Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Τρίτη 31 Μαΐου 2022
Η ακρίβεια καλπαζει....
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
Γράφει η Ιωάννα Μελάκη
Εμείς δεν είμαστε πολιτικό κόμμα, για να λέμε ότι όταν θα είμαστε Κυβέρνηση, θα. θα.. Είμαστε Ένωση Καταναλωτών και σκοπό και στόχο έχουμε την προστασία των δικαιωμάτων μας, βάσει της υπάρχουσας νομοθεσίας.
Δυστυχώς τα πράγματα σε Οικονομικό επίπεδο, από το κακό στο χειρότερο.
Η ακρίβεια καλπαζει....
Δεν υπάρχει προστασία κύριας κατοικίας..ο νόμος Κατσέλη, έχει λήξει, εδώ και δύο χρόνια.
Οι Πλειστηριασμοι καθημερινοί.. Και το μέτρο για τους ευάλωτους καταναλωτές προσωρινό δυστυχώς....
Κάθε φτωχός και η μοίρα του....
Η Κυβέρνηση οφείλει να λάβει γενναίες αποφάσεις για την αναστολή των πλειστηριασμων, για την πρώτη κατοικία για όλα τα νοικοκυριά, που βρίσκονται σε πραγματική και αποδεδειγμένα αδυναμια να πληρώσουν τα χρέη τους.
Η Κυβέρνηση, οφείλει να συνεργαστεί προς αυτη την κατεύθυνση με τις συλλογικοτητες των δανειοληπτών , με τις Εθνικές Ενώσεις Καταναλωτων,
Αυτό τον καιρό, εμείς οι εκπρόσωποι των καταναλωτών, νοιωθουμε την πίεση
από τις κερδοσκοπικές εταιρείες (funds). Δεν μιλάμε για τράπεζες, καθώς τα χρέη μας, έχουν πουληθεί κοψοχρονιας, προς τα μέλη μας και εκεινο που μπορούμε να πούμε είναι μια λέξη ντροπή..... για τις μεθόδους που χρησιμοποιουν.καθως
σσκούν πιέσεις και εκβιασμούς στους οφειλέτες και όποιον πάρει ο χάρος και δεν διστάζουν να προσδιορίζουν πλειστηριασμούς για κύριες κατοικίες η αξία των οποίων ξεκινά από 20.000 ευρώ και δεν υπερβαίνει τις 100.000 ευρώ, με χαμηλά εισοδήματα, χωρίς ίχνος κοινωνικής ευαισθησίας.
Η Κυβέρνηση μας εμπαίζει..
Η Κυβέρνηση, δεν. γνωρίζει ότι ο πολίτης βάλλεται από παντού;
Μας εμπαίζει... Μέχρι να χάσουμε το κεραμίδι που στεγάζει τα παιδιά μας..
Με την πρόσφατη νομοθετική παρέμβαση της Κυβέρνησης, προστατεύεται προσωρινά (για έως 15 μήνες) η κύρια κατοικία για τους ευάλωτους καταναλωτές και στη συνέχεια ο οφειλέτης πρέπει να τη μεταβιβάσει στον φορέα απόκτησης και επαναμίσθωσης, ο οποίος θα συσταθεί για τον σκοπό αυτό. Ο οφειλέτης θα αποκτά δικαίωμα μίσθωσης διάρκειας 12 ετών, με επιδότηση του ενοικίου και καταβολή μισθώματος με δικαίωμα επαναγοράς στο τέλος της μίσθωσης.
Δεδομένου δε ότι, ο φορέας αυτός δεν έχει συσταθεί ακόμα, η κυβέρνηση έπραξε το αυτονόητο με αυτήν τη νομοθετική παρέμβαση.
Η προσωρινή προστασία παρέχεται μόνο στα ευάλωτα νοικοκυριά, εφόσον εκκρεμεί σε βάρος τους πλειστηριασμός και εφόσον πληρούν σωρευτικά τα κριτήρια που προβλέπει ο νόμος.
