Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 14 Μαΐου 2024

Ε.Π.Κ.Κρητης :Η ακρίβεια απαιτεί συνεργασία Κυβέρνησης. με καταναλωτές

Συνέντευξη εφ όλης της ύλης ,της Προέδρου τής Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης για την Ακρίβεια Δεν μπορούμε πλέον να κλείνουμε τα μάτια γι’αυτό που συμβαίνει στην Χώρα μας. Δεν μπορούμε να κλείνουμε πλέον ,τα αυτιά μας σε πολίτες που συνεχώς ψελλίζουν την λέξη “πεινάω’ Και για όλα αυτά υπάρχει ευθύνη και συνευθυνη Ευθύνη στους Κυβερνώντες και συνευθυνη σε όλες εμάς τις Καταναλωτικές Οργανώσεις που κάτι δεν κάνουμε σωστά . Η εμπειρία μας τόσα χρόνια στην αγορά, είτε ως Ελεγκτές από αρμόδια κρατική θέση προηγούμενων ετών είτε ως εκπρόσωποι των καταναλωτών λέμε ότι ουσιαστικά η κυβέρνηση δε θέλει να πατάξει την ακρίβεια και ότι τα μέτρα που εξαγγέλλει για την αντιμετώπισή της, έχουν ως μοναδικό στόχο τη δημιουργία εντυπώσεων και οι εξαγγελίες γίνονται για το θεαθήναι. Λάθος που δεν ανακοινώνονται τα φαινόμενα αισχροκέρδειας Είναι μέγα σφάλμα, από την πλευρά της κυβέρνησης ,το γεγονός ότι δεν ανακοινώνονται, ώστε να γνωρίζουν οι καταναλωτές, σε ποια προϊόντα έχουν εντοπιστεί φαινόμενα αισχροκέρδειας. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, οι καταναλωτές θα μπορούσαν να προχωρήσουν σε οργανωμένο μποϋκοτάζ τους. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την ουσιαστική πάταξη της ακρίβειας, αφού οι επιχειρήσεις θα προχωρούσαν σε μείωση των τιμών, από τη στιγμή που δε θα υπήρχε ενδιαφέρον για την αγορά των προϊόντων Η Κυβέρνηση, έχει τα εργαλεία ,να προστατεύσει τον Καταναλωτή ,αλλά όπως αποδεικνύεται δεν θέλει να το κάνει ,τα λαμβανόμενα και τα πολυδιαφημισμένα μέτρα, είναι για ηφυσιχασμο, όπως σε λαϊκά παραμύθια έλεγαν ότι υπάρχει λύκος στο χωριό ,για να πάνε οι κλέφτες να αρπάξουν τα πρόβατα από τον τζομπανη, και ότι τάχα τα έφαγε ο λύκο Λέμε ότι η Κυβέρνηση έχει γνώση της ακρίβειας, μπορεί να ρυθμίσει την αγορά, αλλά δε θέλει, δεν θέλει να στεναχωρήσει εκείνους που αισχροκερδουν, εις βάρος των καταναλωτών. Και επαναλαμβάνουμε για να μάθει ο κόσμος ότι εμείς οι περισσότερες Εθνικές Ενώσεις Καταναλωτών, με διάφορα υπομνήματα κατά καιρούς παρεμβαίνουμε και ζητάμε την συνεργασία για την πάταξη της παραπλάνησης,της απάτης, της ανασφάλειας των προϊόντων τροφίμων η μη. Για μας ότι έρχεται η Κυβέρνηση και ανακοίνωνει κάποια πρόστιμα στις επιχειρήσεις ,είναι σαν “χαιδεμα* διότι οι επιχειρήσεις αυτές , έχοντας οργανωμένο νομικό επιτελείο , προσφεύγουν στα Δικαστήρια και το αποτέλεσμα δεν ανακοινώνεται εάν τελικά θα πληρωθούν αυτά τα πρόστιμα και ουσίας εάν εισπράχθουν που είναι και το ζητούμενο. Στο 64% η έμμεση φορολογία Για εμάς τους καταναλωτές, είναι πολύ αρνητικό το γεγονός ότι σήμερα η έμμεση φορολογία έχει φτάσει στο 64% της άμεσης, κάτι που συνεπάγεται οικονομική «αιμορραγία» για τα νοικοκυριά Εμείς ,ως Ενώσεις Καταναλωτών, έχουμε ζητήσει επανειλημμένα σε διάφορες κοινές συνεδριάσεις ενώπιον του Εθνικού συμβουλίου Καταναλωτών και Αγοράς,η Κυβέρνηση να μας ανακοινώνει σε ποια προϊόντα παρατηρούνται φαινόμενα αισχροκέρδειας; Οι εταιρείες δεν αισχροκερδούν σε όλα τα προϊόντα που εμπορεύονται αλλά σε κάποια από αυτά. Αν ξέραμε οι καταναλωτές σε ποια προϊόντα αισχροκερδούν, θα μπορούσαμε ουσιαστικά να τιμωρήσουμε τις επιχειρήσεις. Να μην αγοράζουμε τα συγκεκριμένα προϊόντα και έτσι αναγκαστικά να αλλάξει η στάση των επιχειρηματιών και να οδηγηθούν οι εταιρείες στη μείωση των τιμών. Όμως, δε μας ενημερώνουν για τα προϊόντα και έτσι ουσιαστικά μας στερούν τη δυνατότητα να τιμωρήσουμε τις εταιρείες και έτσι να υπάρξει αποτελεσματική πάταξη της ακρίβειας. Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η κυβέρνηση δε θέλει να τιμωρήσει αυτούς που αισχροκερδούν και ότι η ‘’μάχη’’ που λέει ότι δίνει για την πάταξη της ακρίβειας, γίνεται για το θεαθήναι. Δυστυχώς, η αγορά σήμερα είναι ένα χάος και ο καθένας πουλάει με όποιες τιμές θέλει Η Κυβέρνηση σήμερα, χρησιμοποιώντας τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την τεχνογνωσία της επικοινωνίας ,την ακρίβεια μας την σερβίρει με τέτοιο τρόπο, ως μια καταιγίδα που έρχεται με αστραπές και βροντές, αφού βλέπουμε τις πρώτες ψυχαλες.Δηλαδη γίνεται τέτοια πλύση εγκεφάλου, ώστε μια επικείμενη αύξηση των τιμών να θεωρείται επακόλουθο στα όσα προηγήθηκαν με αποτέλεσμα να εμφανίζονται ότι δε φταίνε οι εταιρείες που αισχροκερδούν στα μάτια των καταναλωτών. Αγαπητοί καταναλωτές , Ζητήσαμε μείωση των συντελεστών ΦΠΑ, ιδιαίτερα σε ευαίσθητα είδη πρώτης ανάγκης ,αγνωηθηκαμε διότι θα ακυρωναμε τον Κρατικό προϋπολογισμό το Κράτος θα έπεφτε έξω..το ανεχτηκαμε.. όμως το να κλείνει το “μάτι” η Κυβέρνηση υπέρ των επιχειρήσεων να σισχροκερδουν να υπάρχει ανεξέλεγκτη ακρίβεια και εμείς να σας ακούμε να λέτε *πεινάω* δεν θα το ανεχτούμε άλλο Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη

