicers όσο και των ξένων funds, που αγόρασαν πάμφθηνα στεγαστικά και επιχειρηματικά δάνεια από τις τράπεζες σε μικρό ποσοστό της αξίας τους και τώρα ζητούν από τους δανειολήπτες να πληρώσουν ολόκληρο το ποσό.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτων Κρήτης, καλει όλους τους δανειολήπτες, σε επιφυλακή, σε αγώνα, να μην. Πέρασει αυτή η τροπολογια....
Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022
Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Συμβουλές, για την αγορα καυσοξύλων"
Τι πρέπει να προσέχουμε όταν αγοράζουμε καυσόξυλα
Επειδή βρισκόμαστε σε περίοδο αγοραπωλησίας των καυσόξυλων, καθώς κάποια νοικοκυριά θα επιλέξουν αυτό τον τρόπο θέρμανησης για τον χειμώνα, και επειδή οφείλουμε να είμαστε ενημερωμένοι, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εφιστά την προσοχή των καταναλωτών επισημαίνοντας τα εξής:
Τι προσέχουμε:
1)Αγοράζουμε τα ξύλα με το κ.μ δηλ. με τον όγκο.Ο όγκος των καυσόξυλων υπολογίζεται αν πολλαπλασιαστούν οι τρεις διαστάσεις (μήκος, πλάτος, ύψος) της στοίβας που έχει σχηματιστεί ή του πλαισίου μέσα στο οποίο είναι τοποθετημένα (όταν πρόκειται για χύμα).
2)Να κάνουμε έρευνα αγοράς, όσον αφορά τις τιμές διάθεσης των καυσόξυλων (υπάρχει αισθητή διαφορά από έμπορο σε έμπορο).
3)Να γνωρίζουμε ότι οι έμποροι οφείλουν να διαθέτουν μετροταινίες , για τη μέτρηση των διαστάσεων των πλαισίων και τον υπολογισμό του όγκου των καυσόξυλων).
4)Να γνωρίζουμε ότι οι λιανοπωλητές ,υποχρεούνται να διαφυλάσσουν τα καυσόξυλα προστατευμένα από δυσμενείς καιρικές συνθήκες (π.χ βροχή) ώστε να μην αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά τους και να διατηρούν χωριστούς σωρούς ξύλων ώστε να μην αναμειγνύονται τα είδη διαφορετικής χώρας,
προέλευσης, ποιότητας και τιμής.
5)Να ζητάμε πάντοτε απόδειξη αγοράς , στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το Φ.Π.Α στην συμφωνηθείσα τιμή και να μη δεχόμαστε επιπλέον χρέωση για Φ.Π.Α
6)Να έχουμε συμφωνήσει στην μη επιβάρυνση μεταφορικών
7)Ιδιαίτερη προσοχή οφείλουμε να δίνουμε στο ογκομέτριμα , πάντα κάνουμε συμφωνία με στοιβαγμένα τα ξύλα και θα μετράμε τον όγκο προσέχοντας να μη αφήνουμε κενά εντός του σωρού.
8)Επισημαίνεται ότι για να υπολογιστεί ο όγκος των καυσόξυλων, που δεν είναι στοιβαγμένα (χύδην) πρέπει υποχρεωτικά να τοποθετηθούν πρόχειρα σε ένα πλαίσιο και να μετρηθεί ο όγκος του πλαισίου.
Τέλος επειδή ο Χειμώνας έρχεται, και τα νοικοκυριά θα πρέπει να φροντίσουν ΄για την αγορά καυσόξυλων, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αφού ευχηθεί σε όλους τους καταναλωτές ένα ήπιο Χειμώνα, ενημερώνει ότ,ι θα δέχεται καθημερινά τις καταγγελίες των καταναλωτών στα τηλέφωνα 2821092306, 2821092666 Χανιά αλλά και κάθε καταναλωτών μπορεί να τηλεφωνεί για τυχόν καταγγελία στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.-
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)