Αν η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους εγκρίνει την αίτησή τους, θα λαμβάνουν μια επιδότηση-συνεισφορά του Δημοσίου για καταβολή της δόσης στην τράπεζα (70 ευρώ για τον αιτούντα, 35 ευρώ για κάθε επιπλέον μέλος). Ο ευάλωτος οφειλέτης θα καταβάλλει ένα ποσό σε μηνιαία βάση που προσδιορίζεται σε ποσοστό 3,5% επί της εμπορικής αξίας της κύριας κατοικίας διαιρούμενης διά 12 (στο ποσό αυτό περιλαμβάνεται και η συνεισφορά του Δημοσίου).
Ο ευάλωτος οφειλέτης δεσμεύεται να μεταβιβάσει στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης μέσα σε έναν μήνα από τη σύσταση και λειτουργία του. Σε αντίθετη περίπτωση καλείται να επιστρέψει τη συνεισφορά του Δημοσίου, συνεχίζεται η διαδικασία του πλειστηριασμού και χάνει το δικαίωμα μεταβίβασης στον Φορέα.
Δυστυχώς, αυτό που καταγράφουμε είναι ότι η φτωχοποίηση των νοικοκυριών επιδεινώνεται συνεχώς με ορατό τον κίνδυνο απώλειας της κύριας κατοικίας, για εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά. Εχει δημιουργηθεί μια αδιέξοδη και ασφυκτική κατάσταση, όπου ολοένα και περισσότερα νοικοκυριά οδηγούνται στην περιθωριοποίηση και στον οικονομικό και κοινωνικό αποκλεισμό.
Τέλος, σας καλούμε να μην υποκυπτετε σε καμία πίεση, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , έχει την ειδίκευση και την επιστημονική δυνατότητα να σας ενημερωσει, να σας καθοδηγήσει με ασφάλεια σε διαγραφή, ρύθμιση του χρέους σας, με το δικό σας Μπορώ
Κλείστε άμεσα ραντεβού στο τηλ. 2821092666 μέρες και ώρες γρσφειου
Τετάρτη 11 Μαΐου 2022
ΝΌΜΟΣ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ καταναλωτη 112/21
Μέχρι σήμερα για κάποιες παραβάσεις προνοείτο διαδικασία ενώπιον δικαστηρίου, με την καταχώριση αίτησης για έκδοση απαγορευτικού διατάγματος. Πλέον έχει θεσπιστεί η δυνατότητα επιβολής διοικητικού προστίμου για όλες τις παραβάσεις του Νόμου, με στόχο την αποτελεσματική εφαρμογή του. Επιπρόσθετα, μέχρι σήμερα η είσπραξη του διοικητικού προστίμου γινόταν αφού τελεσιδικούσαν οι διαδικασίες προσφυγής ενώπιον της Υπουργού και ενώπιον Δικαστηρίου. Καταργείται η αυτοδίκαιη αναστολή είσπραξης διοικητικού προστίμου, για σκοπούς διαφύλαξης της αποτρεπτικότητας της ποινής. Ως εκ τούτου, ο παραβάτης γνωρίζει ότι το πρόστιμο καθίσταται πληρωτέο με την επιβολή του.
Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή έχει την εξουσία λήψης μέτρων για έκδοση απαγορευτικού διατάγματος, ώστε να καθίσταται δυνατή η άμεση άρση μιας παράβασης (π.χ. άμεση παύση μιας παραπλανητικής διαφήμισης).
Πλέον η άσκηση ιεραρχικής προσφυγής ενώπιον της Υπουργού θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την κοινοποίηση της απόφασης στον παραβάτη, με υποχρέωση λήψης απόφασης από αυτήν εντός 90 ημερών. Στόχος η έγκαιρη και χωρίς καθυστέρηση εξέταση των ιεραρχικών προσφυγών.