Πέμπτη 9 Μαΐου 2024

Συμβουλές για την προστασία των προσωπικών μας δεδομένων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 9-5-2024 H Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης παρέχει 5 συμβουλές για να προστατευτούμε από την κακή χρήση προσωπικών δεδομένωνζ στο ηλεκτρονικό εμπόριο: 1.Περιορισμένη αποκάλυψη προσωπικών πληροφοριών. Παρέχουμε τις πληροφορίες, που είναι απαραίτητες, μόνο για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή μας. Δε δίνουμε βιογραφικά στοιχεία. Χρησιμοποιούμε ψευδώνυμο, όπου είναι δυνατό. Αν πιστεύουμε πως μια ιστοσελίδα ζητάει πάρα πολλές και όχι απαραίτητες πληροφορίες, δηλώνουμε την άποψή μας και προτιμούμε άλλη ιστοσελίδα. Αποτρέπουμε το λογισμικό μας να αποκαλύπτει πληροφορίες για εμάς. Αυτό συμπεριλαμβάνει τις λειτουργίες "αυτόματη συμπλήρωση φορμών" και "έξυπνη πλοήγηση" γνωστών λογισμικών πλοήγησης στο διαδίκτυο. Μπορούμε να απενεργοποιήσουμε αυτές τις λειτουργίες από το μενού "Ιδιότητες". Πολλά προγράμματα, συμπεριλαμβανομένων και των επεξεργαστών κειμένου, των παιχνιδιών και της πλοήγησης στο διαδίκτυο, συχνά στέλνουν πληροφορίες για το χρήστη στις εταιρίες κατασκευής τους. Λίστα με λογισμικό, το οποίο δεν επιτρέπει στα συγκεκριμένα προγράμματα να στέλνουν στις εταιρίες τους πληροφορίες, είναι διαθέσιμο στην διεύθυνση http://grc.com/optout.htm . Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν συμμετέχουμε σε ομάδες αλληλογραφίας, δωμάτια διαλόγου, ιστοσελίδες και άλλα μέρη στο διαδίκτυο. Οι πληροφορίες αυτές, συχνά, αποθηκεύονται και είναι διαθέσιμες στην δημοσιότητα. 2.Δημιουργούμε έναν ξεχωριστό λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Δημιουργούμε δωρεάν λογαριασμούς ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, διαφορετικούς από τον προσωπικό μας και τον επαγγελματικό μας. Αυτούς τους νέους λογαριασμούς θα χρησιμοποιούμε μόνο για ηλεκτρονικές αγορές ή μόνο για τη συμμετοχή μας σε ομάδες αλληλογραφίας, δωμάτια διαλόγου, κ.λ.π. Αν ένας από αυτούς τους λογαριασμούς μας αρχίζει να λαμβάνει πολλά ανεπιθύμητα ηλεκτρονικά μηνύματα από εταιρίες ή από άλλα πρόσωπα, μπορούμε εύκολα να τον διαγράψουμε και να δημιουργήσουμε άλλον. Μερικές από τις ιστοσελίδες, που μας παρέχουν δωρεάν λογαριασμούς, μας προσφέρουν παράλληλα και ανωνυμία και κωδικοποίηση, για να εμποδίσουμε τρίτους να διαβάσουν την αλληλογραφία μας. 3.Απορρίπτουμε τα cookies. Ρυθμίζουμε το πρόγραμμα, που χρησιμοποιούμε για την πλοήγησή μας στο διαδίκτυο έτσι, ώστε να διαγράφει όλα τα cookies. Αυτό γίνεται αν χρησιμοποιήσουμε μια ρύθμιση στο μενού των επιλογών ή στο μενού των προχωρημένων επιλογών γνωστών λογισμικών πλοήγησης στο διαδίκτυο. Κάποιες ιστοσελίδες απαιτούν την λειτουργία των cookies. Για αυτές ενεργοποιούμε προσωρινά την λειτουργία τους και διαγράφουμε τα cookies μόλις τελειώσουμε την επίσκεψή μας στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. 4.Χρησιμοποιούμε εργαλεία για να διαφυλάξουμε τα προσωπικά μας δεδομένα. Υπάρχει μεγάλη πληθώρα λογισμικού, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προστατεύσει τα προσωπικά μας δεδομένα. 5.Ο υπολογιστής μας συχνά αποκαλύπτει πληροφορίες για εμάς. Μπορούμε να προστατεύσουμε τα προσωπικά μας δεδομένα χρησιμοποιώντας υπηρεσίες, που επιτρέπουν την ανώνυμη πλοήγηση στο διαδίκτυο και εμποδίζουν τις ιστοσελίδες να συλλέξουν πληροφορίες για εμάς. Η Πόεδρος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτων Κρήτης Ιωάννα Μελάκη

Ευχές στον Αντιπρόεδρο κ.Γιωργο Παπαλά

Τις ευχές μας, στον Αντιπρόεδρο της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης, κ.Γιωργο Παπαλα ,για την ονομαστική του εορτή ,,, πάντα δυνατός, δοτικός, με πολύ Υγεία να βοηθάει, κάθε κοινωνικά και οικονομικά αδύνατο συμπολίτης μας τόσο με τις επιστημονικές του γνώσεις, όσο και με την αστείρευτη κοινωνική του προσφορά. Χρόνια Πολλά Αντιπρόεδρε, με πολύ υγεία, αγάπη και Ευτυχία

Τρίτη 30 Απριλίου 2024

Συμβουλές προς τους καταναλωτές ,για τις αγορές τους , ενόψει των εορτών του Πάσχα

Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Δελτίο Τύπου 30-4-2024 Με αφορμή τις γιορτές του Πάσχα και για την προστασία του Καταναλωτή, που μαστίζεται από την ακρίβεια της Αγοράς , την ανασφάλεια των προϊόντων, την επικρατούσα κερδοσκοπία και παραπλάνηση, η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία δίνει τις συμβουλές της . Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: « και σ’ αυτές τις γιορτές (Πάσχα) ,αγοράζουμε τοπικά προϊόντα, αγοράζουμε Ελληνικά προϊόντα! Κανένα ευρώ ,σε ξένα συμφέροντα! Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συνεχίζει να στέκεται δίπλα στον καταναλωτή, δίνοντας τις συμβουλές της και εφιστώντας την προσοχή των, προκειμένου οι καταναλωτές να αγοράσουν ασφαλή, ποιοτικά προϊόντα, τοπικά προϊόντα, Ελληνικά προϊόντα, αλλά και να τους προφυλάξει από πρακτικές αισχροκέρδειας, παραπλάνησης και ακρίβειας, καθώς οι κερδοσκόποι και οι καιροσκόποι αυτές τις ημέρες εκμεταλλεύονται ,που η κίνηση στην αγορά είναι μεγαλύτερη. Οι συμβουλές μας: •Προγραμματίστε όσο το δυνατόν καλύτερα τις Πασχαλινές αγορές σας, μη βιαστείτε, αλλά και μη τις αφήσετε για την τελευταία στιγμή •Κάντε έρευνα αγοράς, συγκρίνετε τιμές και ποιότητα Αγοράζετε από επίσημα σημεία πώλησης -καταστήματα- και όχι από πλανόδιους πωλητές •Ζητάτε πάντα αποδείξεις και φυλάσσετε αυτές, διότι αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα μόνο με την απόδειξη θα μπορέσετε να βρείτε το δίκιο σας, αλλά και έτσι επιβραβεύουμε τους σωστούς επιχειρηματίες •Εξετάζετε προσεκτικά την ετικέτα στα τρόφιμα (επισήμανση) Ιδιαίτερη προσοχή στις συνθήκες υγιεινής του καταστήματος, καθώς και του προσωπικού από το οποίο θα προμηθευτείτε τα τρόφιμα •Για την αγορά κρεάτων προσέχουμε: Εάν προτιμήσουμε να αγοράσουμε αμνοερίφια, θα πρέπει να προσέξουμε εάν είναι εγχώριας παραγωγής ή Χώρας Ε.Ε. Θα πρέπει να φέρουν σφραγίδα καταλληλότητας η οποία να έχει χρώμα «τυρκουάζ» (λαμπρό κυανό), το σχήμα της να είναι ωοειδές ή στρογγυλό, να φέρουν τη σφραγίδα της κατηγορίας του σφαγίου (αμνός ή ερίφιον) καθώς και τη σφραγίδα προέλευσης, δηλαδή στη προκειμένη περίπτωση «ΕΛΛΑΣ» σε σχήμα ορθογωνίου παραλληλογράμμου. Εάν προτιμήσουμε να αγοράσουμε αμνοερίφια εισαγωγής από τρίτες χώρες, ελληνικής ή όχι σφαγής, θα πρέπει να προσέξουμε να φέρουν υποχρεωτικά όλες τις σφραγίδες σε χρώμα «καστανό» (δηλαδή τη σφραγίδα καταλληλότητας -ωοειδής ή στρογγυλή- και τη σφραγίδα προέλευσης της τρίτης χώρας, σχήματος ορθογωνίου παραλληλογράμμου). Τα σπλάγχνα, το συκώτι, οι πνεύμονες, η καρδιά, οι νεφροί δεν πρέπει να φέρουν οζίδια και κύστες. Τα «έντερα» δεν θα πρέπει να παρουσιάζουν τόσο μεταβολή του χρωματισμού τους, αλλά ούτε και να είναι εκτεθειμένα στο περιβάλλον, στις σκόνες και τα έντομα. Τα παραπάνω αναφερόμενα παραπροϊόντα , κυκλοφορούν στην αγορά και σε κατεψυγμένη μορφή,(όπως κατεψυγμένη συκωταριά, έντερα κλπ.) εδώ προσέχουμε την ημερομηνία κατάψυξης και λήξης του προϊόντος Αγοράζουμε από καταστήματα που μας διασφαλίζουν την ασφάλεια και τις συνθήκες υγιεινής των κρεάτων που προτιθέμεθα να αγοράσουμε, δεν αγοράζουμε σφάγια από πλανόδιους, ούτε από κάποιους παραγωγούς που δεν γνωρίζουμε που τα σφάγια σφάχτηκαν. Σημαντικότατο είναι να να ξέρουμε ότι τα αμνοερίφια πωλούνται με το κεφαλάκι και την συκωταριά. Αν θέλουμε επί πλέον καλό είναι να τα παραγγείλουμε εκ των προτέρων ή να καταφύγουμε στα κατεψυγμένα. Για τα γαλακτοκομικά Προσέχουμε όταν αγοράζουμε τυριά που να έχουν το σήμα καταλληλότητας (οβάλ σφραγίδα) με τα αρχικά της χώρας παραγωγής και τον αριθμό έγκρισης του παρασκευαστή. Επίσης, πάνω στη συσκευασία εκτός των άλλων στοιχείων (π.