Δίνεται η δυνατότητα στον καταναλωτή, του οποίου τα οικονομικά συμφέροντα έχουν θιγεί συνεπεία οποιασδήποτε παράβασης των προνοιών του Νόμου, να εγείρει αγωγή ενώπιον αρμόδιου Δικαστηρίου για αποκατάσταση ή επανόρθωση της βλάβης που έχει υποστεί. Ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει αποζημίωση ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ή να ζητήσει μείωση του τιμήματος του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Έως τώρα, εάν μετά από παράπονο καταναλωτή διαπιστωνόταν από την ΥΠΚ παράβαση κι επιβάλλονταν κυρώσεις, δεν προνοείτο κάποια θεραπεία για τον καταναλωτή, π.χ. αποζημίωση.
Ο νόμος θεσπίζει την ποινική ευθύνη για παράλειψη συμμόρφωσης, για παρακώλυση της ΥΠΚ να διεξάγει τους ελέγχους της και για παροχή ψευδών στοιχείων. Π.χ. άρνηση καταστηματάρχη προς μέλος της ΥΠΚ να προβεί σε έλεγχο του υποστατικού του ή των εγγράφων που διατηρεί, αποτελεί ποινικό αδίκημα.
Εισάγεται η δυνατότητα αγοράς αγαθών ή υπηρεσιών από λειτουργούς της ΥΠΚ, ακόμη και με καλυμμένη ταυτότητα (mystery shopping), με σκοπό τον εντοπισμό τυχόν παραβάσεων και τη συγκέντρωση αποδεικτικών στοιχείων.
Η ΥΠΚ μπορεί να υποχρεώσει τον εμπορευόμενο ή οποιονδήποτε άλλον, όπως π.χ. παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου και ενημερωτικές πλατφόρμες, να αφαιρέσει περιεχόμενο ή να περιορίσει την πρόσβαση σε επιγραμμική διεπαφή (link) με παραπλανητικές πρακτικές προς τον καταναλωτή.
Αλλάζει ο τρόπος αναγραφής τιμών σε περίοδο εκπτώσεων. Πρέπει να αναγράφονται τόσο η νέα μειωμένη τιμή όσο και η προηγούμενη.
Εισάγεται υποχρέωση των καταστημάτων παροχής υπηρεσιών (π.χ. κουρεία, κομμωτήρια, γυμναστήρια) όπως αναρτούν τιμοκατάλογο με τις τιμές των βασικών υπηρεσιών που προσφέρουν. Έτσι οι καταναλωτές θα γνωρίζουν την τιμή πριν πάρουν απόφαση συναλλαγής.
Η νομοθεσία προνοεί δύο χρόνια εγγύηση για τα καινούργια αγαθά. Σε περίπτωση που ο έμπορος αποφασίσει να παραχωρήσει επιπλέον εμπορική εγγύηση, τότε αυτό θα πρέπει να το κάνει γραπτώς ή ηλεκτρονικά, προκειμένου ο καταναλωτής να γνωρίζει ακριβώς τι καλύπτει η συγκεκριμένη εγγύηση, καθώς και τη διάρκειά της (π.χ. 5 χρόνια εγγύηση στον κάδο του πλυντηρίου).
Αποτελεί πλέον υποχρέωση εκ μέρους του πωλητή να ενημερώνει γραπτώς τον καταναλωτή για την πολιτική επιστροφών και αλλαγών των καταστημάτων, καθώς και για το δικαίωμα νόμιμης εγγύησης.
Έχει αυξηθεί σε ένα χρόνο (από έξι μήνες) η υποχρέωση του πωλητή να δεχτεί επιστροφή προϊόντος ως ελαττωματικό, χωρίς ο καταναλωτής να πρέπει να αποδείξει ότι το ελάττωμα δεν είναι αποτέλεσμα κακής χρήσης από τον ίδιο.
Το χρονικό διάστημα κατά το οποίο το προϊόν βρίσκεται στην κατοχή του πωλητή για σκοπούς επισκευής, εξαιρείται της χρονικής διάρκειας της νόμιμης εγγύησης.