χ. συστατικά) θα πρέπει να αναγράφεται η ημερομηνία παραγωγής και η ημερομηνία λήξης τους. Δεν αγοράζουμε τυριά από παραγωγούς που τα παράγουν στο σπίτι τους, γιατί δεν γνωρίζουμε εάν τηρήθηκαν οι υγειονομικές συνθήκες παραγωγής τους. Δεν αγοράζουμε τυροκομικά προϊόντα από πλανόδιους, ούτε από υπαίθριους πωλητές που τα έχουν εκτεθειμένα εκτός ψυκτικού θαλάμου (ψυγείο) στον ήλιο και στην σκόνη. Για τα αβγά Τα αυγά πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν πάνω στο κέλυφος τον διακριτικό αριθμό του παραγωγού. Επίσης πρέπει να φέρουν τις εξής ενδείξεις: Τον κωδικό αριθμό του ωοσκοπικού κέντρου Την ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας (28 μέρες, είναι το μέγιστο επιτρεπτό χρονικό διάστημα μετά την ημερομηνία ωοτοκίας) Την κατηγορία ποιότητας και βάρους Μην αγοράζετε αυγά με ακάθαρτο ή ραγισμένο κέλυφος Για την σωστή συντήρηση των αυγών, μην τα πλένετε και να τα διατηρείτε σε δροσερό σημείο Για τα Σοκολατοειδή Τρόφιμα Όλα τα σοκολατένια των ημερών, κυρίως κατασκευές από αυγά, ζωάκια κλπ, που προσφέρονται κυρίως στα παιδιά, θα πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή , στην υποχρεωτική αναγραφή της σύνθεσης π.χ. (σοκολάτα γάλακτος, υγείας κ.λπ.) και στην ημερομηνία ανάλωσης καθώς και αν πρόκειται για αληθινή σοκολάτα ή απομίμησή της. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι γενικοί κανόνες υγιεινής ως προς τη συντήρηση, και εδώ οι αγορές μας θα πρέπει να γίνονται από σταθερά και επώνυμα καταστήματα πώλησης τροφίμων. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται από τους γονείς στο περιεχόμενο των σοκολατένιων αυγών, όπως παιχνίδια μικρών διαστάσεων, αυτά πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές ασφάλειας που ορίζει η ΕΕ. Λαχανικά Πρέπον είναι να επισκεφθούμε τα μανάβικα που λειτουργούν στην πόλη μας και φρέσκα προϊόντα θα αγοράσουμε και χαμηλότερες τιμές θα πετύχουμε, αλλά και -το βασικότερο- θα προσφέρουμε οικονομική ανάσα στους παραγωγούς μας, οι οποίοι περνούν την βαθύτερη οικονομική κρίση των τελευταίων ετών. Με τις αγορές μας στηρίζουμε τους δικούς μας ανθρώπους, την δική μας τοπική οικονομία, επιστρέφοντας τα χρήματα στο δικό μας πορτοφόλι, διότι στο κύκλο της τοπικής οικονομίας το χρήμα κάνει την ανακύκλωση του. Βαφές των αυγών Ιδιαίτερη προσοχή στις ενδείξεις που φέρει η ετικέτα και στις οδηγίες χρήσης των διακοσμητικών βαφών που χρησιμοποιούνται για την βαφή των πασχαλινών αυγών. Προτείνεται ο σιγανός βρασμός των αυγών, ώστε να μην σπάσουν και στη συνέχεια να ακολουθούνται προσεκτικά οι οδηγίες χρώσης που αναγράφονται στις συσκευασίες βαφής των αυγών. Προτιμήστε τις επώνυμες βαφές αλλά όταν τρώτε τα βαμμένα αυγά που ράγισαν στο βάψιμο, αφαιρέστε το κομμάτι που έχει ποτίσει με βαφή. Πασχαλινές λαμπάδες Οι γονείς και οι νονοί ας προσέξουν ιδιαίτερα την αγορά των πασχαλινών λαμπάδων. Να αποφύγουν την αγορά λαμπάδων με περιττά στολίδια, λαμπάδες που έχουν ενσωματωμένες κούκλες που προκαλούν και περνούν στα παιδιά το μήνυμα του ατομισμού, της επίδειξης, της υπερκατανάλωσης. Τέτοιες λαμπάδες δεν ταιριάζουν σε μία τέτοια θρησκευτική γιορτή. ας μην γινόμαστε θύματα μιας αισχρής διαφήμισης. Για καταγγελίες στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520στον ΕΦΕΤ στο 11717.και βέβαια στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών ΚρήτηςΔ/νση: Πλατ.1866 αρ.2 731 00 Χανιά Τηλ. : 282109266 -2821092306- 2842020140 Φαξ : 2821092306-2842020140 e-mail: epkxan@gmail.com Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη

Τρίτη 16 Απριλίου 2024

Πρόσκληση συμμετοχής , στην Απεργιακή κινητοποίηση

Δελτίο Τύπου 16-4-2024 Πρόσκληση συμμετοχής στην απεργιακή κινητοποίηση της 17-4-2024 Σας ενημερώνουμε και σας καλούμε ,όλους τους καταναλωτές ότι αύριο Τετάρτη ,17 Απριλίου, ώρα 10 ,να συμμετέχετε στην απεργιακή κινητοποίηση των ΑΔΕΔΥ,ΓΕΣΕΕ, που θα πραγματοποιηθεί στην Πλατ Αγοράς Χανίων Γιατί ,το σύστημα υγείας, αφορά όλους μας Γιατί ,η ακρίβεια αφορά όλους μας.. Γιατί ,η αισχροκέρδεια έπιασε πάτο. Γιατί ,οι πλειστηριασμοί έφθασαν στην πόρτα.μα Γιατί, η ανασφάλεια κυριαρχεί παντού καί τό Κράτος Δικαίου ,τείνει να εξαφανιστεί Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Δικαίωση για Οικογένεια δανειοληπτών, από το Πρωτοδικείο Χανίων ( Ακύρωση καταδιωκτικών μέτρων)"

Δελτίο Τύπου 14-3-2024 Πραγματικά, αξίζουν συγχαρητήρια ,στην οικογένεια των δανειοληπτών, που παρότι είναι αντιμέτωπη με πολλά κοινωνικά ( σοβαρά προβλήματα υγείας ,του συζύγου)και οικονομικά προβλήματα ,(δύο φοιτητές),στην επίθεση που έλαβε από την διαχειρίστρια εταιρεία ,intrum , δεν παρέδωσε τα όπλα, χρησιμοποίησε τα εργαλεία που της δίνει ,η υπάρχουσα νομοθεσία και τα καταφερε . Αναλυτικά και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης Πρόκειται για ζευγάρι οφειλετών , με δύο τέκνα , οι οποίοι είχαν πάρει στεγαστικό δάνειο, από την Τράπεζα Πειραιώς και στην συνέχεια το δάνειο τους άλλαξε ιδιοκτήτη, πέρασε σε εταιρεία ειδικού σκοπού ,ως διάδοχος της τραπεζικής εταιρείας "τράπεζα πειραιώς Α.Ε , και επειτα στην διαχειρίστρια intrum Η εν λόγω Εταιρεία, κατέθεσε αίτηση Διαταγής πληρωμής στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών,διεκδικώντας ποσό 178.903,41 ευρώ, από έκαστον και το μονομελές πρωτοδικείο Αθηνών την επικύρωσε, διατάζοντας τους οφειλέτες να προβούν στην εν λόγω καταβολή,χρεωνοντας τους ,πλέον και δικαστικά έξοδα, 5.906,00 ευρώ Συνάμα, προχώρησε και σε αναγκαστική κατάσχεση ενός οικοπέδου 1007,36τ.μ Συγχρόνως , έχει προχωρήσει σε ηλεκτρονικό πλειστηριασμό αυτού, με τιμή πρώτης εκκίνησης 195.000 ευρώ Επί των παραπάνω και σύμφωνα με τα έγγραφα που προσκομίστηκαν και τις προτάσεις των αντιδίκων, το Δικαστήριο των Χανίων, αποφάσισε να δεκτή την ανακοπή χαρίζοντας ένα χαμόγελο αισιοδοξίας στην οικογένεια Συγκεκριμένα το Μονομελές Πρωτοδικείο Χανίων αποφάσισε: 1)Δέχεται την ανακοπή 2)α} Ακυρώνει την επιταγή προς πληρωμή πού έχει τεθεί κάτωθι αντιγράφου του πρώτου εκτελεστού απογράφου της υπαρ.ΧΧΧ Διαταγής πληρωμής. του Δικαστή του Μονομελούς πρωτοδικείου Αθηνών και β)τη με Αρ ΧΧΧ έκθεση αναγκαστικής κατάσχεσης της δικαστικής επιμελήτριας του Εφετείου Κρήτης Τέλος ,η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εμφανώς ενθουσιασμένη , για την απόφαση, υπέρ των μελών της, αφενός,συγχαίρει τους δικαστες της Κρήτης,που στέκονται δίπλα στους δοκιμαζόμενους ποικιλοτρόπως καταναλωτές ,του σήμερα, αφετέρου , ενημερώνει τους δανειολήπτες ,που δέχονται έγγραφα καταδιωκτικά μέτρα (Διαταγή Πληρωμής, Έκθεση αναγκαστικής κατάσχεσης, πλειστηριασμός} να αντιστέκονται με τα νόμιμα εργαλεία που τους δίνει ο νόμος {Ανακοπή -Αναστολή} εντος των νομίμων προθεσμιών. Για ενημέρωση ,καθοδήγηση και Εξωδικαστική διαμεσολάβηση , μπορειτε να επικοινωνείτε στο τηλ.2821092666 και στο email.epkxan@gmail.com Για ραντεβού ημερες Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες 9 έως 12 Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Τρίτη 12 Μαρτίου 2024

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Προσοχή στις αγορές μας , στα Σαρακοστινά