Ο κ. Ιωάννου αναφέρθηκε, επίσης, σε μία σειρά από παραδείγματα τα οποία έχουν πρακτική εφαρμογή στον νόμο.
Όλα τα παραδείγματα αφορούν πραγματικές περιπτώσεις.
Αθέμιτη εμπορική πρακτική: Κατάστημα πώλησης ηλεκτρονικών ειδών, δηλώνει ψευδώς ότι κάποιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο μόνο για την περίοδο του Black Friday σε κάποια συγκεκριμένη τιμή, με αποτέλεσμα να ασκείται πίεση στον καταναλωτή να λάβει βεβιασμένη απόφαση συναλλαγής. Αυτό συνιστά παραπλανητική πράξη, η οποία ενδεχομένως να δικαιολογεί την επιβολή διοικητικού προστίμου.
Αθέμιτη εμπορική τακτική: Κατάστημα διαφημίζει κάποιο προϊόν μέσω τηλεόρασης σε μία συγκεκριμένη τιμή, αλλά όταν ο καταναλωτής επισκεφθεί το κατάστημα ενημερώνεται για κάποιες επιπλέον χρεώσεις τις οποίες δεν μπορεί να αποφύγει. Αυτό συνιστά παραπλανητική παράλειψη, η οποία ενδεχομένως να δικαιολογεί την επιβολή διοικητικού προστίμου.
Παραπλανητικές/συγκριτικές διαφημίσεις:
Πωλητής σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης διαφημίζει προϊόντα καθαρισμού, συγκρίνοντάς τα με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας ενός ανταγωνιστή και χρησιμοποιώντας εκφράσεις οι οποίες έχουν ως συνέπεια τη δυσφήμιση ή την υποτίμηση των αγαθών του ανταγωνιστή. Αυτό συνιστά αθέμιτη συγκριτική διαφήμιση, η οποία ενδεχομένως να δικαιολογεί την επιβολή διοικητικού προστίμου
Εξ αποστάσεως αγορές:
Καταναλωτής αγοράζει από το διαδίκτυο είδη υπόδησης, τα οποία όταν παραλαμβάνει διαπιστώνει ότι είτε δεν του ταιριάζουν είτε δεν του κάνουν είτε απλά δεν του αρέσουν.
Δικαιούται μέσα σε 14 ημέρες να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση, επιστρέφοντας το προϊόν χωρίς να είναι υποχρεωμένος να αναφέρει τους λόγους επιστροφής και χωρίς καμία επιβάρυνση. Το συγκεκριμένο δικαίωμα πρέπει να γίνεται γνωστό στον καταναλωτή κατά τη στιγμή της αγοράς, παρέχοντάς του επίσης το έντυπο υπαναχώρησης.
Εγγυήσεις:
Καταναλωτής έχει αγοράσει κινητό τηλέφωνο το οποίο εντός 12 μηνών παρουσιάζει πρόβλημα λειτουργίας, χωρίς ο καταναλωτής να έχει κάνει κακή χρήση. Ο έμπορος θα πρέπει να αποκαταστήσει τη συμμόρφωση του αγαθού είτε επισκευάζοντάς το χωρίς επιβάρυνση είτε αντικαθιστώντας το είτε επιστρέφοντας στον καταναλωτή μέρος ή όλο το ποσό που είχε πληρώσει. Αν το κινητό τηλέφωνο παρουσιάσει πρόβλημα μετά τους 12 μήνες έως και τους 24 μήνες που εμπίπτουν στην εγγύηση, τότε ο καταναλωτής θα πρέπει να αποδείξει ότι δεν έχει κάνει κακή χρήση για να ισχύσουν οι πιο πάνω θεραπείες.
Καταχρηστικές ρήτρες (σε δανειακές συμβάσεις, συμβάσεις αγοράς ακινήτων από εταιρείες ανάπτυξης γης και οικοδομών, ασφαλιστήρια συμβόλαια, συμβόλαια υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών κ.λπ.):
Χρηματοπιστωτικό ίδρυμα περιλαμβάνει στις δανειακές συμβάσεις που συνάπτει με τους καταναλωτές, συγκεκριμένη ρήτρα που του επιτρέπει π.χ. να τροποποιεί μονομερώς τους όρους της σύμβασης, χωρίς σοβαρό λόγο ο οποίος να προβλέπεται στη σύμβαση. Αυτό θεωρείται καταχρηστική ρήτρα, διότι δημιουργεί σε βάρος του καταναλωτή σημαντική ανισότητα ανάμεσα στα δικαιώματα και στις υποχρεώσεις των μερών που απορρέουν από τη σύμβαση.
Εάν μετά από καταγγελία ή κατόπιν αυτεπάγγελτης έρευνας της ΥΠΚ διαπιστωθεί το πιο πάνω, η Υπηρεσία έχει τη δυνατότητα επιβολής διοικητικού προστίμου, το οποίο είναι άμεσα πληρωτέο.
Παρασκευή 6 Μαΐου 2022
Ε.Π.Κ.Κρήτης: " Ζητείται άμεση ενημέρωση, για τους δικαιούχους αποζημίωσης, της Ασπίδος Πρόνοια ΑΕΓΑ" Εισερχόμενα
Προς : Ασφαλιστικο Εκκαθαριστή
κ.Βασιλόπουλο Σωτήριο
κ Εκκαθαριστά,
Κατά πρώτον, σας καλωσορίζουμε στην εκκαθάριση, σε μια δύσκολη θεσμική θέση, ευχόμενοι Υγεία, δύναμη και καλό έργο στην
διάρκεια της θητείας σας.
Κατά δεύτερον ,σε συνέχεια της από 01/02/2021 ανακοίνωσης σας,προς τους δικαιούχους αποζημίωσης της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ ,σχετικά με την πραγματοποίηση σταδιακών καταβολών για τη διανομή, εκ μέρους σας.και από το εγγυητικό Κεφάλαιο και προκειμένου να ενημερώσουμε τα μέλη μας, δικαιούχους της αποζημίωσης ,εάν θα προβείτε άμεσα στην καταβολή του υπολοίπου του 7%
Επίσης, πότε προβλέπεται να προβείτε σε κάλυψη της υπόλοιπης δικαιούμενης αποζημίωσης, καθώς έχουν περάσει 12 χρόνια από την Κρατική επιβολή του κλεισίματος της εταιρείας Ασπίς Πρόνοια και οι δικαιούχοι ως επί το πλείστον έχουν αποζημιωθεί με το ελάχιστο ποσό του 3- 7%.
Επειτα από τα παραπάνω, παρακαλούμε όπως τύχουμε της άμεσης απάντησης σας, προκειμένου και εμείς ,ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,προβούμε στις δέουσες ενέργειες ,για την διεκδίκηση των απαιτήσεων των θυματων της Εταιρείας που βρίσκεται υπό εκκαθάριση και οι άνθρωποι αυτοί αποζημιωθούν όπως υπάρχουσα Νομοθεσία ορίζει.
Με Εκτίμηση
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
--
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Τρίτη 3 Μαΐου 2022
Οι πάροχοι " αλαζουν "τα φώτα στους καταναλωτές ,φουσκώνοντας τους λογαριασαμούς
Χιλιάδες είναι οι καταγγελίες των καταναλωτών για μονομερείς μετατροπές σταθερών τιμολογίων προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε κυμαινόμενα αλλά και άλλων καταγγελιών για αθέμιτες και αδιαφανείς πρακτικές των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας,
Οταν ο καταναλωτής επιλέγει να συνάψει σύμβαση σταθερης χρέωσης τιμολογίου επιλέγει να μην αναλάβει το ρίσκο της αύξησης του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας, καταβάλλοντας ως αντιστάθμισμα ένα πάγιο και πληρώνοντας με αυξημένες χρεώσεις σε σχέση με τα κυμαινόμενα. Ο προμηθευτής αντίστοιχα αναλαμβάνει τον κίνδυνο της αύξησης του κόστους προμήθειας, έχοντας όμως στη φαρέτρα του πολλά εργαλεία για να τον αντισταθμίσει, εργαλεία που φυσικά δε διαθέτει ο καταναλωτής.