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Συμβουλές για τα Σαρακοστιανά Τι να προσέξουν οι καταναλωτές Ενόψει της Σαρακοστής, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, παραθέτει τις συμβουλές της προς τους καταναλωτές, συστήνοντας την προσοχή τους, στις αγορές τους σχετικά με την ποιότητα των ειδών που κατ΄ εξοχή καταναλώνονται κατ έθιμο εκείνες τις ημέρες. Οι συμβουλές της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης είναι: ΛΑΓΑΝΑ Παραδοσιακό προϊόν της Καθαρής Δευτέρας, με πρωταγωνιστικό ρόλο στις αγορές μας. Λόγω της μεγάλης ζήτησης που έχει την Καθαρή Δευτέρα, συνιστάται στους καταναλωτές να προσέχουν ιδιαίτερα το ψήσιμό της. Γιατί μια άψητη και όχι καλής κατεργασίας λαγάνα, προκαλεί στομαχικές διαταραχές, Επίσης θα πρέπει να γίνει έρευνα αγοράς, καθώς η τιμή παίζεται από Αρτοποιείο και Πρατήρια Άρτου, αλλά και Ζαχαροπλαστεία ή Σούπερ Μάρκετ. Θα πρέπει να αγοράζουμε την ποσότητα που χρειαζόμαστε, καθώς η τιμή της είναι υψηλή ΧΑΛΒΑΣ Προσέχουμε η ημερομηνία ανάλωσης. τις ενδείξεις επί της συσκευασίας, α) τα συστατικά του (ταχίνι, ζάχαρη, σοκολάτα, βανίλια, κακάο, ξηροί καρποί κ.λ.π.) β) την τιμή πώλησης, γ) ημερομηνία ανάλωσης ΤΑΡΑΜΑΣ Στην αγορά διατίθεται χύμα ή τυποποιημένος. Προσέχουμε ώστε η γεύση του να είναι ευχάριστη και όχι ξινή και να μη προκαλεί δυσοσμία. Μπορούμε να φτιάξουμε σπιτική ταραμοσαλάτα η οποία και ασφάλεια μας παρέχει, αλλά θα είναι φτιαγμένη και με τις δικές μας διατροφικές ανάγκες. ΤΟΥΡΣΙΑ Είναι λαχανικά διατηρημένα σε λάδι, ξύδι και άλμη. Κατά προτίμηση στα τυποποιημένα όπου αναγράφεται ο τρόπος συντήρησης, το βάρος και η κατηγορία του λαχανικού. (5) ΕΛΙΕΣ: Κυκλοφορούν χύμα ή συσκευασμένες σε διάφορα είδη όπως τσακιστές, θρούμπες, Αμφίσσης, Καλαμών κ.α.. Απαγορεύεται η ανάμιξη ελιών διαφόρου είδους. Διατηρούνται σε άλμη, ξύδι ή σε λάδι. Αν αγοράσουμε χύμα θα πρέπει να πλυθούν ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ Σ΄αυτή την κατηγορία αναφερόμαστε κυρίως σε χταπόδι, καλαμαράκια, μαλακόστρακα και οστρακοειδή. ΧΤΑΠΟΔΙ: Κυκλοφορεί σε δύο (2) τύπους. Το μοσχοχτάποδο ή μελιδόνα και το χταπόδι που είναι καλύτερο ποιοτικά. Η μελιδόνα ή μοσχοχτάποδο έχει μια σειρά βεντούζες σε κάθε πλοκάμι ενώ το χταπόδι δύο. Τα φρέσκα χταπόδια έχουν ωραίο σκληρό και υγρό δέρμα και η μυρωδιά τους είναι ευχάριστη. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στο ψήσιμο ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ Στην αγορά κυκλοφορούν διάφορα είδη όπως τα θράψαλα, σουπιδάκια κ.α. που μοιάζουν με καλαμαράκια. Το πραγματικό καλαμάρι έχει χρώμα λευκό που ροδίζει. Τα πτερύγια πιάνουν τα 2/3 περίπου του σώματος το οποίο είναι κυλινδρικό. Ενώ τα θράψαλα έχουν χρώμα περισσότερο προς το μπλε και τα πτερύγιά τους είναι μικρότερα. Τα καλαμαράκια και το χταπόδι κυκλοφορούν στην αγορά σε νωπή και κατεψυγμένη μορφή. : Μύδια, στρείδια, κυδώνια, αχινοί, αχιβάδες κ.α. Το όστρακο πρέπει να είναι καλά κλεισμένο. Στα πολύ φρέσκα όταν είναι λίγο ανοιχτό με το άγγιγμα αντιδρούν και κλείνουν. Η μυρωδιά να είναι αυτή του ιωδίου της θάλασσας. Να αποφεύγεται η συλλογή οστρακοειδών από περιοχές για τις οποίες δεν είναι βέβαιη η καθαριότητά τους. ΜΑΛΑΚΟΣΤΡΑΤΑ Γαρίδες, καραβίδες, καβούρια, αστακοί. Τα μαλακόστρακα ανήκουν στην κατηγορία των θαλασσινών που χαλάνε πολύ γρήγορα. Τα φρέσκα διακρίνονται από ζωηράδα σε μάτια και χρώμα και είναι σφικτά. ΣΑΛΑΤΕΣ Από φρέσκα λαχανικά, τα οποία μπορούμε να τα προμηθευτούμε από τις Λαϊκές Αγορές που λειτουργούν στην πόλη μας, ενισχύοντας οικονομικά τους αγρότες μας. ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ Καλό θα είναι από τώρα να αρχίσουμε να τον φτιάχνουμε σε συνεργασία με τα παιδιά μας, για να είναι έτοιμος την Καθαρή Δευτέρα,έτσι και την χαρά της δημιουργίας θα τους περάσουμε, αλλά και θα αποφύγουμε μια έξτρα δαπάνη του οικογενειακού μας προϋπολογισμού.Βασικό μέλημά μας θα πρέπει κατά το πέταγμα να οδηγούμε τον Χαρταετό σε ανοιχτό χώρο, μακριά από τα καλώδια της ΔΕΗ προς αποφυγή κινδύνων τόσο εμάς των ίδιων όσο και των παιδιών μας Επίσης σύμφωνα με τον Εθνικό Φορέα τροφίμων και Ποτών (ΕΦΕΤ) οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας πόσο σημαντικό είναι να συμβουλευόμαστε τις ενδείξεις της συσκευασίας. Αν έχουμε κάποια αλλεργία, δίνουμε μεγάλη προσοχή στην ένδειξη αλλεργιογόνων συστατικών, τα οποία αναγράφονται υποχρεωτικά. Στα κατεψυγμένα αλιεύματα, πρέπει πάντα να υπάρχει το σήμα αναγνώρισης της εγκατάστασης, που καταψύχθηκε το προϊόν. Τα αποψυγμένα προϊόντα, έχουν σαφή δήλωση της αποψυγμένης τους κατάστασης στην επισήμανση της συσκευασίας ή στις πινακίδες των χύμα προϊόντων (χύδην τρόφιμα). Για την αποθήκευση των τροφίμων στο σπίτι, ακολουθούμε τις οδηγίες του παρασκευαστή. Αποθηκεύουμε τα αλιεύματα με ασφάλεια και πιο συγκεκριμένα, στη συντήρηση του ψυγείου αν πρόκειται να καταναλωθούν εντός δύο ημερών από την αγορά τους. Εάν πρόκειται να καταναλωθούν σε διάστημα μεγαλύτερο των δύο ημερών συστήνεται η αποθήκευσή τους στην κατάψυξη αφού τοποθετηθούν σε σακούλες τροφίμων. Διατηρούμε τα ωμά οστρακοειδή μακριά από τα φρέσκα φρούτα, λαχανικά και άλλα τρόφιμα που καταναλώνονται ωμά ή είναι έτοιμα προς κατανάλωση για να αποφύγουμε τη διασταυρούμενη επιμόλυνση. Τέλος , για καταγγελείες,επί των παραπάνω .στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ή σε οποιαδήποτε Εθνική ΄Ενωση Καταναλωτών. Η πρόεδρος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτων Κρήτης Ιωάννα Μελάκη

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

Ε.Π.Κ.Κρητης: "Οριστική απόφαση ,του Ειρηνοδικείου Χανίων,για ασφαλιστικό σύμβουλο, με "κούρεμα" χρέους και διάσωση κατοικίας "

Δελτίο Τύπου 21-2-2024
Χαμόγελα στα χείλη ,έφερε σε δανειολήπτη,μέλους της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης,η νικηφόρα για αυτόν απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων,τα οποία μετέφερε στα γραφεία της Ένωσης, φανερά ικανοποιημένος και νοιώθοντας ευγνώμων ,για την συμβουλευτική και καθοδήγηση της ,στην ένταξη του . στο ν.3869/3010 (ν.Κατσελη) Αναλυτικά: Πρόκειται για δανειολήπτη ,ο οποίος εργάζεται ως ασφαλιστικός σύμβουλος, άγαμος και άτεκνος ,ηλικίας 54 ετων ,οφειλέτη 5 τραπεζών, 10 τραπεζικών προϊόντων και με χρέη και στο Δημόσιο,αλλά και στον ΕΦΚΑ. Συνολικού ποσού χρέους 142.494,62 ευρώ. Μη μπορώντας ο εν λόγω οφειλέτης να αντιμετωπίσει το χρέος του, λόγω οικονομικής συγκυρίας της Χώρας, μείωση μισθών κ.α, απευθύνθηκε στην Ένωση ,ζητώντας την συμβουλευτική και καθοδήγηση της ,για την ρύθμιση αυτού ,καταθέτοντας αίτηση στο Ειρηνοδικείο για ένταξη στις ευνοϊκές διατάξεις του ν.Κατσελη. Περιουσιακά στοιχεία που έχει στην ιδιοκτησία του είναι: α)μια ισόγεια κατοικία ,110,95 τ.μ και ένα οικόπεδο 165,37 τ.μ β) ένα Ι Χ αυτοκίνητο ,παλαιάς κυκλοφορίας Το εισόδημα του είναι ποσοστά επί των πωλήσεων των ασφαλιστικών συμβολαίων περίπου 980 ευρώ μηνιαίως . Το Ειρηνοδικείο Χανίων με την απόφαση του όρισε : 1)Έκανε δεκτή την αίτηση του, παρά τις αντιρρήσεις των πιστωτών ,οι οποίοι ζήτησαν την απόρριψη αυτής προβάλλοντας την αιτιολογία της δόλιας προέλευσης αυτού σε αδυναμία πληρωμής, 2) Επέβαλλε ,'"Μηδενικές δόσεις" , για μια τριετία, σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ.2 του ν.3869/2010 3) Επέβαλε ,σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν.3869/2010, για την διάσωση της κατοικίας του, την καταβολή μηνιαίων δόσεων των για 20 έτη (240) και για πόσο 90.000 ευρώ ,με κείμενομενο επιτόκιο ,χωρίς ανατοκισμο . 4)Διάσωση όλων των περιουσιακών στοιχείων που ο οφειλέτης έχει στην κυριότητα του 5) " κούρεμα" χρέους, κατά 52.000 ευρώ, διότι η δικαστής πήρε υπόψη της την εμπορική αξία της κατοικίας υπολογίζοντας ότι , εάν έβγαινε σε πλειστηριασμό η τιμή εκκίνησης υπολογίστηκε ότι θα ήταν οι 100.000 ευρώ, λόγω της περιοχής και της τουριστικής ανάπτυξης αυτής που βρίσκεται η κατοικία. Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, θα ήθελε αφενός να εκφράσει τις ευχαριστίες της, στην δικαστή που χειρίστηκε την υπόθεση ,αλλά και στο ίδιο το μέλος μας, που ένοιωσε ευγνωμοσύνη ,προς τους συνεργάτες της Ένωσης, για το τόσο αξιέπαινο αξιοθαύμαστο κοινωνικό τους έργο και την εξέφρασε με χαμόγελα ψυχής . Επιπροσθέτως ,ενημερώνουμε για κάθε υπερχρεωμένο καταναλωτή, ότι η Ένωση νομιμοποιείται να συμμετέχει και αναλαμβάνει την ρύθμιση χρεών ,με Εξωδικαστική διμερή διαμεσολάβηση. Μπορείτε να επικοινωνείτε και να ενημερώνεστε Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες 9 έως 12 στο τηλέφωνο 2821092666 Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη

Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Χήρα από το Ρέθυμνο, έσωσε την περιουσία της και " κούρεψε" το χρέος της ,κατά 74%