Με την τελευταία αυτή πρακτική τους οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας ανατρέπουν τελείως το θεμέλιο των συμβάσεων σταθερού τιμολογίου, μετατρέποντάς τα σε κυμαινόμενα και μετακυλίοντας έτσι πλήρως τον κίνδυνο στον καταναλωτή, ο οποίος είχε επιλέξει έναντι υψηλότερου αντιτίμου και παγίου να μην τον αναλάβει.
Πρόκειται για μία παντελώς παράνομη και καταχρηστική επέμβαση στη σύμβαση. Όροι που προβλέπουν τη μονομερή τροποποίηση των όρων της σύμβασης χωρίς σπουδαίο λόγο, ο οποίος να αναφέρεται ειδικά και συγκεκριμένα στη σύμβαση, είναι καταχρηστικοί.
Επιπλέον, υπάρχουν όροι για τους οποίους δύσκολα μπορεί να δικαιολογηθεί η ύπαρξη σπουδαίου λόγου. Τέτοιοι όροι είναι οι όροι σταθερού τιμολογίου, όπου όλη η φυσιογνωμία της σύμβασης είναι η αρχική κατανομή των κινδύνων, η οποία αν αλλάξει αιφνιδιάζει τον καταναλωτή και ανατρέπει εις βάρος του την ισορροπία των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των μερών.
Εξάλλου, δεν είναι και δυνατό να επικαλεστούν οι προμηθευτές σπουδαίο λόγο, όταν έχουν τη δυνατότητα να αντισταθμίζουν τις όποιες μεταβολές του κόστους προμήθειας. Πολύ δε περισσότερο από τη στιγμή που οι περισσότερες συμβάσεις συνάφθηκαν ενώ η τιμή της ενέργειας είχε ήδη εκτοξευθεί, πριν τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Προκειμένου δε να δικαιολογήσουν την πρακτική αυτή, οι προμηθευτές επικαλούνται κακότεχνες διατάξεις του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, τις οποίες παρερμηνεύουν.
Ωστόσο, ο Κώδικας Προμήθειας δε, δίνει το ελεύθερο στους προμηθευτές να τροποποιούν τόσο σημαντικούς όρους της σύμβασης χωρίς σπουδαίο λόγο και ούτε θα μπορούσε, αφού οι συμβατικοί όροι που προβλέπουν μονομερή τροποποίηση ελέγχονται σύμφωνα με τη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (άρθρο 2 Ν.2251/1994). Αντίθετα, θέτει περιορισμούς στο πώς ασκείται το δικαίωμα μονομερούς τροποποίησης. Δε ρυθμίζει δηλαδή το “γιατί” της τροποποίησης, αλλά το “πώς”.
Η καταχρηστικότητα των συμβάσεων Παράλληλα, βασικές αιτίες για την πρόσφατη στην πρακτική των προμηθευτών αποτελούν και τα εξής:
α. Ο Κώδικας Προμήθειας περιλαμβάνει και διάφορες άλλες διατάξεις που έρχονται σε ευθεία αντίθεση με το δίκαιο προστασίας του καταναλωτή, γιαυτό άμεσα πρέπει να τροποποιηθεί
Για τουυς παραπάνω λόγω που όχι μόνο θίγεται η τσέπη του κάθε καταναλωτή η Εμωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στηρίζει κάθε καταναλωτή, καλώντας τα αρμόδια Υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Ανάπτυξης & Επενδύσεων και τη ΡΑΕ να αναλάβουν άμεσα πρωτοβουλίες για τη θωράκιση της προστασίας του καταναλωτή απέναντι στις καταχρηστικές πρακτικές των προμηθευτών .
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)