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 16-1- 2024 Η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εμφανώς ικανοποιημένη, για το περιεχόμενο της καινούργιας , απόφασης του Ειρηνοδικείου Ρεθύμνου , συγχαίρει την Δικαστή , όπου ρύθμισε κατά τρόπο οριστικό, τα χρέη , χήρας σώζοντας 'όχι μόνο την κύρια κατοικία της ,.αλλά και όλη την περιουσία της. και "κουρευοντας" το χρέος της , κατά 74% Αναλυτικά ,επί του περιεχομένου, της απόφασης του Ειρηνοδικείου Ρεθύμνου : Πρόκειται ,για χήρα η οποία μαζί με τον αποθανόντα σύζυγό της ,είχαν χρεωθεί σε τέσσερις τράπεζες συνολικού ύψους οφειλής 150.539,39 ευρώ. Είχαν καταθέσει αίτηση στο Ειρηνοδικείο Ρεθύμνου, μετα την συμβουλευτική και καθοδήγηση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, .στις 27-11-2013 ,και η δικάσιμη προσδιορίστηκε για τις 7-11-2017 ,πραγμα που δεν εγινε και ξανα προσδιορίστηκε για τις 12-12-2023 'οπου και εγινε. Επί των παραπάνω, το Δικαστήριο του Ρεθύμνου και αφού έλαβε υπόψη του, την γενικότερη οικονομική ύφεση , με την απόφαση του, όρισε: -Δέχεται, την αίτηση, -Ρυθμίζει ,τα χρέη της οφειλέτριας , σε μηνιαίες δόσεις 105,47 σύμφωνα με το άρθρο 8 του ν.3869/2010 για 3 ετη -Επιβάλλει στην αιτούσα για την διάσωση της κύριας κατοικίας της , σύμφωνα με το άρθρο 9 του Ν.3869/2010 ,ποσού δόσης 150,31 ευρώ μηνιαίως (240 δόσεις) για 20 έτη -Εξαιρεί, από την εκποίηση την κύρια κατοικία αλλά και όλα τα [περιουσιακά στοιχεία της αιτούσας ,όπως αυτή ειδικότερα περιγράφεται στο σκεπτικό της απόφασης -"Κουρεύει" το χρέος της ,κατά 74%ευρώ Δηλαδη χρωστουσε 150.539,39 ευρω και θα πληρωσει ΜΟΝΟ 49.872,94 ΣΥΝΟΛΙΚΆ Τέλος, ως πιστοποιημένη, Εθνική ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλούμε τους καταναλωτές, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των δανείων τους, και επιθυμούν ρύθμιση, εξωδικαστικά ,είτε να επισκεφθούν τα γραφεία της ΄Ένωσης, καθημερινά ,από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 09.00 - 13.00, ή να επικοινωνήσουν μαζί μας: Δ/νση: Πλατ.1866 αρ.2 731 00 Χανιά ,Τηλ. : 282109266 -2821092306- e-mail: epkxan@gmail.com Η Πρόεδρος της ΄ Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Χρήσιμες Συμβουλές ,προς στους καταναλωτές , για τις Χειμερινές εκπτώσεις του 2024

Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Δελτίο τύπου 4 -1-2024 Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αφού ευχηθεί μια Καλή και τυχερή Χρονιά, για όλους στην αγορά, επιχειρήσεις, υπαλλήλους και καταναλωτές, έρχεται να ενημερώσει για τις χειμερινές εκπτώσεις του 2024: Πότε κάνουν «πρεμιέρα» Τι πρέπει να γνωρίζουμε ως καταναλωτές Οι ημερομηνίες αρχής και τέλους των χειμερινών εκπτώσεων του 2024 - Οι Βασικές συμβουλές και οδηγίες μας, προς τους καταναλωτές για τις εκπτώσεις είναι: Ότι , οι χειμερινές εκπτώσεις 2024 αναμένεται να ξεκινήσουν στις 8 Ιανουαρίου, ημέρα Δευτέρα,ενώ θα διαρκέσουν μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου 2024. Και ότι πρέπει οι καταναλωτές ,να κάνουν τώρα 1)Έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων.και συγκρίνουμε πάντα όμοια προϊόντα Επειδή ζούμε σε διαδικτυακή εποχή, και οι επιχειρήσεις,.θα φροντίσουν να μας γεμίσουν τα μυαλά,με τα προϊόντα τους, εδώ χρειάζεται η δέουσα προσοχή, δεν επηρεαζόμαστε από την φθηνή τιμή του προϊόντος , ιδιαίτερα, όταν δεν γνωρίζουμε τι πρακτικές χρησιμοποιεί η ιντερνετική επιχείρηση. 2) Ψωνίζουμε προϊόντα που τα έχουμε ανάγκη, εμείς και τα μέλη της οικογένειας μας και όχι επειδή συναντήσαμε κάποιο εκπτωτικό προϊόν, που μπορεί να μην το χρησιμοποιήσουμε και πότε στην ζωή μας. 3)Να ξέρουμε ότι ,στις εκπτώσεις επιτρεπονται.οι αλλαγές Μόνο Στην εκπτωτική περίοδο, Στις προσφορές δεν γίνονται αλλαγές 4) Αποφεύγουμε να αγοράζουμε προϊόντα με πιστωτική κάρτα, εκτός εάν η έκπτωση είναι τόσο μεγάλη που οι επιβαρύνσεις του πιστωτή είναι ελάχιστες Πχ αγοράζω ένα προϊόν με έκπτωση 20% και μου χρεώσει ο πιστωτής μου 20%και άλλες επιβαρύνσεις, δεν έχω να επωφεληθω τίποτα ,επί της συγκεκριμένης αγοράς, ουσίας δεν οφελουμε ,5)Ζητάμε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουμε αγοράσει. Διότι , Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουμε να το επιστρέψουμε ή να το αντικαταστήσουμε η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη», Για παραπλάνηση υποβάλλουμε την καταγγελία μας στο 1520 Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή η στις Εθνικές Ενώσεις Καταναλωτων και φυσικά και στην δική μας στο τηλ 2821092666 Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα. Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306